wachttijd woningnet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 17:32

En Suuskipje..is er al meer nieuws?

Ik zie de uitslag van morgen best zonning in...bij één huis waarop we gereageert hebben zijn namelijk pas 130 http://media.woningnet.nl/R/08/P/large/1338AM-1-0-P.jpg(deze is met tuin op het noordwesten ipv de balkon op het plaatje) reacties bij de ander 250http://media.woningnet.nl/R/08/P/large/1321DB-11-0-P.jpg(bij deze loopt van achtertuin tot naast de voordeur) en de ander 270http://media.woningnet.nl/R/08/P/large/1333GK-65-0-P.jpg. Dat zijn er niet zoveel in vergelijking met normaal.

imd

Re: wachttijd woningnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 17:45

Morgen krijg je daar dus de uitslag van? Succes!

Ik zie net dat ik weer een plekje gestegen ben, nr. 3 nu dus. Nou hoeven er nog maar 2 af te zeggen en dan ben ik :P

Hoe zit dat eigenlijk met die huisjes, stel bijvoorbeeld dat er echt een prut keuken in zit, die gewoon heel oud & slecht is. Bij sociale huurwoningen heb je daar weleens potjes voor, om die op te laten knappen toch? Iemand enig idee hoe dat werkt?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 17:48

imd schreef:
Morgen krijg je daar dus de uitslag van? Succes!

Ik zie net dat ik weer een plekje gestegen ben, nr. 3 nu dus. Nou hoeven er nog maar 2 af te zeggen en dan ben ik :P

Hoe zit dat eigenlijk met die huisjes, stel bijvoorbeeld dat er echt een prut keuken in zit, die gewoon heel oud & slecht is. Bij sociale huurwoningen heb je daar weleens potjes voor, om die op te laten knappen toch? Iemand enig idee hoe dat werkt?

Volgens mij is dat aan de verhuurder zelf...vind hij/zij dat het er nog mee door kan of niet? Ik weet wel dat als je iets verbouwd terwijl de verhuurder er geen voordeel in ziet, je dit zelf terug moet verbouwen. Morgen krijg ik inderdaad de uitslag.

3e...misschien mag je dan in ieder geval komen kijken?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 17:52

Nee, de eerste krijgt 'm aangeboden en als die niet wil wordt de volgende gevraagd. Maar ik kom van plek 8, dus ik heb goede hoop :))

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 09:35

Oh-oh, de status is veranderd, van "De woning is aangeboden." naar "De woning is aangeboden aan een reguliere woningzoekende met 45.6 punten." Nou kan ik bij historische reacties zien dat er bij een geaccepteerde woning het volgende staat: "De woning is geaccepteerd door een reguliere woningzoekende met X punten."

Ben benieuwd waarom ze dit nou weer doen.. Waarschijnlijk om mij in de stress te krijgen, mission accomplished :')

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 10:07

:Y)
Ik heb nog geen uitnodiging gehad, staat ook niks bij bij de actuele reacties :\
Zat net op google maps te kijken en hoop echt dat de enorme boom die in de tuin stond weg is, foto is uit 2009 dus ik heb hoop :Y)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 10:23

fingers crossed imd,
Suuskipje, appartementje was verre van handig idd zeg , maar ja ...hopelijk dat die gezinswoning tof is :j

ik ben vorige maand officieel bij mijn vriend gaan inwonen, nu is mijn inschrijving ook weer overnieuw gestart (dus bestaat nog steeds, maar inschrijfdatum ligt nu in Juli dit jaar)

heb er nog even een mail aan gewaagd ivm dat ik alleen maar verhuisd ben en inwoon, dus geen huis huur van ze...ik heb ook geen rechten op deze woning mocht er relationeel wat mis gaan ...nu ga ik er van uit dat wij tweetjes het wel redden samen, maar ja, de komende 5 jaar zou ik dus ene probleem hebben mocht ik onverhoopt een eigen stek moeten hebben ... particulier huren is geen optie :n iets met peso's ;)
gok dat ik gewoon de inschrijfdatum moet houden die ik nu heb , maar kan het allicht proberen

edit: ik zat dus een beetje vaag te kijken...ipv inschrijfdatum keek ik naar datum...en laat die nu op vandaag staan (duh)
bij mij staat er niets ingevuld bij inschrijfdatum ,maar ik weet welke datum het is, al eens nagevraagd namelijk...maar sta dus nog steeds netjes ingeschreven, 4,5 jaar en counting, de woonstichting dame had al reactie terug gegeven op mijn mail en daardoor viel er een kwartje dat ik misschien niet helemaal goed gekeken had :P

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 14:04

Ben ik weer met nog meer stress :') Zijn er meer mensen die er niet in komen bij woningnet? Hij zegt dat ik niet meer ingeschreven sta.. Te vaak ingelogd soms? :P

Edit: laat maar, bij de 10e keer deed hij het :=

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-12 16:39

Woehoeee wij zijn 4e bij een huis met een tuin *\o/* de andere huizen op de 16e en 19e plaats!! We staan nu als volgt onder de 20:
19
19
18
18
18
17
16
15
13
11
4

Best veel dus :+

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-12 20:31

imd schreef:
Ben ik weer met nog meer stress :') Zijn er meer mensen die er niet in komen bij woningnet? Hij zegt dat ik niet meer ingeschreven sta.. Te vaak ingelogd soms? :P

Edit: laat maar, bij de 10e keer deed hij het :=

En..hoe staat het ervoor? Ik ben echt nog euforisch omdat we 4e zijn!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 21:29

Geen veranderingen, nog steeds derde. Jij mag sowieso komen kijken als je 4e bent?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-12 21:41

Volgens mij verschild dat per huis dus ik heb geen idee.

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 15:57

Ik heb net het verlossende telefoontje gehad dat ik dinsdag de sleutel krijg!!! Ik ben echt helemaal happy!!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-12 09:12

Jeej *\o/* ben je zenuwachtig?

Wij zijn met één huis wel weer naar de 16e tot 13e plek gezakt...ik hoop alleen zo erg dat we mogen komen kijken bij die waar we nog steeds 4e staan.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 09:48

8 augustus mogen wij gaan kijken! Yay!

En wat fijn tuttebel :)

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 10:12

haha en of ik zenuwachtig ben ;) Ik droomde er die nacht meteen van dat ik de sleutel kreeg en toen 10 x die deur open en dicht deed omdat ik niet geloofde dat het mijn huisje was! Maar wat ben ik blij dat ik heel veel klusspullen al heb.. Als ik dat nu allemaal had moeten kopen was ik helemaal gestrest geraakt!

moonsparkle: hopelijk is er snel een plekje voor jullie!

Suuskipje: wat spannend he!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 10:13

Ik heb vannacht gedroomd dat ik bij het ene huisje was gestegen naar plek 2 _O-

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 10:18

Wieeeeh! Ik ben uitgeschreven bij woningnet! :( Dus ik ben verbannen uit dit topic :p

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 12:03

SChrijf je je meteen weer in of hoe gaat dat?

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 12:12

ik ga me denk ik wel meteen weer inschrijven dan spaar ik meteen weer;)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 12:17

Ik ga me niet meer inschrijven, denk ik. Ik verdien straks toch teveel dus ja lastig lastig lastig.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 17:56

Zal je trouwens altijd zien, heb je een huis en krijg je 3 aanbiedingen binnen van andere woningen waar je een tijdje geleden op hebt gereageerd. Over 1 hebben we nog getwijfeld vanwege een betere wijk, maar weten jullie, ik ben verliefd op het huis wát we nu krijgen. Het is zo ruim, zo mooi, het ligt gunstig en ja in een mindere buurt, maar ik ben :+:

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-12 08:12

Goed dat je toch het gevoel hebt dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Ik ben ook snel bang dat ik het verkeerde huis ga kiezen omdat we dan eindelijk wat krijgen. Aan de andere kant als een huis aan je eisen voldoet en je weigert met de rede dat er misschien nog iets beters is valt het misschien tegen.

Ik heb gewoon bijna zin in doordeweeks alleen omdat we dan misschien weer doorschuiven.

Wat ik me trouwens afvraag, als je mag kijken moet je dan de woning gelijk accepteren of weigeren? Of heb je dan een paar dagen om te beslissen?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 09:45

Je moet meestal gelijk besluiten. En hier mag je dan nog binnen 3 dagen van besluit veranderen

En voor mij was de keuze simpel, huis was we hebben heeft een kamer extra en qua huur komt het op hetzelfde neer. Enige is dat we nu moeten wachten tot het op geleverd wordt. Andere huis hadden we zo in gekund. :)

ik hoop dat jullie ook snel iets hebben. :j

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 09:53

wij moeten gelijk op de dag zelf beslissen of de dag erna voor 12 uur.
is het al 8 augustus O:)