Shiloh schreef:Volgens mij kan dat nergens Yvana. Je zult een van de grotere coins moeten kopen, en dan je geld naar een exchange moeten sturen, en dan omzetten naar ripple.
Mag t Yavanna zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:Volgens mij kan dat nergens Yvana. Je zult een van de grotere coins moeten kopen, en dan je geld naar een exchange moeten sturen, en dan omzetten naar ripple.
Shiloh schreef:Iota heeft binnenkort wel weer nieuws naar buiten komen over een grote nieuwe partner.
Stellar heeft ook groot nieuws binnenkort, en zou dan flink kunnen stijgen. Veel belovend lange termijn project ook, stellar.
A little birdie told me.
Yavanna schreef:PascalB schreef:
Litbebit verkoopt XRP via ideal.
ik weet alleen niet of er nog een stop is.
https://www.litebit.eu/nl/kopen/ripple
bij de koop geef je het wallet adres op waar op gestort moet worden.
Litebit staat nog steeds op stop, schijnt dat ze grotendeels offline zijn, daarnaast weinig voorraad, dus geen optie helaas. Altcoin heeft ze niet, heb daar een account... die heeft weer wel guldens, maar die kan niet op mijn wallet..
En een aantal paginas hebben een eigen online wallet en kan je geen hardware gebruiken....
Hopen dan maqr dat altcoins ze ook gaat verkopen...
Veriye schreef:Ik vind het heel jamer dat litebit geen stellar heeft. Was ik tocherg geïnteresseerd in. En binance met hun 4 fotos opsturen voor verificatie vind ik beetje stom.
Mavelle schreef:Wat is een goede hardware wallet om mee te beginnen? En kun je vanuit een hardware wallet net zo makkelijk en snel verkopen als vanuit een online wallet?