Hanafubuki schreef:Goede tip, huur een laminaatsnijder en ga niet zagen. Geeft veel strakker resultaat!
Ik zou kopen. Is net zo duur en heb je het voor jezelf. Desnoods verkoop je m weer voor de helft op marktplaats haha.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:Ik ben sowieso niet van de plinten. Laminaat zet zeer weinig uit (mits de vloer droog is natuurlijk) en je hebt vaak problemen met kasten die net netjes tegen de muur kunnen staan.
Ik heb het laminaat wat strakker langs de muur gelegd (halve cm of minder) en de naad afgedicht met een stevige rand kit op sommige plekken gewoon helemaal niets
DubbelDun schreef:Ik ben sowieso niet van de plinten. Laminaat zet zeer weinig uit (mits de vloer droog is natuurlijk) en je hebt vaak problemen met kasten die net netjes tegen de muur kunnen staan.
Ik heb het laminaat wat strakker langs de muur gelegd (halve cm of minder) en de naad afgedicht met een stevige rand kit op sommige plekken gewoon helemaal niets
FatCat schreef:DubbelDun schreef:Ik ben sowieso niet van de plinten. Laminaat zet zeer weinig uit (mits de vloer droog is natuurlijk) en je hebt vaak problemen met kasten die net netjes tegen de muur kunnen staan.
Eens - ik laat ook een stuk minder ruimte dan aangeraden.
Kitten zou ik persoonlijk dan ook weer niet doen. krijg je dan geen vuile plekken op de muur als je de vloer dwijlt?
Prairy schreef:Een installatie bedrijf mannetje dat hier kwam zei dat de stopcontacten van de action echt meer dan prima waren, zelfs (veel) beter dan de dure van Gira die ik had.
Prairy schreef:Een installatie bedrijf mannetje dat hier kwam zei dat de stopcontacten van de action echt meer dan prima waren, zelfs (veel) beter dan de dure van Gira die ik had.