Samsung Galaxy S III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Babette

Re: Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 08:35

Ook ik heb eindelijk mijn samsung binnen, gister geen tijd gehad dus nu alles meegenomen naar
werk om het op mn gemakje te kunnen fixen...
Past mijn oude simkaart niet, baal er echt van en vind het zo irritant dat ze dat niet even gemeld
hebben bij het afsluiten van mn verlenging. Eikels :(

Laura123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 08:39

Ik heb er zelf ook 1. En nee die 500mb is niet genoeg. Dan moet je echt WiFi hebben.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 18:47

Soophia schreef:
Ook ik heb eindelijk mijn samsung binnen, gister geen tijd gehad dus nu alles meegenomen naar
Past mijn oude simkaart niet, baal er echt van en vind het zo irritant dat ze dat niet even gemeld

Je kan bij verschillende telefoonwinkels gratis of tegen een kleine bijdrage je simkaart laten knippen :) Dan past hij wel! Had het zelfde probleem. Je kan het ook zelf knippen maar dat risico zou ik niet nemen..

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 19:18

Goed dat ik dat weet van de simkaart. Ik twijfelde of ik online mijn abbo zou verlengen, maar dan ga ik toch maar naar de hi winkel, kunnen ze meteen de simkaart knippen.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 19:56

Soophia schreef:

Daar kwam ik ook pas laat achter :+

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 19:01

Heeft iemand in dit topic ook een SII gehad? Ik twijfelde eerst tussen de SII en de SIII mini omdat ik de gewone SIII best wel groot en lomp vind. Maar het lijkt me ergens ook wel heel handig omdat internetten op een groot scherm veel fijner is. Is het verschil tussen de SII en III groot? En kun je zo'n grote telefoon wel een beetje fijn in 1 hand houden? Zijn jullie nog steeds tevreden over de telefoon?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:05

Vriendin van mij heeft de S2 :) De S3 is iets groter dan de S2 maar het verschil op zich valt best mee ;)
Ik vind het een fijne telefoon, ook om in 1 hand te houden. Heb wel dat als ik als ik hem in 1 hand hou (rechterhand) dat ik af en toe een beetje lastig in de linkerbovenhoek kom, dan zijn mijn vingers net een halve cm te kort maar voor de rest is ie best :) vind zelfs dat als ik de galaxy Ace vast hou (die had ik hiervoor en heeft mijn moeder ook) dat ik die ontzettend klein vind en wat je zelf al zegt, het grote scherm is onwijs fijn om mee te internetten en series ed terug te kijken :)
Groter zou ik m ook niet moeten hebben denk ik, maar ik vind het nog steeds een super telefoon :) Zitten helaas wel nog wat bugs in de nieuwste android versie maar neem aan dat daar binnenkort wel een update voor komt om die op te lossen :)
Ook dat zou ik trouwens wel in overweging nemen. Ik heb zitten twijfelen tussen de S2 en S3 maar toen ik zag dat ik over 2 jaar tijd evenveel kwijt ben voor beide telefoons met zelfde abo heb ik de S3 genomen. Mede doordat ie nog zo nieuw is komen er nog (regelmatig) updates bij om het systeem te optimaliseren, iets wat je bij de oudere modellen toch minder snel nog ziet.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 23:33

Aan de grootte wen je wel :j In het begin dacht ik ook dat ik al minimaal 2 handen nodig had om 'm vast te houden, maar nu vind ik al die andere foon's zo klein, mini beeld enz. Echt het went!

Ik ben er nog steeds erg blij mee! Maakt zeker vergeleken met de eifoon hele mooie foto's, fijn in gebruik en snel internet, i love it !

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 00:40

Blacky94, ik ga de telefoon los kopen omdat ik al een abbo heb. De S3 is wel veel duurder. Nu twijfel ik of ik de S2 ga kopen of nog even door spaar en de S3 koop. Als er opzich niet heel veel verschil in zit is de S2 misschien een beter keuze. Al ben ik nu ik een rode S3 op internet ben tegen gekomen helemaal in love haha.

Ladygiroc, het zal idd wel wennen. Toen ik hem voor in het eerst in de winkel zag dacht wel eerst wow! Zo groot.. Heb nu een HTC Wildfire.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:30

De grootte went idd snel ! Nu vind ik me oude iphone zoo klein he :+ Voor de grootte hoef je het niet te laten, gewoon vergelijken met de Note dan is die niet zo groot :P

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 19:16

Heb hem vandaag in het rood besteld <3 Ben benieuwd wanneer hij aan komt. Dan meteen naar de stad om mijn simkaart te laten knippen en voor een hoesje.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 00:17

Mijn telefoon is vandaag aangekomen! Hij is super mooi :D Nu nog uitzoeken hoe alles werkt. Hij is super snel vergeleken mijn wildfire :P

karin1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 17:43

hallo mensen :wave:

ik heb altijd een knullig mobieltje gehad met prepaid :')
op school vinden ze me prehistorisch

maar sinds gisteren heb ik een abonnement besteld bij studentmobiel
samsung galaxy s3 voor €32 i.d.m, is dat veel?

en iemand enig idee/ervaring, hoelang hun over zo'n bestelling doen?

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 18:12

Nee hoor dat is niet verkeerd, het is best duur geworden allemaal. De Samsung s3 is een van de beste telefoons van dit moment.
Ik betaal ook zo iets met een HTC One s. Heb je een of twee jaar abonnement? En moest je nog bijbetalen?

Het kan best snel gaan zo'n bestelling. Je moet alleen wel thuis zijn als ze hem bezorgen, dat is een heel gedoe.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 18:16

Ik ga toch verlengen bij Hi, met toestellease. Ga volgende week ff langs, kunnen ze meteen een mooie aanbieding doen, toestel meegeven en mijn simkaart op maat knippen.

Ben wel toe aan een nieuwe, mijn oude Galaxy begint steeds meer vast te lopen.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 18:21

Ik vind die toestellease maar een rare constructie. Moet je aan het einde je telefoon weer inleveren... Of alsnog bijbetalen. Voordeel is geloof ik wel dat je een nieuwe telefoon krijgt als ie tussendoor kapot gaat. Maar daar zullen ook wel kleine lettertjes voor zijn.. Dus dat het in een hoop gevallen niet zo is.

Edit: typfoutje

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 18:32

Mijn batterij laadde niet goed meer op, had echt binnen een seconde een nieuwe batterij toen ik in de hi winkel kwam. Ik vind dat toestellease juist wel prima. Ik hoef die telefoon over twee jaar toch niet meer :+

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 18:38

Dat klinkt dan wel weer goed... Maar is een raar idee dat je hem moet inleveren. Je hebt wel gelijk hoor mijn oude ligt in de kast stof te vangen.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 18:42

Ik vind het wel handig een telefoon achter de hand, voor het geval ie gejat wordt of kapot is ofzo, heb je iig nog iets..

karin1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 18:43

Tilmar schreef:
Nee hoor dat is niet verkeerd, het is best duur geworden allemaal. De Samsung s3 is een van de beste telefoons van dit moment.
Ik betaal ook zo iets met een HTC One s. Heb je een of twee jaar abonnement? En moest je nog bijbetalen?

Het kan best snel gaan zo'n bestelling. Je moet alleen wel thuis zijn als ze hem bezorgen, dat is een heel gedoe.

okee gelukkig, goed gedaan toch :) een tweejarig contract en dit is een vast bedrag, veranderd dus niet meer (hoop ik)
ik moest €25 voor de mobiel betalen &
€6 nog wat voor het verzenden

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 18:50

Karin: Ik heb ook een abonnement bij Studentmobiel (ik koos voor de Blackberry Bold Touch 9900) en ik betaal 37,50 per maand, waarvan de eerste 8 maanden 18,75 per maand. Ik heb het toestel omgeruild (ook bij hun) met een Samsung Galaxy S3, maar hoefde niks voor het toestel bij te betalen :)

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 19:00

Ja maar zo heb ik nog iets van 5 telefoons 'vopr het geval dat...'

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 19:03

Ik vind die toestellease ook helemaal niks, elke maand een bedrag betalen en na 2 jaar mag je de telefoon weer inleveren?! Eerst betaalde je het bedrag in 1x (of niet als je een hoog abbonement hebt) en dan was de telefoon gewoon van jou. Ik vind het geldklopperij :j Maar goed, t.z.t gaat alles over op toestellease dus dan blijf ik nu maar liever bij Hi en hoop ik dat ze mij weer een goede aanbieding kunnen doen, anders ga ik eens langs bij de KPN winkel ernaast haha.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 19:08

O, denk je dat? Wat moeten ze met al die oude telefoons? Het zal wel voordeliger zijn er voor de providers, anders zouden ze het niet doen.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 19:34

Rosa_ schreef:
Ja maar zo heb ik nog iets van 5 telefoons 'vopr het geval dat...'

Mijn Galaxy Ace en Blackberry heb ik nog liggen (die laatste omdat mijn broertje tot vorige week nog een BB had en hem al wel eens weg heeft moeten brengen en anders niks meer aan zijn abo had voor zolang hij ook zijn eigen telefoon/mijn BB niet had) en mijn Nokia C6 en nog wat oude samsungs en nokia's heb ik vorig jaar een keer bij Vodafone ingeleverd en daar heb ik toen nog zo'n 150 euro voor terug gekregen :)