cream_1986 schreef:Krijg opeens nog een ingeving!![]()
Bij onze Action hadden ze bij de buitenafdeling ook 'survival' spullen liggen als een kompas en een vuurmaker. De laatste meegenomen onder het mom van, zonder gasaansteker (die stuk was, zie vorige bericht) de vuurkorf of bbq aansteken is een stuk groener!![]()
Maar je snap waar dit topic over gaat; leuk idee maar het werkte voor geen meter. Ik heb zó mijn best gedaan de twee delen over elkaar te halen, dat de VERF er vanaf bladderde. Euhm... Verf? Het moeten toch 2 materialen zijn die als je ze over elkaar beweegt wrijving en dus vonken veroorzaken? Buiten dat vonkende verf me een echte no-no lijkt, geeft het ook geen frictie. Dus ook nooit een vonkje gezien. Mijn conclusie: afgekeurd aangezien product volstrekt niet doet wat op de verpakking staat!
Ik heb er ook 1 en ik heb eerst met een baksteen de verf eraf gewerkt en ik kan er alles mee aan steken.Het vergt wel wat techniek om er mee iets aan te steken.Als je net niet met de juiste hoek doet komt er geen vonk.
Echt ontzettend slechte kwaliteit, na 3 laagjes dekte het nog steeds niet goed bij mij...
.