Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thats_Me schreef:ingedebruijn schreef:Wat houdt de compensatie precies in? Kan het niet vinden.
Lees even je mail. Ik had bericht van kpn met hun excuses en de info over compensatie. Erg netjes en had eigenlijk niets anders verwacht van KPN. Ze lossen hun problemen naar mijn mening altijd goed op.
Thats_Me schreef:Nette compensatie. Dat wordt fijn drie films kijken in december
Ariannee schreef:Nou geweldig door de storing krijg je 3 gratis films. Mag wel wat meer zijn dan dat
gohya schreef:Thats_Me natuurlijk kan het ook goed gaan,maar hier helaas niet.
Voor mij hoeft deze compensatie ook niet,ik bedoel,wat is nou 1 dag geen tv.
Maar bijna 3 mnd. geen t.v. en daardoor 2 providers moeten betalen? ja dat mag best gecompenseerd worden.
ingedebruijn schreef:gohya schreef:Thats_Me natuurlijk kan het ook goed gaan,maar hier helaas niet.
Voor mij hoeft deze compensatie ook niet,ik bedoel,wat is nou 1 dag geen tv.
Maar bijna 3 mnd. geen t.v. en daardoor 2 providers moeten betalen? ja dat mag best gecompenseerd worden.
Zou dat gewoon nog eens aankaarten. Wat Rianne zei, ze vergoeden officieel vanaf 3 dagen dus zou gewoon nog eens een balletje opgooien.