Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daks schreef:Ernstig de verkeersschade?
Citaat:En heel erg triest van de 2cv
Brand is waar ik ook bang voor ben. Hoewel de brandstofleiding bij ons compleet vervanging is en onze kabelboom ook opnieuw getrokken is
Daks schreef:Ja ik zag later dat mijn telefoon er verkeersschade van had gemaakt. Zuur hoor en behoorlijk asociaal
Huertecilla schreef:Daks schreef:Die daf 66 coupe![]()
Toffe foto's
De combi is écht speciaal.
De coupés zijn ten eerste in veel grotere aantallen verkocht, daarna minder/minder bruut gebruikt en vervolgens als meer gewaardeerd vaker gerestaureerd.
Gevolg is dat ze er vrijwel niet meer zijn.
Siersma schreef:Wij hebben vandaag ons oldtimer wagenpark ook weer uitgebreid. Een 2e Trabant erbij gekocht, een 601s automaat. Schijnt bijzonder te zijn, automaat was vroeger te duur voor velen.
Siersma schreef:Jen leuke Dafjes! Ik hou daarvan. En de BMW, ik noem dat soort Derrick auto's![]()
Wij hebben vandaag ons oldtimer wagenpark ook weer uitgebreid. Een 2e Trabant erbij gekocht, een 601s automaat. Schijnt bijzonder te zijn, automaat was vroeger te duur voor velen. Moeten m alleen nog ophalen, als we daar de tijd voor vinden
Huertecilla schreef:@Spitfire.
Is een aparte auto en een 1500 is prima voor het huidige verkeer.
Blijft echter wel een Brits ouderwets ding zelfs toen deze nieuw was en ja, Britse autos roesten net zo hard als Franse of milanese Alfa.
Ik heb er eentje gehad en het is súpereenvoudig onderhoud. Zelf koppelingsplaten vv. is aan DHZ klusje op de oprit van een dag maximaal en onderdelen makkelijk verkrijgbaar voor acceptabel geld.
Oh en koop NOOIT een rechts stuur: Het zit niet voor niets rechts bij links rijden en links bij rechts rijden.
@Trabant ophalen
Heb ik met het Nimbus zijspan. Staat op nét 1000 km. Zijspan dus mbt vervoer net een kleine auto.
Huertecilla schreef:@Spitfire.
Is een aparte auto en een 1500 is prima voor het huidige verkeer.
Blijft echter wel een Brits ouderwets ding zelfs toen deze nieuw was en ja, Britse autos roesten net zo hard als Franse of milanese Alfa.
Ik heb er eentje gehad en het is súpereenvoudig onderhoud. Zelf koppelingsplaten vv. is aan DHZ klusje op de oprit van een dag maximaal en onderdelen makkelijk verkrijgbaar voor acceptabel geld.
Oh en koop NOOIT een rechts stuur: Het zit niet voor niets rechts bij links rijden en links bij rechts rijden.
@Trabant ophalen
Heb ik met het Nimbus zijspan. Staat op nét 1000 km. Zijspan dus mbt vervoer net een kleine auto.
Luxorvalkje schreef:Je hebt nul overzicht op de weg