Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DebGizmo schreef:Sharmila schreef:Net een wasje gedraaid met azijn. En inderdaad heerlijk fris. Ook de zweettruitjes zijn er fris uit gekomen.
Toch heb ik vaak met bezwete kleding, dat als het gewassen is het fris is, maar als je dan gaat strijken die geur toch weer naar boven komt zetten..
jonur schreef:Ohh wat maakte ze allemaal schoon dan waar jij niet aan had gedacht? Luxe hoor een huishoudster.
Marley schreef:wat heb je gezegd tegen Ziggo? (ik ben zo'n kneus die niet zo goed is in dat soort dingen, afdingen kan ik ook echt niet)
Fleurtje100 schreef:jonur schreef:Ohh wat maakte ze allemaal schoon dan waar jij niet aan had gedacht? Luxe hoor een huishoudster.
Ze zet bijvoorbeeld stoffen stoelen helemaal in een sopje, en ze doet ontzettend fanatiek aan ramen lappen (dat doe ik echt twee keer per jaar ofzo). En ze doet ook dingen ordenen, onze twee fruitmanden zijn aan het begin van de week altijd veel te klein en dan komt zij met voorstellen als die hele grote soeppan gebruik je die vaak? Ik: Nee. Zij: Oh mooi dan kan daar ook fruit in. En ze
We zijn er eigenlijk mee begonnen omdat we beide veel uren maken op ons werk en mijn vriend daarbij ook nog moet studeren. Het kost €60,- per maand en ik vind het echt fantastisch, het scheelt zoveel ellende in het weekend. Maarja in het kader van besparen natuurlijk helemaal fout. Al zijn we nog geen geld extra over gaan maken naar de gemeenschappelijke rekening voor de schoonmaakster, we komen nog steeds uit.