Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Targaryen schreef:Ik ben ook op gordijnen-jacht momenteel. Heb mooie van de HEMA gezien waar momenteel ook nog een aanbieding op loopt. Eigenlijk wil ik samen met vriendje nog even rondneuzen, maar die werkt de komende weken 70-80 uur in de week dus die heeft geen tijd. Hij zegt dat hij vertrouwt op mij, maar ik vind het toch best een beslissing om in mijn eentje te maken
Speaking of... Wat voor raambekleding zouden jullie voor een schuifpui doen? De tuin is op het zuiden waardoor er dus al heel snel een bak met licht naar binnen komt. Vriend wilt gordijnen, maar ik neig naar houten jaloezieën o.i.d., zodat je het licht kunt regelen zonder dat je meteen al het licht buiten houdt, wat dus met een dicht gordijn het geval is. Misschien hebben jullie andere ideeën waar wij nog niet op gekomen zijn?
[ [url=m/Ff2v9e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is het opgelost met het stopcontact Zamora? Lekker hoor, in je nieuwe huis!

Ik moet me ook echt inhouden. Eerst nog een paar noodzakelijke dingen voor binnen kopen (gordijnen etc.) en dan ga ik ook plantjes kopen.
Wanneer staat de overdracht gepland? Targaryen schreef:Nassie krijgen jullie nog iets op de achterwand bij het fornuis/afzuigkap? Mooi blad!