tjiftjaf schreef:Wel jammer dat je hem opnieuw moet vullen. Koud ook. Water tikte vandaag bij mij de 30 graden aan.
Dat alleen zou al reden voor mij zijn een deel te verversen voor wat frisser water
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

muzzy17 schreef:Wij hebben een intex staan van 200x300 echter moet het bad leeg vanavond. Helaas blijkt de steiger er net niet naast te passen en ze moeten dit weekend klussen.
Helaas is het water net lekker op temperatuur... aan de andere kant kunnen we wel opnieuw beginnen.
Bij ons blijft het water troebel. Volgens de strip is de ph goed en als wij chloor erin doen is deze ook voldoende. Alleen 's avonds geeft hij aan dat er geen chloor meer in zit. Ook als er niemand nog ingezeten heeft. Heb geen idee wat we fout doen/fout gedaan hebben. Misschien dat ik de ph toch niet goed afgelezen heb
We gaan van de week een elektronische meter halen.

ingedebruijn schreef:De pomp doet het hier ook fantastisch. Filter zat vandaag al aardig vol met troep. Chloorshock is onderweg dus dan moet het wel even goed komen. Hopelijk nog een hoop mooie dagen in het verschiet. Zal alleen wel mn pomp steeds binnen moeten halen aangezien ie niet droog kan staan.
Storm schreef:Vorige week een mooi rond zwembad gekocht, 2e hands, maar helaas grote miskoop, rand lek en vannacht is het halve zwembad leeggelopen.
2 zwaar teleurgestelde kinderen.
Gelukkig heb ik na overleg mijn geld terug. De verkoper was ook niet eerlijk geweest, er klopte niks. Maat was te groot (366 ipv 306) rand lek, thermometer in chloordrijver stuk, ph staafjes allemaal nat. Erg jammer. Alleen de pomp doet het.
[ [url=m/oFw736.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar nu ben ik op zoek naar een nieuw rond zwembad, maar dan met een metalen rand. Liefst zonder pomp, maar de meeste zijn met pomp.
Iemand een goede aanbieding gezien?