Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Heb hem nog maar pas in de aarde gezet maar hij is al bijna weer toe aan een nieuw huisje. Er komen al worteltjes onder de pot vandaan! (Het is zo'n plastic binnenpotje wat ik ergens bij kreeg ooit) En dat terwijl ik hem in de aarde zette met 1 worteltje van 2-3 cm en geen steeltje, nu minstens 3 wortels en een steeltje van 5 cm
sanso schreef:Ik heb van de week citroenzaadjes geplant, avocado is nog steeds alleen aan de bovenkant gescheurd, heb de bovenkant van een ananas in het water staan die al worteltjes krijgt, mijn tomatenexperiment gaat mega goed.
Alleen... ik heb een aantal galiameloenen, met heul veul pitjes. Ook nog een bepaalde behandeling nodig of gewoon in de grond doen meteen?
sanso schreef:En gewoon binnen? In de huiskamer achter glas. Ik hoef geen fruit, vind het plantje al leuk
julius_juut schreef:Die had je toch helemaal nog niet zo lang staan? Leuk gewas om te zien, jammer dat ik niet bijster gek ben van die dingen. XD
Zijn ze qua oogst een beetje de moeite waard?
De tomaat geeft zelfs al kleine tomaatjes, de braam en aalbes volgend jaar pas vermoed ik. YellowLeaf schreef:Een topic naar mijn hart! Wat superleuk dit!
Ik heb sinds deze zomer eindelijk een tuin en ruimte dus ik ben nu enthousiast bezig met van alle opkweken. In de tuin stond al een perenboom. Zelf heb ik tot nu toe een tomatenplant, braam en aalbes opgekweektDe tomaat geeft zelfs al kleine tomaatjes, de braam en aalbes volgend jaar pas vermoed ik.
Verder heb ik zojuist een knoflook in de grond gestopt en ben ik heel hard aan het nadenken over wat het volgende word. Kan bijvoorbeeld een bloedsinaasappel ook?
de lol zit hem vaak natuurlijk in het kijken of er wat opkomt