HTC Telefoons - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: HTC Telefoons - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 18:35

Ah in zoverre heb ik er geen verstand van Choiix, maar ik heb op internet even gezocht naar wat er standaard op zit. En dat vond ik nu niet bepaald een telefoon die ik zou nemen.

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 19:46

Choiix schreef:
Hoe kom je daarbij? De HTC Touch HD is nou net 1 van de telefoons waar ook zonder problemen Android op kan. Met een beetje werk kan je daar prima op whatsappen, heb er hier 1 naast me liggen, ook met Android :)

Okee dus het kan wel? Zoek ik wel een filmpje op hoe je dat moet doen :P Whats app moet je toch downloaden? Of kan dat met android ook , want op touch hd zit toch geen android?

Edit : Janine, ik heb wel geld, maar ik heb net een eigen pony dus dat geld is daarvoor bestemd, en als ik er dan eentje voor 20 kan kopen met wifi (heb nu samsung star , de miskoop van ooit!) dan laat ik die kans niet liggen, en mij lijkt ie wel gaaf :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 19:54

Met de Samsung Star is het inderdaad een hele vooruitgang! En als er Android op kan, zie ik niet in waarom niet.

Zelf heb ik de HTC Desire, dus ik zou niet naar zo'n telefoon kijken. Vandaar mijn ietwat pessimistische gedachte over het nemen van die telefoon. ;)
Ik zit er zelf nu ook niet heel erg ruim bij, maar in december kan ik een nieuwe telefoon uitzoeken, of januari. Maar dan ga ik voor de nieuwste HTC met Windows Phone 8, daar heb ik veel goede recensies over gelezen en dat lijkt me een waardige vervanger voor mijn huidige telefoon, voor weinig geld. (zo'n 329 euro wordt de adviesprijs)

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 15:19

Janine1990 schreef:
Met de Samsung Star is het inderdaad een hele vooruitgang! En als er Android op kan, zie ik niet in waarom niet.

Zelf heb ik de HTC Desire, dus ik zou niet naar zo'n telefoon kijken. Vandaar mijn ietwat pessimistische gedachte over het nemen van die telefoon. ;)
Ik zit er zelf nu ook niet heel erg ruim bij, maar in december kan ik een nieuwe telefoon uitzoeken, of januari. Maar dan ga ik voor de nieuwste HTC met Windows Phone 8, daar heb ik veel goede recensies over gelezen en dat lijkt me een waardige vervanger voor mijn huidige telefoon, voor weinig geld. (zo'n 329 euro wordt de adviesprijs)

Haha ik ben m'n star spuugzat! Terwijl ik hem nu nog maar dik een jaar heb :P

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 17:47

Ik ben opzoek naar ervaringen met de HTC One S. Ben helemaal klaar met mijn wildfire s dus ben nu naar abonnementen aan het kijken bij Vodafone (één van de weinigen die bereik heeft bij ons in huis..). Ik twijfel alleen wel een beetje omdat er geen micro-sd in kan, hoewel het interne geheugen wel groot is.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 17:57

Hm m'n Desire Z krijgt een beetje kuren. Valt steeds uit, loopt veel vast en laat m'n whatsapp contacten vaak als alleen een nummer zien ipv naam. Krijg ook vaak een wit scherm met groen HTC in beeld en vervolgens lang een zwart blokje met "laden" in beeld als ik naar m'n homescreen wil. Hij moet t toch nog even volhouden :(:)

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 02:27

Ik heb een One s, en vind hem geweldig. Makkelijk om mee te werken en een goede camera. Hij is ook super snel.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 07:13

Ik heb ook een one s, geweldig toestel! Had eerst een desire en altijd te weinig geheugen, heerlijk dat nu alles er op past.
Ik snap niet zo goed waarom 16 gig niet genoeg zou zijn, ik heb er echt heel veel apps op staan, 20 cd's en een berg boeken. O, en ook nog aardig wat foto's.
500 mb van interne geheugen gebruikt (1,7 over) en 3,3 gig van de opslagruimte, 6,6 gig over.
De desire had maar 140 mb intern geheugen!
Ik heb een zwarte one s, echt mooi is die. Formaat is ook prima, ik vond de one x echt te groot.

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 13:58

Dat zijn in ieder geval positieve berichten. Ik ben ook niet bang dat het geheugen snel vol is, absoluut niet. Maar vind een sd-kaartje altijd wel erg makkelijk. Hoe lang hebben jullie de One S ondertussen al? Ik wil er waarschijnlijk een 2-jarig abonnement bij nemen, hierdoor hoop ik wel dat hij voor een lange periode bevalt (aangezien ik zelf in het begin vaak ontzettend tevreden over een telefoon ben en dit na een halfjaar alweer heel erg anders kan zijn).

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 14:37

Ik heb de mijne nu ongeveer 4 maanden.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 14:38

Warbling schreef:
Hm m'n Desire Z krijgt een beetje kuren. Valt steeds uit, loopt veel vast en laat m'n whatsapp contacten vaak als alleen een nummer zien ipv naam. Krijg ook vaak een wit scherm met groen HTC in beeld en vervolgens lang een zwart blokje met "laden" in beeld als ik naar m'n homescreen wil. Hij moet t toch nog even volhouden :(:)

Dat heb ik ook met mijn Desire HD gehad, maar ik heb hem even op geschoond en opnieuw opgestart, en nu doet hij het nagenoeg niet meer.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 21:47

Warbling schreef:

Heb ik ook :( Mijne moet sowieso nog tot maart 2013, dus hij moet het nog ff volhouden inderdaad! Hij valt soms uit, moet dan de batterij eruit halen en dan weer opnieuw opstarten. Mijn whatsappcontacten heb ik geen problemen mee, maar wel vaak dat hij lang moet laden als ik naar homescreen ga. Laatst deed hij het elke keer toen ik naar mijn homescreen ging, heb hem toen opnieuw opgestart en toen was het weg, maar is wachten op het moment dat hij het weer doet.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 13:01

Ik heb nu momenteel de HTC Wildfire. Vind hem nu echt vies tegen vallen, want er zit een oude Android versie op, geheugen kan je bijna niets mee. En het is gewoon een rampentoestel geworden na 2 jaar.
Dusssss, tijd voor een nieuwe :+
Ik heb de HTC Desire C besteld. In het wit uiteraard, want ik wilde een witte. Ik heb dingen gelezen op het internet, ik heb een provider gebeld wat hun vonden van de telefoon. En ze waren er zeer tevreden over. Mede doordat deze mobiel pas in Mei '12 is uitgekomen. En het mooie is, hij heeft geluid van 'Beats by DR Dre'

Heeft iemand nog ervaringen met de HTC Desire C ? Ik ben er heel erg benieuwt naar ! :)

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 19:13

Ik heb ook de One S. Bevalt erg goed. Vond anderen te groot. Dit gaat nog net.

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:46

Choiix schreef:
Hoe kom je daarbij? De HTC Touch HD is nou net 1 van de telefoons waar ook zonder problemen Android op kan. Met een beetje werk kan je daar prima op whatsappen, heb er hier 1 naast me liggen, ook met Android :)

Kun je uitleggen hoe dat moet? Want ik heb mijn mobiel vandaag opgehaald :)

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 00:23

YouTube even "howto Android HTC Touch HD" dan wordt t allemaal uitgelegd :)

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 17:45

Ik heb een probleempje met mijn Wildfire S.
Ik probeer het spelletje Mindfeud te downloaden, maar ik kan hem niet installeren, want "Uw apparaat is niet compatibel met deze versie".

Iemand enig idee hoe dat komt en hoe ik het op kan lossen?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 18:27

_Eveline schreef:
Ik heb een probleempje met mijn Wildfire S.
Ik probeer het spelletje Mindfeud te downloaden, maar ik kan hem niet installeren, want "Uw apparaat is niet compatibel met deze versie".

Iemand enig idee hoe dat komt en hoe ik het op kan lossen?

Waarschijnlijk een te oude versie van android... En ik vermoed dat je er geen nieuwe versie van android op krijgt, omdat de wildfire maar weinig intern geheugen heeft.

Maar misschien weet iemand anders het hier beter?

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 19:12

Ik vrees ook dat dat het probleem is. En ik krijg er inderdaad geen nieuwere versie op gedownload.. -O-

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 11:59

Daar is meneer bijdehand weer ;)

Op de Wildfire S kan je zonder problemen bijvoorbeeld Cyanogenmod 9 installeren. Dat is Android 4.0.1 en dat zal hoog genoeg zijn voor je spelletje! :)

Dat het niet kan volgens HTC klopt, maar bijvoorbeeld de Galaxy S van m'n vriendin gaat ook maar tot Android 2.1 officieel en Cyanogenmod9 draait daar ook echt super op! :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 21:59

Choiix schreef:
Daar is meneer bijdehand weer ;)

Op de Wildfire S kan je zonder problemen bijvoorbeeld Cyanogenmod 9 installeren. Dat is Android 4.0.1 en dat zal hoog genoeg zijn voor je spelletje! :)

Dat het niet kan volgens HTC klopt, maar bijvoorbeeld de Galaxy S van m'n vriendin gaat ook maar tot Android 2.1 officieel en Cyanogenmod9 draait daar ook echt super op! :)

Kan ik android 4.0.1 ook op de gewone Wildfire zetten? Die van mij is zo langzaam, echt wat een elende. In januari koop ik een nieuwe telefoon. Zou mooi zijn dat hij door de hogere versie wat sneller word. Hoe kan ik cyanogenmod instaleren? Is daar een website voor? Ben niet zo handig mt telefoons.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 22:17

Ik heb een probleempje met mijn HTC Desire HD. Hij zegt dat de SD-kaart vol is (8 GB), maar ik heb nauwelijks iets erop staan? Eigenlijk staan er helemaal geen apps op volgens mijn telefoon, maar toch heb ik maar 16 MB vrij. Iemand suggesties om dit op te lossen?

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 22:18

De normale Wildfire is helaas dermate slecht dat daar geen Cyanogenmod op kan, sorry :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 23:03

Choiix schreef:
De normale Wildfire is helaas dermate slecht dat daar geen Cyanogenmod op kan, sorry :)

Ok jammer.. Daarom wil ik dus ook een nieuwe telefoon :+

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 23:07