Cryptocurrency

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:21

Shiloh schreef:
Volgens mij kan dat nergens Yvana. Je zult een van de grotere coins moeten kopen, en dan je geld naar een exchange moeten sturen, en dan omzetten naar ripple.

Mag t Yavanna zijn :D . Er zijn er wel een aantal waar je met ideal kan betalen, maar die hebben een stop of slechte waarderingen... ga eens kijken... ik wil niet aan mijn eth komen... die staan me heolemaal goed waar ze staan :j

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:28

Shiloh schreef:
Iota heeft binnenkort wel weer nieuws naar buiten komen over een grote nieuwe partner.

Stellar heeft ook groot nieuws binnenkort, en zou dan flink kunnen stijgen. Veel belovend lange termijn project ook, stellar.

A little birdie told me.

Me2... en Icon en Vibe.

En natuurlijk andere maar van deze drie heb ik de grootste verwachtingen :Y)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:39

sorry Yavanna, zat op mijn telefoon, die heeft er waarschijnlijk wat van gemaakt.

Ik geloof trouwens nog steeds dat we de bodem niet gezien hebben en dat we die ook niet gaan zien tot vlak voor de 26ste.

Arantes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 19:14

Yavanna schreef:
PascalB schreef:

Litbebit verkoopt XRP via ideal.
ik weet alleen niet of er nog een stop is.

https://www.litebit.eu/nl/kopen/ripple

bij de koop geef je het wallet adres op waar op gestort moet worden.

Litebit staat nog steeds op stop, schijnt dat ze grotendeels offline zijn, daarnaast weinig voorraad, dus geen optie helaas. Altcoin heeft ze niet, heb daar een account... die heeft weer wel guldens, maar die kan niet op mijn wallet..
En een aantal paginas hebben een eigen online wallet en kan je geen hardware gebruiken....
Hopen dan maqr dat altcoins ze ook gaat verkopen...

Ik kon vandaag een LiteBit account aanmaken, dus volgens mij is de stop eraf. Ik heb alleen nog niks gekocht dus weet nog niet helemaal zeker of hij ook werkzaam is, maar toen de stop er was kon ik überhaupt niks invullen bij account aanmaken.
Wat ik wel zag is dat LiteBit vaak 's avonds of 's nachts genoeg voorraad heeft.

Veriye

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 21:18

Ik vind het heel jamer dat litebit geen stellar heeft. Was ik tocherg geïnteresseerd in. En binance met hun 4 fotos opsturen voor verificatie vind ik beetje stom.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 11:37

Veriye schreef:
Ik vind het heel jamer dat litebit geen stellar heeft. Was ik tocherg geïnteresseerd in. En binance met hun 4 fotos opsturen voor verificatie vind ik beetje stom.

4 foto's doorsturen is kleine moeite;). Ik snap wel dat ze graag controleren wie er geld in stopt en uithaalt. Ik was binnen 2 uur door de verificatie:).

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:35

hier gewoon binance...

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 03:17

Krijgen jullie bij het openen van Litebit ook een melding dat er een schadelijke website wordt gedetecteerd?

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 07:30

Zit je op een apple computer?

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 11:55

Nee, op een Android telefoon.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 21:54

Ik meld mij ook even. Heb wat Guldens en mine zelf Decred en Ethereum, niet met een dedicated miner, maar gewoon met mijn videokaart. Kostprijs is dus in dat geval alleen de stroom (aanschafprijs hardware neem ik niet mee als investering daar ik deze initieel heb aangeschaft voor het primaire doel: gamen). En de kostprijs van de hoeveelheid stroom valt reuze mee. Zal er geen gouden bergen mee minen maar het is een leuk extraatje wat er over blijft :). En mochten Ethereum en Decred toch nog door gaan schieten in prijs (wat ik wel verwacht) dan wordt het extraatje alleen maar leuker.

De Gulden staat op dit moment erg laag, dus zou een leuke instapper zijn, maar let op want er zit natuurlijk altijd risico aan dat je je geld gewoon keihard verliest. De roadmap van de Gulden (https://dev.gulden.com/) vind ik persoonlijk wel interessant, en met een recente update in het oog verwacht ik dat daar ook weer een mooie stijging uit zal voortkomen.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 14:40

Daar gaan we dan... Iedereen op de HODL op dit moment? Of zijn er al veel die verkocht hebben (en bijvoorbeeld ook hopen ook nóg lager weer in te kopen)?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 15:11

Ik HODL alleen mijn guldens. Andere munten al eerder verkocht toen de negatieve spiraal erin kwam. Ben benieuwd wanneer we weer omhoog gaan, dan stap ik pas weer in bij andere munten. Ben me nu aan het inlezen over NEO.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 15:24

Ik was uitgestapt. Toen vorige keer toen het rond 9/10 duizend zat (bitcoin) weer ingekocht. Dit keer was ik te laat met verkopen. Dus ik HODL maar gewoon. Wel meeste omgezet naar ETH/ETC, omdat ik toch de indruk heb dat die krachtiger hersteld dan bitcoin zelf en zelfs al een paar keer flink gestegen is ondanks de markt.

Op het moment dat ik weer instapte had ik mijn inzet van eind december eigenlijk verdubbeld. Dus pas als het onder de 5000 zakt globaal gezien verlies ik pas inzet. Dan kan ik altijd nog overwegen wat ik wil.

Ach we zien wel. Ik heb geld ingezet dat ik niet wil missen, maar wel kan missen.... de dood of de gladiolen zeg maar.

En uiteindelijk overleeft de blockchain het wel. Dat is gewoon zulke krachtige technologie, daar kun je haast niet om heen. Ik denk wel dat het meer gereguleerd zal gaan worden.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 15:59

Dat blockchain de toekomst is kan denk ik niemand meer omheen. Is het niet voor cryptocurrency dan gaat het zijn werk wel doen in andere velden.

Ben wel wat "bang" voor de regulering, niet zozeer omdat ik daar persoonlijk problemen mee heb, maar meer voor de maximale potentie van de munten die hier gegarandeerd gedrukt door zal blijven. Wil absoluut niet zeggen dat de munten niet verder zullen stijgen dan ze nu al hebben gedaan, in tegendeel, daar geloof ik zelf wel in. Maar ik denk wel dat de munten zonder inmenging van regeringen en bureaucratisch geneuzel het verder zouden kunnen schoppen dan met.

Ik ben zelf ook gewoon HODL, ga met mijn hoeveelheden het risico niet nemen dat de transactiekosten zometeen hoger zijn dan het profijt dat ik haal van verkoop en wederkoop. Gelukkig is alles al weer stijgende, ging trouwens ineens wel weer heel hard omhoog. Geen idee wat daar gebeurd is, maar waarschijnlijk mis ik ergens een nieuwsitem :)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 16:04

Ja. Haha. In elke groep waar ik kom "guys! What happened? Why the bounce? Ach. We zien wel.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 17:12

Sypheron schreef:
Daar gaan we dan... Iedereen op de HODL op dit moment? Of zijn er al veel die verkocht hebben (en bijvoorbeeld ook hopen ook nóg lager weer in te kopen)?

Ja! Lekker kijken wat er gaat gebeuren.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 00:14

Wat is een goede hardware wallet om mee te beginnen? En kun je vanuit een hardware wallet net zo makkelijk en snel verkopen als vanuit een online wallet?

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 02:09

Keihard Hodl hier... Merk wel dat ik er minder mee bezig ben nu het wat minder gaat :P

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 17:35

Heeft iemand toevallig al eens een withdrawal adres op Kraken ingevuld met een Rabobank account? Ze vragen daar ook het adres van de bank, maar die kan ik nergens op de site van de Rabobank vinden voor internationale betalingen.

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 17:41

Mavelle schreef:
Wat is een goede hardware wallet om mee te beginnen? En kun je vanuit een hardware wallet net zo makkelijk en snel verkopen als vanuit een online wallet?

De ledger nano S.
Controleer wel of deze geschikt is voor de coin/token die je gebruikt.
Koop ze niet van ebay, deze kunnen aangepast zijn waardoor je nog alles kwijt raakt in de toekomst.
Koop ze rechtstreeks bij de fabrikant of een leverancier die een licentie heeft om ze te verkopen.

Het verkopen gaat via een exchange.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 18:03

Dank je wel! Ga eens even kijken.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 21:03

Mixje90 schreef:
Keihard Hodl hier... Merk wel dat ik er minder mee bezig ben nu het wat minder gaat :P

Hier ook Hodl 4 life :')

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 23:56

Hier ook hodl. Ben er express minder mee bezig tot ik weer positief bericht krijg :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 00:01

Ik open de app van de zomer wel weer :evaw: