Vind zelf Overvecht in Sassenheim (of Lisse... weet nooit welke plaats het nu ligt...) ook erruuug leuk om heen te gaan!
MMIDV
Geplaatst: 10-03-12 18:21
Intratuin Pijnacker is ook ok en niet zo heel gek ver weg ook voor jou?
er komt of is net hier in de buurt ook een Intratuin, hoop dat die ook flink groot is Het Oosten ziet er goed uit :J
Kentaro
Geplaatst: 10-03-12 18:22
Ja, die in Pijnacker is zeker leuk!
Liesje89
Geplaatst: 10-03-12 18:24
Ik heb zo'nzelfde butlertray staan, moet hem nog even verven, misschien dat ik daar morgen aan begin. Laatst zag ik bij de intratuin ook mooie neppe magnolia takken, die zagen er goed uit
Mea, ik vind jouw interieur echt fantastisch! Had zo mijn huis kunnen zijn
Mootje; Pijnacker is prima te doen, leuker ook dan Zoetermeer. Maar ik vind de intratuin in Rhoon ook een mooie En ook niet te ver rijden voor je. Zit achter Sta-Rho zeg maar. Staelduinsebos vind ik ook elke keer als ik er ben weer tegenvallen
Liesje89
Geplaatst: 10-03-12 18:25
Marley schreef:
Intratuin Pijnacker is ook ok en niet zo heel gek ver weg ook voor jou?
er komt of is net hier in de buurt ook een Intratuin, hoop dat die ook flink groot is Het Oosten ziet er goed uit :J
Die bij Waddinxveen? Gaat woensdag open Heb er zin in!!!
ja zal Waddinxveen zijn denk ik? ik rij er langs richting Zoetermeer, dus dacht eigenlijk dat het Zoetermeer zou zijn maar woensdag dus al!! eens kijken of ze mooie openingsaanbiedingen hebben
Mootje
Geplaatst: 10-03-12 18:28
In rhoon zit er ook één Pijnacker kom ik elke dag langs! Bedenkt mij nu opeens dat de overvecht in DH om te huilen is (ipv intratuin), terwijl die in ZO Beemster echt heel leuk is.
Liesje, Ik zag het bord gisteren al staan op het dak van de nieuwe intratuin! Staelduinsebos is qua kwaliteit om te huilen. Heb er wel leuke vazen vandaan, maar dat is ook alles
Liesje89
Geplaatst: 10-03-12 18:40
Marley schreef:
ja zal Waddinxveen zijn denk ik? ik rij er langs richting Zoetermeer, dus dacht eigenlijk dat het Zoetermeer zou zijn maar woensdag dus al!! eens kijken of ze mooie openingsaanbiedingen hebben
Geloof dat het eigenlijk Zevenhuizen is. Hij heet intratuin Zuidplas
Ik vind hem ook gaaf, alleen jammer dat half nederland zoiets heeft hangen Ik dacht dat Mae het drieluik zelf gefotografeerd had (kom amper bij de IKEA)
ja das zonde, net zoals die vingers, heeft de andere helft hangen.
snoeppapier
Geplaatst: 10-03-12 21:05
Dat riep ik idd ook Mootje; wil geen schilderij van Ikea, dat heeft iederéén al Maar was m'n originele, eigen foto gauw zat dus toch maar voor standaard Ikea gegaan Scheelt dat verder geen bekenden 'm hebben, dan wordt het toch minder leuk, en dat ze gewoon super passen bij de rest
Oh idd, die vingers! Of de zebra, ook Ikea
Mootje
Geplaatst: 10-03-12 21:05
Terwijl dat een vrij geloofsbeladen print is.... Dit was de print van de geboortekaart van mijn zwaar gelovige ex-vriend. Ik vind hem schitterend, maar ben dan ook christen
heel stom, kwa meubels maakt het me niets uit of het van de ikea is en bij half nederland staat, maar met wat ik aan de muur heb hangen vind ik dat wel belangrijk.
Haha, dat heb ik ook hoor Met een bank of een stoel is dat toch heel anders door de accesoires die je gebruikt, waardoor het er niet hetzelfde uitziet als bij de buren!
dems75
Geplaatst: 10-03-12 21:23
voor de liefhebbers heb ik ook nog twee heeeeeeeeel grote canvasdoeken....1OOcm bij 75cm...
deze zijn echt uniek, de afbeeldingen heb ik zelf uitgezocht en af laten drukken...dit heeft dus niemand
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 10-03-12 21:24
Ik kijk niet naar wat andere wel of niet in huis hebben, ik kijk naar wat ik mooi vind en wat ik er bij vind passen. Als de buren dan toevallig dat zelfde schilderij hebben hangen, so be it. Een (woon)kamer is toch nooit het zelfde.
MoSt81
Geplaatst: 10-03-12 21:34
Ach ik heb mijn huis vol met ikea meubels en heb ook een groot schilderij van ikea aan de muur hangen. En ben er heel blij mee. Iedereen die hier komt vind het mooi en (bijna) niemand die het als ikea herkent. Maar moet wel zeggen dat mijn vrienden en familie ook bijna niets van ikea hebben.
Met mijn nieuwe huiskamer-opstelling kan ik nu goed naar buiten kijken en sommige mensen in het complex hiernaast hebben wel hele rare raamdecoratie: kranten, hoeslakens... Zo zonde, woon je in een mooi complex, 'hang' je dat voor de ramen!