Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
alleen nog bollen planten een keer. Alles onkruid vrij, geharkt bepland met een mooie mix, bloei, blijvend groen en kaal wordende planten. Hoog en laag.
een mix tussen fijner grind en grof zand) of houtsnippers. Daar tussen ga ik wat rodige platte stenen die er liggen verwerken tot soort van random stapsteen zodat ze beter tot hun recht komen. En daar ook de bollen nog erin.
Voor ik de bodem kan aanpakken.
de pot is voor de citroenplant die graag groter wil gaan wonen. 

Ondanks dat ik zelf echt niks kan doen door een verkreukeld linker been. Is het dit weekend een heel grote stap vooruit gemaakt. Ik heb zelf afgelopen weken kleine dingetjes gedaan en onkruid gewied onkruid getrokken geschoffeld gestrimd en o ja onkruid getrokken.
.
klusweekend. Maar gv was hier mijn paps wilde helpen zaterdag. Die is eerst met mij naar het ziekenhuis gereden terwijl gv voorbereidingen trof voor het tweede deel overkapping. Die was uiteindelijk zaterdag klaar in basis.
ik kreeg eerst nog bezoek van mijn zus, toen die wegwas is gv weer aan de slag gegaan met mij als aangeef hulp op een stoeltje erbij.
.

) en enkelbanden weer een ruk gehad, beiden zijn bekende problemen helaas al jaren maar houden zich gemiddeld redelijk als ik uitkijk. Niet te ver of te hard ga enz. De braces en tape heb ik standaard in huis. En normaal alleen nodig bij gekke inspanning. Die heb ik thuis meteen omgedaan. Zaterdag na overleg me gemeld bij het ziekenhuis en het lijkt gelukkig fikse overrekking en geen scheuren.
ik had hem al ingekort (jaren niet gebruikt want de peer en beuk waren fijner) maar er was nog geen plaats voor. Nu wel parasol 180 graden draaien. Gordijnen in de keuken dicht dan tegen de zon en liggen maar.
maar al zittend en schuifelend kom je een eind. Pootje doet wel flink au nu maar wat een geestelijke rust zo. Ik lag me te ergeren aan het laatste stukje verzameld materiaal.
en nog meer te ergeren.

en rust in het hoofd is zeker belangrijk

mijn bigbag komt een beetje eerder
kreeg net mail, morgenvroeg vroeg
ergens tussen 7 en 11.ik hoop op de laatste tijd. Ook ivm geparkeerde autos. 18 m vrachtwagen moet zich door de straat wurmen.
hij zou donderdag middag of vrijdag komen.
alleen als je het morgen al op je worteldoek kan gooien voor de storm los barst zou ik het doen.
Kan ik me met de wind wel voorstellen. Alleen mijn honden kijken me langzaam wel verwijtend aan. Vannacht nagenoeg niet geslapen door de storm en bleek een deel losgewaaide dakplaat die lag te klapperen. Dat heb ik rond 5 opgelost en daarna toch maar het bed ingegaan en geslaoen tot 10 uur. Niets gehoord ervoor of gezien daarna. Er staat ook geen bigbag op de stoep of zo. Kan ook niet omdat mijn bus er staat

damn...