Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Ik gebruik m'n gmail alleen als mail. Was dus not amused dat hij ook alle contacten had overgezet in m'n telefoon. Heb alles eruit geflikkerd en er weer in gezet. Niet handig!
karin1985 schreef:manzano schreef:Ik gebruik m'n gmail alleen als mail. Was dus not amused dat hij ook alle contacten had overgezet in m'n telefoon. Heb alles eruit geflikkerd en er weer in gezet. Niet handig!
Dat had je niet hoeven doen. Gewoon een kwestie van instellen wat hij van je google-account mag synchoniseren. En je kun ook instellen dat je alleen contacten met een telefoonnummer ziet. Op die manier kun je één adresboek houden in je Gmail ipv één op je mail en één op je SIM/telefoon. Dan ben je bij het switchen van iedere volgende android telefoon klaar zodra je inlogt.
Ik ga naar me bedje toe, op dit soort momenten baal ik dat ik niet "realtime" kan helpen.
karin1985 schreef:Snackie schreef:Bij ons werkt de watchon.prima op de tv. Maar we hebben een cisco kastje van ziggo en daar werkt die helaas niet op
Heb je bij de settopbox alle codes van Cisco geprobeerd?
Dit stond namelijk in een review die ik gelezen had:
Je kunt meerdere ruimtes instellen met verschillende apparaten: het instellen van mijn Philips TV en Cisco HD Decoder/Recorder (Ziggo) in de huiskamer verliep vlekkeloos
http://tweakers.net/productreview/76637/samsung-galaxy-s4-16gb-zwart.html
Bagheera_206 schreef:Ik zit nu met iets anders... Heb wat lopen klooien en heb nu links soort van sidebar. Die kan ik openschuiven en apps starten. Nu zit er dus zo een half wit rondje links in beeld. Hoe kan ik dat uitzetten?
karin1985 schreef:manzano schreef:Ik gebruik m'n gmail alleen als mail. Was dus not amused dat hij ook alle contacten had overgezet in m'n telefoon. Heb alles eruit geflikkerd en er weer in gezet. Niet handig!
Dat had je niet hoeven doen. Gewoon een kwestie van instellen wat hij van je google-account mag synchoniseren. En je kun ook instellen dat je alleen contacten met een telefoonnummer ziet. Op die manier kun je één adresboek houden in je Gmail ipv één op je mail en één op je SIM/telefoon. Dan ben je bij het switchen van iedere volgende android telefoon klaar zodra je inlogt.
Ik ga naar me bedje toe, op dit soort momenten baal ik dat ik niet "realtime" kan helpen.