Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shadow0 schreef:Cayenne schreef:Is na de wietplantage ontdekt was, de meter vervangen?
Dat lijkt me niet - de meter is van '61 of '81. Ik kan me niet voorstellen dat ze oude meters gaan plaatsen. (Ik weet zelfs niet of het mag - of je zomaar een oude meter kunt hergebruiken.)
Geen twijfelende antwoorden geven, liever een zelfverzekerd antwoord waar ze niet helemaal op wachten dan een antwoord naar wens waar te lang over nagedacht is.
maar gelukkig niet. Ben blij dat ik zelf altijd gewoon relatief braafjes ben geweest haha.
Ik ben trots op je!
Hier moeten we een drankje op drinken!!!
Goed nieuws na zo'n week!
Hannanas schreef:Ik ben trouwens heel blij met dit topic.
Waar is het centrale elektriciteitsverbruik topic?
Nu nog even hier:
Woon zelf op 32 m2.
Elektrische boiler, koken op gas en verder alles elektrisch.
Ik ben ook regelmatig weg van thuis, en het was mijn eerste jaar nu waarvan mei en juli geheel afvallen.
10 maanden in m'n eentje 1935 kWh.
Terwijl ik drie led lampen heb, 1 tv altijd met stekker er uit, twee led/spaar plafondlampen een koelkast en een wasmachine.
Dan is 1935 mega veel.
Lees ik vh weekend jouw topic..
Ben ik ook eens extra gaan nakijken.
Maandag tm net een uur geleden was ik weg. Maandag de groep van de boiler uitgeschakeld.
Verbruik bij 3 dagen niet thuis: 11 kWh
Dat klopt echt niet met die paar lampen en een tafelmodel A+ koelkast.
Wordt vervolgd...
Hannanas schreef:Verwarming wordt centraal geregeld in de flat! Alle verwarmingen staan dichtgedraaid.
Je bedoeld snachts de boiler voor warm kraanwater ivm koude nschten?
Hannanas schreef:Gefeliciteerd!!!!![]()
Ik ben trouwens heel blij met dit topic.
Nu nog even hier:
Woon zelf op 32 m2.
Ik ben ook regelmatig weg van thuis, en het was mijn eerste jaar nu waarvan mei en juli geheel afvallen.
Terwijl ik drie led lampen heb, 1 tv altijd met stekker er uit, twee led/spaar plafondlampen een koelkast en een wasmachine.
Dan is 1935 mega veel.
Maandag tm net een uur geleden was ik weg. Maandag de groep van de boiler uitgeschakeld.
Dat klopt echt niet met die paar lampen in het stopcontact uit en een tafelmodel A+ koelvrieskast. Tafelmodelletje zal 0,5 per dag moeten verbruiken.
Wordt vervolgd...
lifaya schreef:Hannanas schreef:Gefeliciteerd!!!!![]()
Ik ben trouwens heel blij met dit topic.
Nu nog even hier:
Woon zelf op 32 m2.
Dan is 1935 mega veel.
Dat klopt echt niet met die paar lampen in het stopcontact uit en een tafelmodel A+ koelvrieskast. Tafelmodelletje zal 0,5 per dag moeten verbruiken.
Wordt vervolgd...
Ik ben van 41 op zondag avond naar nu 71 gegaan... En dat met 3 dagen geen tv gebruik , hooguit 2 uurtjes, en verder vrijwel niks...
Bij mij staat temp meestal op 17,5 tot 18,5 graden. In winter dus helemaal uit.
gas verwarming lifaya schreef:
Hannanas schreef:Bedankt!
Ga ik even op broeden.
Alsnog vind ik het een onwijs hoog jaar kWh voor die boiler, tafelmodel koel vries, wasmachine en wat lampen.
Verwarming is inderdaad een losse nota dmv de warmtemeters op mijn verwarming.
Boiler helemaal leegtrekken tot het warme water op is gebeurde mij wel eens. Volgende dag weer een kans..
Ik had net trouwens wel warm water uit de kraan voor een douche, ondanks dat de groep heeft uitgestaan.