Samsung Galaxy S4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:12

Nee werkt niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:12

karin1985 schreef:
Oi, das een pittige overstap. Je hebt in die tijd al heel wat media (itunes) opgebouwd of niet?

Nope hihi, luister er geen muziek op.

Maar foto's overzetten zal niet gaan denk ik?

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:15

Lous schreef:
Nee werkt niet.

Dat is vreemd, als hij wel netwerken ziet dan kan ik me alleen maar voorstellen dat het wachtwoord om wat voor reden dan ook niet klopt :(:)

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:16

vonneke schreef:
karin1985 schreef:
Oi, das een pittige overstap. Je hebt in die tijd al heel wat media (itunes) opgebouwd of niet?

Nope hihi, luister er geen muziek op.

Maar foto's overzetten zal niet gaan denk ik?

Weet ik niet eerlijk gezegd, ik weet helemaal niks van apple of mac :/

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:19

Ik heb hier al kanllende koppijn. Heb ik zaterdag al een nieuwe telefooon, kan ik er nog niks mee.
Het wordt steeds ingewikkelder dan dat het simpeler word. Vroeger was het gewoon oude SIM in nieuwe telefoon en klaar.
Word gek van dat uitstellen iedere keer omdat je eerst dit weer moet installeren en uit moet voeren en dan weer dat moet installeren en uit moet voeren en dan ben je er nog niet..
Want dan werkt dit niet en dat werkt dat niet, dan heb je weer een code hier voor nodig en heb je weer een code daar voor nodig....

WHAAAAAAA!!!!!

manzano

Re: Samsung Galaxy S4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:20

Ik gebruik m'n gmail alleen als mail. Was dus not amused dat hij ook alle contacten had overgezet in m'n telefoon. Heb alles eruit geflikkerd en er weer in gezet. Niet handig!

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:24

Tja ik kan je hier van een afstand ook niet helpen, want ik kan niet precies zien wat je doet enzo. Dus ik zou zeggen loop morgen even naar een winkel met hele schattige oogjes alla "puss in boots"
Afbeelding

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:26

manzano schreef:
Ik gebruik m'n gmail alleen als mail. Was dus not amused dat hij ook alle contacten had overgezet in m'n telefoon. Heb alles eruit geflikkerd en er weer in gezet. Niet handig!

Dat had je niet hoeven doen. Gewoon een kwestie van instellen wat hij van je google-account mag synchoniseren. En je kun ook instellen dat je alleen contacten met een telefoonnummer ziet. Op die manier kun je één adresboek houden in je Gmail ipv één op je mail en één op je SIM/telefoon. Dan ben je bij het switchen van iedere volgende android telefoon klaar zodra je inlogt.

Ik ga naar me bedje toe, op dit soort momenten baal ik dat ik niet "realtime" kan helpen.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:38

karin1985 schreef:
manzano schreef:

Dat had je niet hoeven doen. Gewoon een kwestie van instellen wat hij van je google-account mag synchoniseren. En je kun ook instellen dat je alleen contacten met een telefoonnummer ziet. Op die manier kun je één adresboek houden in je Gmail ipv één op je mail en één op je SIM/telefoon. Dan ben je bij het switchen van iedere volgende android telefoon klaar zodra je inlogt.

Ik ga naar me bedje toe, op dit soort momenten baal ik dat ik niet "realtime" kan helpen.

Ik vond het ook prima overstappen van S2 naar S4, omdat toch alles met Google wordt gesynchroniseerd.

Ik zit nu met iets anders... Heb wat lopen klooien en heb nu links soort van sidebar. Die kan ik openschuiven en apps starten. Nu zit er dus zo een half wit rondje links in beeld. Hoe kan ik dat uitzetten? :=
Laatst bijgewerkt door Bagheera_206 op 01-07-13 23:44, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Was iets met multi-window en back-button ingedrukt houden... :=

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:40

karin1985 schreef:
Snackie schreef:
Bij ons werkt de watchon.prima op de tv. Maar we hebben een cisco kastje van ziggo en daar werkt die helaas niet op

Heb je bij de settopbox alle codes van Cisco geprobeerd?

Dit stond namelijk in een review die ik gelezen had:
Je kunt meerdere ruimtes instellen met verschillende apparaten: het instellen van mijn Philips TV en Cisco HD Decoder/Recorder (Ziggo) in de huiskamer verliep vlekkeloos
http://tweakers.net/productreview/76637/samsung-galaxy-s4-16gb-zwart.html

Thanks! Ga het morgen mwteen proberen

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 07:40

Wist helemaal niet dat er een Hi Voicemail app bestond om je voicemail uit te luisteren. :) Mijn oude SIM kaart stond stempost uit. Ik heb het nu zo ingeschakeld dat je wel het berichtje hoort, maar dat je niets in kunt spreken. Als het belangrijk is bellen mensen maar nog een keer of ze sturen een whatsappje of berichtje via feestboek. :+ Oh ja, SMSen kan natuurlijk ook altijd nog. :)

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 08:27

Bagheera_206 schreef:
Ik zit nu met iets anders... Heb wat lopen klooien en heb nu links soort van sidebar. Die kan ik openschuiven en apps starten. Nu zit er dus zo een half wit rondje links in beeld. Hoe kan ik dat uitzetten? :=

Dat is multiwindow mode. Met die schuifbalk kun je een 2e programma openen (zoals tegelijk youtube en browsen) door het icoon naar je scherm te slepen. Je kunt het flipje ook verplaatsen naar een handiger plekje.
Als je dat tijdelijk toch weg wil hebben zit er een multiwindow knop in het dropdown menu.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 08:34

Haha! Cool! :) Dat is wel vet. :) Net even geprobeerd. Dat multiwindow knopje kun je ook verbergen door je back-button lang ingedrukt te houden. :)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 08:42

karin1985 schreef:
manzano schreef:

Dan moet hij het wel eerst vragen ;)
Maar dan nog klopte er geen hout van........ hij had allemaal telefoonnummers die niet klopten.
Had dus al meteen op dag 1 een gezellige stalker. Dacht een vriendin te whatsappen, maar dat was dus een onbekende. Die vond het alleen leuk om me daarna meteen de halve nacht te bellen.
Had dus heeeel snel de blokkeerfunctie ontdekt ;) :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 08:44

Overigens voor de mensen met vodafone.... je kan daar ook al je contacten in de cloud gooien en via app weer op je nieuwe telefoon zetten.

Ik heb het overigens nog nooit een probleem gevonden om dingen handmatig in te voeren. Meteen lekker opschonen. Ik zet zo min mogelijk in google/gmail.
Het is goed om te weten dat daar blijkbaar ook telefoonnummers in staan nu, die ga ik dus ff wissen.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 08:48

Oke, weet iemand hoe ik dan mn telefoon instelzodat ik ook ziggo kan gebruiken?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 08:54

Whoohooe, dus setupbox gebruiken en dan zappen maar.
Top het werkt!!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 08:58

Wat leuk dat er ook een barometer in zit. :) Welke app gebruiken jullie voor de voorspelling van het weer op basis van luchtdruk? Ik heb onderstaande app gedownload.

SyPressure: https://play.google.com/store/apps/deta ... sypressure

Welke app gebruiken jullie om de temperatuur te meten? :=

Ik kan WatchOn alleen gebruiken als ik op Samsung inlog... :=

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 09:09

Ik gebruik die gezondheidsapp die er op zit wel eens om de temperatuur te meten. Maar als ik hem paar minuten in handen heb dan meet hij meteen warmer haha. Dus erg betrouwbaar lijkt het niet te zijn.

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 11:06

magic_lover schreef:
Heeft iemand daar trouwens al eens besteld? Heb al paar uitgezocht haha :D

Ja ik

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 11:24

Zou mss ook tof zijn om de klep aan achterzijde te vervangen door eentje met eigen print. In plaats van hoesje. :)

Hoe kan ik in vredesnaam foto's via NFC verzenden? :=

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 11:43

Ik heb weer lekker moeilijk zitten doen hoor. Gewoon klantenservicenummer gebeld, bandje geluisterd, nummers ingevoerd en SIM word nu geactiveerd :+
Bij al het bijgevoegde papierwerk zat een verwijzing naar Smart Switch om gegevens van oude op nieuwe Smartphone te zetten.

Net zo makkelijk, dus dat gaan we straks lekker rustig buiten in het zonnetje op het balkon uitzoeken.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 11:46

Nice! :) Ik begin hem al een beetje te snappen, maar wat een extra features tov mijn S2 zeg. Haha. _O-

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 12:26

Dit is trouwens een site waar ik erg veel handige tips & tricks vanaf gehaald heb.
http://www.samsunggalaxys4.nl/

Is geen officiële site, maar gewoon iemand die gek is van de Galaxy S4.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 15:00

Nou bij de Phonehouse geweest. Blijkt mijn sd kaartje "stuk" te zijn, zo uit het niets... erg bizar. Hij had er geen verklaring voor alleen dat het wel es gebeurd. :7