Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:08

cream_1986 schreef:
Krijg opeens nog een ingeving! :)*

Bij onze Action hadden ze bij de buitenafdeling ook 'survival' spullen liggen als een kompas en een vuurmaker. De laatste meegenomen onder het mom van, zonder gasaansteker (die stuk was, zie vorige bericht) de vuurkorf of bbq aansteken is een stuk groener! O:)

Maar je snap waar dit topic over gaat; leuk idee maar het werkte voor geen meter. Ik heb zó mijn best gedaan de twee delen over elkaar te halen, dat de VERF er vanaf bladderde. Euhm... Verf? Het moeten toch 2 materialen zijn die als je ze over elkaar beweegt wrijving en dus vonken veroorzaken? Buiten dat vonkende verf me een echte no-no lijkt, geeft het ook geen frictie. Dus ook nooit een vonkje gezien. Mijn conclusie: afgekeurd aangezien product volstrekt niet doet wat op de verpakking staat!

Ik heb er ook 1 en ik heb eerst met een baksteen de verf eraf gewerkt en ik kan er alles mee aan steken.Het vergt wel wat techniek om er mee iets aan te steken.Als je net niet met de juiste hoek doet komt er geen vonk.

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 00:11

Gaan we weer terug naar de steentijd ofzo? Koop een pakkie lucifers :')

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 10:42

Nagellak, die fout maakte ik 1 keer en nooit meer :Y) Echt ontzettend slechte kwaliteit, na 3 laagjes dekte het nog steeds niet goed bij mij...

magriet

Re: Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 12:47

En de nagellak is er met 3 dagen ook al weer af

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 12:52

O ja,de drinkbekers met draaidop voor naar school.Resultaat was een tas vol vruchtensap.Gelukkig niet bij mijn oudste en dan een tas vol natte schoolboeken.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:15

Ze verkopen ook wel eens nagellak van A merken bij de Action, laatst nog OPI en Maybelline gescoord, dus ik denk dat het er een beetje aan ligt. Maar nagellak blijft bij mij sowieso nooit langer dan 3 dagen zitten, ook niet als ik m'n nagels na de manicure heb laten lakken. Dus als de merkloze/super goedkope lakjes van de Action 3 dagen blijven zitten, wil ik dat ook wel eens proberen :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 15:05

De A-merken make-up va de Action zijn zeer sterk verouderd waardoor de kwaliteit sterk achteruit gaat. Hoelang een lak blijft zitten hangt ook erg af van je natuurlijke nagels. Ik heb een Dior lak die het net aan twee dagen volhoudt terwijl dat toch echt een zeer goede kwaliteit is.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 20:23

Tazzey schreef:
De A-merken make-up va de Action zijn zeer sterk verouderd waardoor de kwaliteit sterk achteruit gaat. Hoelang een lak blijft zitten hangt ook erg af van je natuurlijke nagels. Ik heb een Dior lak die het net aan twee dagen volhoudt terwijl dat toch echt een zeer goede kwaliteit is.

soms staat er gewoon een datum op hoor... gewoon goed in de gaten houden. alles van de action blijft prima zitten ( En je moest eens weten hoelang het staat bij de dirx oid...! )

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 20:29

Op nagellak staat geen datum. Ik heb make-up zien liggen die al 10 jaar uit het assortiment was.

Hoelang nagellak blijft zitten is heel persoonlijk en niet perse gebonden aan een merk. China Glaze bijvoorbeeld blijft bij mij amper een dag goed terwijl het bij anderen soms een week goed blijft.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 13:32

Mallorka schreef:
Sokken.... idd bij de sokken van mij heb ik binnen de kortste keren een gat bij m'n grote teen. Herensokken gaan hier best wel al een poosje mee.

Koop je wel de goede maat?

Ik houd met alle sokken (goedkoop en duur) rekening met krimp. Koop dus sokken standaard een maat te groot en dan passen ze na het wassen prima en gaan langer mee.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 13:48

Dat heb ik dus ook.
Toevallig net gisteren een nieuwe serie gekocht een maat groter :D

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 19:31

cream_1986 schreef:
Krijg opeens nog een ingeving! :)*

Bij onze Action hadden ze bij de buitenafdeling ook 'survival' spullen liggen als een kompas en een vuurmaker. De laatste meegenomen onder het mom van, zonder gasaansteker (die stuk was, zie vorige bericht) de vuurkorf of bbq aansteken is een stuk groener! O:)

Maar je snap waar dit topic over gaat; leuk idee maar het werkte voor geen meter. Ik heb zó mijn best gedaan de twee delen over elkaar te halen, dat de VERF er vanaf bladderde. Euhm... Verf? Het moeten toch 2 materialen zijn die als je ze over elkaar beweegt wrijving en dus vonken veroorzaken? Buiten dat vonkende verf me een echte no-no lijkt, geeft het ook geen frictie. Dus ook nooit een vonkje gezien. Mijn conclusie: afgekeurd aangezien product volstrekt niet doet wat op de verpakking staat!

Haha, ik denk dat je de tactiek niet hebt, die dingen zijn namelijk enorm moeilijk om te gebruiken. Met een echte firesteel kan ik dat namelijk ook niet! Ook moet je echt flinterdun hout aan willen steken en niets anders, gaat 'm niet worden :P.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 21:31

Grrrr douchewisser (Nu twijfel ik action of xenos )voor de douchecabine. De buitenste randen doen niks alleen in het midden trekt hij het water weg. En een stomme maat. Deze is net 5 cm te groot voor mijn smalle zijruitjes

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 06:44

whoehaha gister uitgeleefd bij de Action en wat spulletjes gekocht om een mini-schriktraining mee te gaan doen :+
Vlaggen, windmolentje, toeter, paraplu, pilonnetjes...
Ik ga jullie laten horen of ze ook hier horen na een rondje gebruiken hihihi

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 16:34

lor1_1984 schreef:
Het gekleurde fietsslot (snakeslot).
Zolang het droog is werkt 'ie prima, zodra het natter weer is heb je beter geen haast om de deur uit te gaan want dan gaat 'ie na veel gevloek en getier en moeilijk doen pas open. :')
En hij roest weg waar je bij staat. :=

Voor mij dus noooooooit meer dat ellendige slot. :x
Zaterdagavond nog ff vlug boodschappen doen en toen ik het slot weer wilde openen brak de sleutel finaal af. |o
Ik woon gelukkig op ong 1 minuut lopen van de supermarkt en had de fiets enkel meegenomen ivm wta zwaardere boodschappen, maar met fiets én zware boodschappen heb ik er meer dan 5 minuten over gedaan om terug thuis te komen.
Eenmaal thuis een kniptang gepakt, slot te dik. ^)
Gelukkig woon ik 3 deuren bij een fietsmaker vandaan, dus vanmiddag daarheen gegaan en ben er geholpen voor €10,- inclusief aanschaf nieuw slot (à €10,-). *\o/*
De beste man had zo'n draaischijfgeval (slijptol?) nodig om het slot door te krijgen en zei nog dat het zo'n goed slot was, tot hij hoorde welke problemen ik ermee gehad heb. :+

Het gaat om zo'n slot, zal ong €3,- kosten en is verkrijgbaar in oa felgroen en roze:
Afbeelding

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 18:17

HAHA! Dat slot had ik ook! Kreeg m uiteindelijk met moeite nog open waarna ik hem niet meer op mijn fiets durfde te doen. Maar goed ook dus :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 18:19

Hier ook de raamwisser, is al in de prullenbak belandt. Stom ding :+ ramen bleven nat.

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 18:30

Ik had zo'n geheel plastic raamwisser-met-aangesmolten-rubber-wissterstrip in de auto liggen, voor de zijramen.
Na een tijdje brokkelde het rubber van de wisser-strip gewoon af, waardoor je meer aan het strepentrekken was dan aan het wissen. (ik heb 'm in de auto laten liggen om 's winters de sneeuw van de auto te vegen... tot ook het handvat afbrak door de kou)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:39

eenitraM schreef:
HAHA! Dat slot had ik ook! Kreeg m uiteindelijk met moeite nog open waarna ik hem niet meer op mijn fiets durfde te doen. Maar goed ook dus :=

Dat moeilijk te openen komt door de roest en kalk, zodra het weer maar een beetje vochtig is gaat het lastig.
Sleuteltjes zijn gewoon van te slap materiaal gemaakt, eerst verboog hij en toen brak hij finaal af. :=

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:43

Vandaag een dieren transport mand opgehaald, deze heb ik bij de konijnen in hun ren. Maar wat een klote ding om in elkaar te zetten. Beide delen passen niet goed op elkaar, dan moeten er van die clipjes op, twee keer vinger er tussen omdat ze er moeilijk op willen.

In ieder geval zou ik mijn kat er niet mee willen vervoeren volgens mij klapt het onderste stuk er dan zo uit :') . Zie het al voor me.

Maar voor de konijnen prima natuurlijk, die zitten er lekker in.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 20:05

Ik kwam er bij thuiskomst toen achter dat ik die pinnetjes/clipjes niet eens mee had. :+
heb hem nu bevestigd met tie-wraps, werkt als een toet en het kitten is toch erg makkelijk in te laden. :))

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:27

Een stukje terug in het topic werd deze ook al besproken: de plastic set met kookgerei. Wij hadden de groene variant mee op vakantie en inderdaad: bij de eerste keer gebruiken zat er al een gesmolten randje aan de spatel.
Het gekke is dat wij dezelfde set van de IKEA hebben en hier is helemaal niets mis mee.

ValerieV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 11:09

Jolien87 schreef:
Een stukje terug in het topic werd deze ook al besproken: de plastic set met kookgerei. Wij hadden de groene variant mee op vakantie en inderdaad: bij de eerste keer gebruiken zat er al een gesmolten randje aan de spatel.
Het gekke is dat wij dezelfde set van de IKEA hebben en hier is helemaal niets mis mee.

Zo zie je maar weer dat al het afgekeurde spul bij de action ligt :')

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 11:35

Oooh er schiet me er nog eentje te binnen! heb vorig jaar borden gekocht, van die leuke vierkante. Blijven prima, maar je moet ze wel even proberen, want 3 van de zes wiebelen en maken een berg herrie op onze houten eettafel :P

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 12:32

Ik heb een sieradenkasje met spiegel gekocht, daar moet je zelf de houder voor in elkaar zetten. Die houder is van alle kanten scheef en er zitten pluggen bij (wat voor functie die zouden moeten hebben weet ik ook niet) die niet in de gaatjes passen :') . De 'bekleding' aan de binnenkant is niet goed gelijmd en laat al los. Nou ging het mij toch alleen maar om het oorbellendeel dus ik red me er wel mee, maar dat ik hem nou aanraad...
Oja, op de spiegel (of erin eigenlijk) zitten zwarte krassen/strepen.