Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMyrth schreef:_Tara_ schreef:
Dit is niet echt een email-adres helaas. Ik wilde mijn email van mijn bank doorsturen...
xMyrth schreef:_Tara_ schreef:
Dit is niet echt een email-adres helaas. Ik wilde mijn email van mijn bank doorsturen...
ing@emailing.ing.nl
Heb dat e-mailadres via google gevonden. Maar of 't echt klopt?
Citaat:Ter attentie betreft mijngratisbox.nl
Ik kan jullie zeker bevestigen dat het een oplichter is.
De website van hem is momenteel onklaar gemaakt en de politie is er mee bezig.
De oplichter is nu momenteel al een paar dagen zijn hoofdvestiging ontvlucht dus hier is deze niet meer te vinden.
Ook de andere telefoon nummers op internet betreft "Smart Connect Services" graag niet meer bellen, dit heb ik al gedaan en het zijn allemaal andere bedrijven waar hij de telefoon nummer van heeft gebruikt.
Beste wat jullie nu kunnen doen is aangiften doen bij de politie om bewijs te verzamelen.
Hopelijk heb ik jullie hierover genoeg geïnformeerd.
Mloes schreef:Ik heb ook studentenbox 1 besteld. Zat heel erg te twijfelen of ik niet box 3 zou bestellen, maar ik kijk het toch liever even aan. Straks duurt het een paar maand voordat je het geld teruggestort krijgt.
En straks is het allemaal nep, heeft iemand dit in het leven geblazen om eenmalig heel veel geld binnen te halen en is de site volgende week uit de lucht. In de voorwaarden staat:
1.3 De Organisator kan op ieder moment besluiten de Actie te beëindigen zonder dat daarvoor enige opzegtermijn geldt.
2.3 De Organisator mag een inschrijving weigeren, een deelname diskwalificeren en een verzending van de gratisbox annuleren, zonder daarvoor een reden te hoeven geven. De deelname zal in ieder geval worden beëindigd als de Organisator van mening is dat de deelnemer één van de actievoorwaarden heeft overtreden of onvolledige of onjuiste informatie heeft verstrekt.
Het zal vast niet zo zijn, maaaar eerst zien dan geloven
Mloes schreef:Mloes schreef:Ik heb ook studentenbox 1 besteld. Zat heel erg te twijfelen of ik niet box 3 zou bestellen, maar ik kijk het toch liever even aan. Straks duurt het een paar maand voordat je het geld teruggestort krijgt.
En straks is het allemaal nep, heeft iemand dit in het leven geblazen om eenmalig heel veel geld binnen te halen en is de site volgende week uit de lucht. In de voorwaarden staat:
1.3 De Organisator kan op ieder moment besluiten de Actie te beëindigen zonder dat daarvoor enige opzegtermijn geldt.
2.3 De Organisator mag een inschrijving weigeren, een deelname diskwalificeren en een verzending van de gratisbox annuleren, zonder daarvoor een reden te hoeven geven. De deelname zal in ieder geval worden beëindigd als de Organisator van mening is dat de deelnemer één van de actievoorwaarden heeft overtreden of onvolledige of onjuiste informatie heeft verstrekt.
Het zal vast niet zo zijn, maaaar eerst zien dan geloven
Ik quote mezelf even, vooruitziende blik gehad dusHelaas dus wel een box besteld, gelukkig is het maar 7 euro, maar toch ..
Maar zie de voorwaarden, feitelijk gezien mag de organisatie gewoon alle bestellingen annuleren zonder reden op te geven. Bij de bestelling zijn we allemaal akkoodd gegaan hiermee, waardoor je nog wel kans hebt dat de man wettelijk gezien helemaal niet strafbaar is. Ik denk sowieso dat aangifte niks gaat uithalen.
Citaat:De deelname zal in ieder geval worden beëindigd als de Organisator van mening is dat de deelnemer één van de actievoorwaarden heeft overtreden of onvolledige of onjuiste informatie heeft verstrekt.