Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saroanda schreef:Ik heb ook moeten leren dat iets langer houdbaar is dan ik dacht dat het was. Ik drink nu zelf melk die bijna 2 dagen over datum is, gewoon even ruiken. En vandaag de witlof ham/kaas gegratineerd met paneermeel van eind 2010, smaakte heerlijkvoorheen deed ik zoiets dus echt niet, heeft manlief me de afgelopen jaren geleerd. En zo gooien we dus bijna niets meer weg.
Ik heb wel een pot van die zure groente waar ik over twijfel. Al poos open (begin zomer ergens) en een deel niet in vocht (weinig vocht dit x in die pot). Maar ja dat ruikt en smaakt altijd al zuur? Gewoon gebruiken of toch nieuwe kopen?
. zongedroogde tomaatjes op olie trouwens ook (en nu is het heerlijke tomatentapenade geworden
)
. Elke keer bij een recept denk ik, oja, dat heb ik gewoon in huis! net als trouwens de meeste keukenmaterialen. ingedebruijn schreef:Haha dat is duidelijk! Kijken jullie ook regelmatig 24 kitchen? Vind het altijd zo jammer dat je 30 ingrediënten nodig hebt

, en voer halen voor mijn paardje , Marley schreef:Ik heb zondag een receptje geplaatst met spitskool, was heerlijk!
http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/ ... =spitskool
ik heb de kaassaus vervangen door kookroom, anders moest ik naar de winkel en vond ik zonde