Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:Heb geen bron maar op een of ander bezuinigsite werd vermeld dar de Lidl niet de btw gaat verhogen.
Citaat:ik heb ook standaard producten in huis die ik direct aanvul als het op is, ik maak dan in tegenstelling tot een aantal mensen hier ook geen lijstjes maar kijk ter plekke (op de markt) een beetje wat er in de aanbieding is en of ik het kan gebruiken/zin in heb.
lieke2 schreef:Nog suggesties voor broodbeleg, ben de kaas, appelstroop en pasta wel zat
Annemiek80 schreef:lieke2 schreef:Nog suggesties voor broodbeleg, ben de kaas, appelstroop en pasta wel zat
Roomboter en honing op een geroosterde (witte) boterham klinkt mij hemels in de oren (ik heb al zeer lang geen echte boterham meer gegeten ivm glutenvrij dieet, dus dat zijn 'simpele' dingen waar ik echt naar kan verlangen)
Boterhammetje met een vers gekookt eitje en een beetje aromat, boterham besmeerd met een beetje mayo ipv boter
In plaats van brood als ontbijt is rijstepap met een beetje suiker en kaneel ook erg lekker
Als lunch:
- een kroketje geprakt tussen 2 boterhammen met een beetje mosterd (lekker ongezond)
- geroosterde boterhammen met kalfsragout (zo'n blikje even opwarmen), rest kun je dan 's avonds met rijst eten en wat salade bijv
- wentelteefjes met suiker (eitje opkloppen met wat kaneel, boterham erin dopen en dan de koekenpan in)
Bedoel meer voor als lunch op mn werk, dus 's ochtends al smeren![]()
ei met aromat is idd. Nog lekkerder met een beetje chilisaus erop
- kaastosti met tomaat
(allen goed te eten dus met brood wat niet meer helemaal vers is)
saroanda schreef:Helaas word er door veel boeren en winkels nog steeds veel weggegooid. Producten die prima naar de voedselbank kunnen. Hier gaat er vandaag weer een heleboel aan kleding en huiswaar naar de voedselbank, mijn schoonmoeder is er vrijwilligster dus ik weet hoe blij ze zijn met alle producten en giften.