Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Choiix schreef:Hoe kom je daarbij? De HTC Touch HD is nou net 1 van de telefoons waar ook zonder problemen Android op kan. Met een beetje werk kan je daar prima op whatsappen, heb er hier 1 naast me liggen, ook met Android
Janine1990 schreef:Met de Samsung Star is het inderdaad een hele vooruitgang! En als er Android op kan, zie ik niet in waarom niet.
Zelf heb ik de HTC Desire, dus ik zou niet naar zo'n telefoon kijken. Vandaar mijn ietwat pessimistische gedachte over het nemen van die telefoon.![]()
Ik zit er zelf nu ook niet heel erg ruim bij, maar in december kan ik een nieuwe telefoon uitzoeken, of januari. Maar dan ga ik voor de nieuwste HTC met Windows Phone 8, daar heb ik veel goede recensies over gelezen en dat lijkt me een waardige vervanger voor mijn huidige telefoon, voor weinig geld. (zo'n 329 euro wordt de adviesprijs)
Warbling schreef:Hm m'n Desire Z krijgt een beetje kuren. Valt steeds uit, loopt veel vast en laat m'n whatsapp contacten vaak als alleen een nummer zien ipv naam. Krijg ook vaak een wit scherm met groen HTC in beeld en vervolgens lang een zwart blokje met "laden" in beeld als ik naar m'n homescreen wil. Hij moet t toch nog even volhouden
Warbling schreef:Hm m'n Desire Z krijgt een beetje kuren. Valt steeds uit, loopt veel vast en laat m'n whatsapp contacten vaak als alleen een nummer zien ipv naam. Krijg ook vaak een wit scherm met groen HTC in beeld en vervolgens lang een zwart blokje met "laden" in beeld als ik naar m'n homescreen wil. Hij moet t toch nog even volhouden
_Eveline schreef:Ik heb een probleempje met mijn Wildfire S.
Ik probeer het spelletje Mindfeud te downloaden, maar ik kan hem niet installeren, want "Uw apparaat is niet compatibel met deze versie".
Iemand enig idee hoe dat komt en hoe ik het op kan lossen?
Choiix schreef:Daar is meneer bijdehand weer
Op de Wildfire S kan je zonder problemen bijvoorbeeld Cyanogenmod 9 installeren. Dat is Android 4.0.1 en dat zal hoog genoeg zijn voor je spelletje!
Dat het niet kan volgens HTC klopt, maar bijvoorbeeld de Galaxy S van m'n vriendin gaat ook maar tot Android 2.1 officieel en Cyanogenmod9 draait daar ook echt super op!