ElSea schreef:Ik baseer mijn mening helaas niet op slechts 1 stuk meubel, het was echt een hele wand vol. Ik vind het gewoon zonde als je toch al veel geld in een badkamer stopt, dat de afwerking en kwaliteit dan zo zo is.
Nee, ik ook niet. Is slechts een voorbeeld.
We zijn niet voor de eerste keer aan het verbouwen en meerdere huizen gehad. Dan kom je van alles tegen.
Ik vind juist bij heel veel dure merken de kwaliteit enorm tegenvallen tegenover gemiddelde kwaliteit.
En mensen hebben veel vooroordelen over bepaalde winkels en merken. Dat is echt niet nodig.
Wij kochten een huis met kwalitatief goede keuken, maar totaal uitgewoond. Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt.
Wij hadden laatste 8jr een Ikea keuken en ik ben alles behalve voorzichtig of van het poetsen, maar is verkocht als zgan.
Ik heb akkeen ooit spijt gehad van vloertegels van een partij en wandetegels voor badkamer. Maar daar tegenover kochten we tegelijk een tegelvloer voor de zaak tegen een zelfde prijs en die was na 12jr nog echt als nieuw.
veerledec schreef:Wij hadden een dakkoepel in de badkamer, was erg fijn voor het licht en zeker niet warm. Zat elektrische luxaflex-achtige zonwering op, maar dat gebruikten we zelden of nooit.
Oke, wel doorzichtig raam?
Het platte dak van de aanbouw komt het huis een stukje in en dan zou het net kunnen. Maar dan komt het aan de zijkant van de badkamer.
Weet je jullie maten?