Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 21:43

Vankje

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 21:47

Die lockers vind ik persoonlijk wat ongezellig ogen.
Wel leuk om het geel van die taxi idd terug te laten komen in accessoires :j (misschien in sierkussens op het bed?)

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 22:52

@Ivanka, hè wat leuk dat je ook hier bent! Ik zat op FB dat jullie echt een mega sjiek huis gekocht hebben, oogt heel romantisch. Bevalt het goed? Foto's genoeg maar nog niet alles is afgewerkt. Uhm volgens mij komt het dekbedovertrek, niet lachen, vd trekpleister.

@Mae, jazeker dat is ook de bedoeling. Je ziet links nu een stukje van een groene stoel, die moet dadelijk geel worden, :j . De linkerkant is nu nog een witte muur, maar daar wil ik een brocante ladder, made by myself, plaatsen waar dan wat accessoires aan komen te hangen.

@MamaMiesje, dat zou ook nog een idee zijn die lockers. Ik heb er nu juist voor gekozen om dit te combineren met robuuste stukken, zoals de houten dekenkist, de robuuste nachtkastjes en dan met zilveren/grijze lampen. Ik heb nog het idee om boven de nachtkastjes hanglampen te hangen, zo gaaf!

Ik wil ook weer niet teveel geel, want dan is de eye catcher van het geel zo weg denk ik. Ik wil idd nog gele kussens op bed als dit dekbed erop ligt, maar ik ben ook nog op zoek naR een grijs, wit, geel geblokt motief.

Leuk dat jullie zo meedenken!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 07:27

Oh zo´n brocante ladder is ook wel enorm gaaf, kun je ook erg leuke dingen mee doen inderdaad! :j
Dat robuuste is op zich al een contrast met het moderne, strakke van het behang, dus dat zal zeker ook erg gaaf worden! En inderdaad ook niet té veel geel, dan valt het effect waarschijnlijk weg.

Over dekbedovertrekken gesproken: welke merken bevallen jullie goed?
Ik heb nu een aantal goedkopere overtrekken (Blokker, Kruidvat enz.) maar wil toch eens gaan kijken voor kwalitatief betere stof. Deze worden toch wel wat vlassig en ik vind juist zo'n lekker stevig, dik overtrek prettig. Hebben een 2persoonsdekbed en vind €60 weer genoeg om eraan uit te geven :)
Heb bijvoorbeeld al wat leuke gezien van Cinderella, maar ben er verder helemaal niet in thuis, dus misschien hebben jullie advies :)

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 07:29

Afbeelding
even heel ego :D ....tadaaaaaaa

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 07:56

Mooie slipper :P

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 08:01

tsss...het ging om de nagellak toch? of zit ik dan in het verkeerde topic?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 08:03

Ik denk het??? Of ik heb niet goed bijgelezen :')

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 08:23

Wow mooi dems! Gaaf die hele brede planken!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 09:27

Mooie vloer zeg!!

mae, ik heb overtrekken van cinderella en ze bevallen mij super! Ik gebruik er maar 1, dus die gaat iedere week in de was en weer op bed. Blijft ook mooi!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 09:30

Er is ergens een dekbedovertrekken topic geweest laatst :D

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 09:44

Over dekbedovertrekken gesproken....daar moet ik ook binnenkort eens naar gaan kijken> Ik zag bij de H&M ook een woonafdeling? onder welke steen heb ik gelegen de laatste tijd? Afijn, ze hebben daar van die "bedrokken", iemand ervaring daarmee? ik wil graag een antraciet/zwarte bedrok voor mijn boxspring.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 10:51

Wat een mooie tegels op de vloer en dat losstaande bad is ook geweldig zeg!
Die muren, zijn dat nou gewoon bakstenen, of een look-a-like? Heel apart, maar het heeft toch wel iets :j.

Woonafdeling bij de H&M? Serieus? Dat had ik daar nou noooooit verwacht!

Mooie nagellak :P. Maar inderdaad het verkeerde topic, hahaha. Gaaf die brede planken, erg chic!

Ik ben echt helemaal fan van die dekbedden van Descanso bij Daphne Dekkers. Bovenkant satijn/borduur, onderkant katoen. Slapen zooooo lekker!

Ik heb gister voor het eerste gedouched in onze eigen badkamer <3. Zoooooo lekker :D!!
Afbeelding Afbeelding

Nu alleen nog ff opruimen en soppen en de kleine dingetjes nog doen :').

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 10:53

jaggie, wauw! Helemaal mijn stijl, ik wil jou huis! :D

Ik ben helaas nog niet-actief ivm het inrichten :(
Toen ik het behangpapier los trok, merkte ik dat er er veel opstijgend vocht was en nog andere problemen dus nu heb ik een stort in plaats van een huis |o

Maar mijn meubels zijn wel gekozen :j
Tv meubel (maar dan gespiegeld)
http://www.dettenhoefer.de/fileadmin/cu ... ito-01.jpg

Eetkamer:
http://lakbermagazin.hu/images/stories/ ... dan-07.jpg
Maar de rechtse kasten vervangen door een dressoir. En dan dit soort stoelen erbij:
http://www.mswoonshop.be/assets/0001/39 ... agetop.jpg

En het salon en ook nog een bijhorende poef in taupe kleur
http://www.mokana.nl/gallery/mebelplast ... antos2.JPG

Welke kleuren denken jullie dat hier nog goed bijkleuren qua muren, vloerkleed, gordijnen, ...? :)
De vloer zelf is een blinkende beige tegel.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 11:07

Wat een ontzettend gave spullen!!! Ben helemaal weg van je bank <3
Vind zelf die kleur op de muur op het plaatje eetkamer érg mooi!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 11:21

Die kleur op de foto van de eetkamer zou ik graag op mijn slaapkamer hebben :)

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 14:11

@Stephanie: Dankje :D Ja, het bevalt heel erg goed :j Is erg fijn wonen hier, zijn er echt ontzettend blij mee.
Hoe bevalt het jullie?
Haha, leuk overtrek hoor :D Vind die strikjes op de kussenslopen heel erg leuk :)) (of komen die van een andere set? )

@Farjen: Kleur op het plaatje van de eetkamer is wel mooi, maar kan ook snel koud ogen (denk ik). Vind 'm voor m'n gevoel net iets te blauw.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 14:42

Farjen: erg mooi tv-meubel. Als wij andere inrichting doen zou ik die echt wat voor ons vinden!!
En die muurkleur is inderdaad ook erg fijN!

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 14:59

Ja, H&M woonafdeling heeft hele leuke dingetjes! In de webshop staat het allemaal :)

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 22:26

Hee Yv....volgens mij heb ik dezelfde douchekolom als jij...maar wij hebben hem in het zwart!

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 22:28

Afbeelding

de glazen douchewand moet er nog in, evenals de spiegel en de kraan in het wasmeubel...

edit: ik zie dat het toch niet dezelfde is. Lijken wel op elkaar....

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 23:55

@dems, mooie vloer! Strakke badkamer.

Klopt H&M heeft ook een woonafdeling, al gaat het dan met name om accessoires toch?

@Yv, wij hebben idd voor een soort baksteen gekozen, gewaagd, maar het heeft wel goed uitgepakt. Ook een leuke badkamer, die mozaïek stukjes maken het wat speelser.

@farjen, balen vh vocht! Mooie meubels, ik zou denk ik voor aardetinten kiezen bij deze meubels.

@Ivanka, goed om te horen. Hier bevalt het super, ik heb niks meer te wensen aan dit huis, met de stallen en voldoende ruimte. Natuurlijk zijn we nog lang niet klaar met verbouwen, maar dan hebben we ook echt ons droomhuis. Dekbedovertrek is een compleet set, ik vond die strikjes idd ookal erg leuk.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 09:20

Vankje, ik denk dat het qua kilheid wel zou meevallen :j Mijn slaapkamer meubels zijn mahoniebruin dus dat geeft wel een mooi contrast :) En ik heb altijd gelezen dat je voor een slaapkamer een rustige kleur moet nemen

Bedankt voor de reacties! Ik heb enorm veel stress gehad ivm het kiezen :D

Jaggie, ik dacht eerst om 1 muur in chocoladekleur te doen en de rest gewoon wit te laten.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 09:25

Mooie vloer dems :j

Die eetkamer is niet helemaal mijn smaak qua kleur, kleur muur vind ik wel heel erg mooi.

Ik heb gisteren alle gordijnen van de slaapkamers gehaald (die hadden ze allemaal laten hangen) dus die ben ik nu aan het wassen. Dat is allemaal wat ouderwets e.d. maar dat hangt allemaal op kamers waar we toch niet komen, dus die hangen we mooi weer terug. Slaapkamer waar wij gaan slapen komt wel alle nieuw. Denk dat ik met de warmte van vandaag alles binnen een dag schoon en droog krijg. Zo op het eerste oog hoeft het niet gestreken te worden.

Zometeen maar eens richting de Action voor wat schoonmaak spullen, zodat ik maandag direct kan beginnen. Nog even snel langs het huis om te kijken hoe mijn muurtje geworden is in de kleur en hoe ver ze zijn met het leggen van de vloer.

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 09:29

H&M heeft idd een woonafdeling met voornamelijk accessoires :j Heb je die ook echt in winkels? Ik ken het alleen van de website.

@Dems: Mooie vloer en badkamer. Heel strak, bij anderen kan ik dat nog steeds mooi vinden :j

@Stephanie: Wat fijn dat het jullie ook zo goed bevalt :j
Wat is de planning, wanneer denken jullie helemaal klaar te zijn? Of wordt het echt een jarenlang project?
(en beetje off-topic, hoe gaat het met je eigen bedrijf?)

@Sakkia: Goed weer om grote lappen stof te wassen en te drogen idd, die zullen wel zo droog zijn!

@Farjen: Je gaat voor dat blauwe dus? Ben wel benieuwd hoe het wordt met mahoniehouten meubels, zeker foto's plaatsen he :D

Wij gaan dinsdag onze nieuwe bank voor de tv-kamer ophalen. Willen de kabels van de tv in de muur wegwerken, opnieuw stucen en dan een mooi kleurtje op de muur verven. Denken aan oud-paars, moet mooi warm worden. Zie het zo voor me, nu nog ergens zo'n potje vinden :+