werk om het op mn gemakje te kunnen fixen...
Past mijn oude simkaart niet, baal er echt van en vind het zo irritant dat ze dat niet even gemeld
hebben bij het afsluiten van mn verlenging. Eikels
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Soophia schreef:Ook ik heb eindelijk mijn samsung binnen, gister geen tijd gehad dus nu alles meegenomen naar
Past mijn oude simkaart niet, baal er echt van en vind het zo irritant dat ze dat niet even gemeld
Dan past hij wel! Had het zelfde probleem. Je kan het ook zelf knippen maar dat risico zou ik niet nemen.. Soophia schreef:Ook ik heb eindelijk mijn samsung binnen, gister geen tijd gehad dus nu alles meegenomen naar
De S3 is iets groter dan de S2 maar het verschil op zich valt best mee 
vind zelfs dat als ik de galaxy Ace vast hou (die had ik hiervoor en heeft mijn moeder ook) dat ik die ontzettend klein vind en wat je zelf al zegt, het grote scherm is onwijs fijn om mee te internetten en series ed terug te kijken 
Zitten helaas wel nog wat bugs in de nieuwste android versie maar neem aan dat daar binnenkort wel een update voor komt om die op te lossen 
In het begin dacht ik ook dat ik al minimaal 2 handen nodig had om 'm vast te houden, maar nu vind ik al die andere foon's zo klein, mini beeld enz. Echt het went!
Voor de grootte hoef je het niet te laten, gewoon vergelijken met de Note dan is die niet zo groot
Tilmar schreef:Nee hoor dat is niet verkeerd, het is best duur geworden allemaal. De Samsung s3 is een van de beste telefoons van dit moment.
Ik betaal ook zo iets met een HTC One s. Heb je een of twee jaar abonnement? En moest je nog bijbetalen?
Het kan best snel gaan zo'n bestelling. Je moet alleen wel thuis zijn als ze hem bezorgen, dat is een heel gedoe.
een tweejarig contract en dit is een vast bedrag, veranderd dus niet meer (hoop ik)
Maar goed, t.z.t gaat alles over op toestellease dus dan blijf ik nu maar liever bij Hi en hoop ik dat ze mij weer een goede aanbieding kunnen doen, anders ga ik eens langs bij de KPN winkel ernaast haha. Rosa_ schreef:Ja maar zo heb ik nog iets van 5 telefoons 'vopr het geval dat...'