199 voor de s6 en 225 voor de edge

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Raja schreef:Ik had idd ook al een site gevonden
http://www.galaxyclub.nl/2015/06/samsun ... cksettings
Hier staat een link bij waar je een app kunt downloaden om het op te lossen
EDIT: In je galaxy app store kun je app downloaden
QuickPanel restore app
Essie73 schreef:bedoel je die extra energie besparende stand? Dan word het beeld zwart/wit. Zoooo saai haha
is het trouwens ook mogelijk om de standaard mailbox te verwijderen? Ik krijg nu steeds de melding dat hij geen verbinding kan maken (inlogfout). Ik heb outlook geïnstalleerd omdat ik die veel prettiger vind.
DeniiSee schreef:Pfff hebben jullie al gezien wat het kost als het scherm kapot gaat....
Blacky94 schreef:DeniiSee schreef:Pfff hebben jullie al gezien wat het kost als het scherm kapot gaat....
Gelukkig is die van mij verzekerd
Vooral eigenlijk met t oog op diefstal enzo (en ook tegen zakkenrollers) maar ook omdat hij idd helemaal van glas is... Normaal doe ik dat eigenlijk nooit maar had bij deze zoiets van dat kan niet zoveel kwaad..
manzano schreef:Blacky94 schreef:Gelukkig is die van mij verzekerd
Vooral eigenlijk met t oog op diefstal enzo (en ook tegen zakkenrollers) maar ook omdat hij idd helemaal van glas is... Normaal doe ik dat eigenlijk nooit maar had bij deze zoiets van dat kan niet zoveel kwaad..
Waar heb jij hem verzekerd? Bijna overal is zakkenrollerij ed uitgesloten. Enkel diefstal met bedreiging ed is dan verzekerd. Wilde er nl ook een die zakkenrollerij dekt, maar kon ik niet vinden.