Wij kopen de Action leeg! Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat ga jij voor 'nieuw' product van de Action aanschaffen?

Fleecevest
64 (22%)
Tondeuse
49 (17%)
Rubber borstel
79 (28%)
Ik heb nog niet eens het serum, de lederdoekjes of de flextub geprobeerd!
87 (31%)

Totaal aantal stemmen: 279

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 12:59

Vind ik wel. Ik vind dat het echt niet dunner moet dan 6mm. Heb hem naast touw van LoveLance touwhalster gehouden en toen zag ik het dus. En dat was echt 6mm. :P

Lori

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 13:17

Zidore@ z'n staart wordt niet vet en het is niet dat ik dagelijks 4+ pompjes van dat spul in z'n staart doe (serum of anti-klit). Ik wil alleen zeggen dat ik het vaker nodig heb in de week dan bij een paard met een dunne staart maar dat lijkt me eigelijk wel logisch (mijne heeft staart genoeg voor 3 :) <prachtig)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 14:55

Roomz schreef:
Heeft iemand hier ervaring met de shampoo die nu uit de aanbieding is? voor blond,zwart rood haar enzo? :)

Ja, ik :)
Ik vind het fijne shampoo en conditioner, beter gezegd, het is het enige tot nu toe wat mijn haar écht kan temmen :Y)

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 15:20

Ik had de rubber Blinqborstel mee naar huis (omdat ik een westernpad wil ontharen en wassen) en mijn kat vindt 'm ook heerlijk! Nog maar eentje halen dus :D

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 17:08

Heb heerlijke pantoffels aan van de action! Die met die bolletjes, lekker warm :D
Moest een tijdje wachten maar heb ze nu toch in mijn maat :)

Btw nog de neusstrips gebruikt en die zijn erg goed (behalve bij het eraf halen, dan brand het een beetje)

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 17:16

Ik ga die lederdoekjes eens halen. Lijkt me ideaal!

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 17:19

die borstel wit-blauwe heb ik ook, al gebruik ik hem om mijn schoenen schoon te maken als ik bij de paarden ben geweest. Op mijn vroegere stage gebruikten we ze voor de kattenbakken.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 17:51

_Tara_ schreef:
Geven die een beetje licht? Ik zit er aan te denken om er een te halen als lampje voor op m'n nachtkastje.

Ja hoor! Het verschilt wel een beetje per lamp, de ene steen is doorzichtiger dan de andere zeg maar. Ik heb deze ook gekocht voor op mijn nachtkastje.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:27

Heeft die zoutlamp nog een functie? Ik heb wel iets gelezen hier, maar het werd me niet helmaal duidelijk...

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:38

ik moet bij die van mij het serum ook om de 2 a 3 dagen insmeren in de staart en gelukkig word de staart er niet vettig van! in de manen hoef ik er iets minder in te doen.

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:13

Ik vind dat serum helemaal geen anti-klit werking hebben :n
Smeer het eens in de zoveel dagen in haar voorpluk omdat die een beetje pluizig is. Maar verder blijf ik gewoon (dagelijks) equishine gebruiken :).
Ze loopt 24/7 buiten, dus misschien dat dat het verschil maakt.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:39

Mirjamsel schreef:
Heeft die zoutlamp nog een functie? Ik heb wel iets gelezen hier, maar het werd me niet helmaal duidelijk...

Hij zou de lucht zuiveren, iets met ionen ofzo.. wat ik begreep kan de lucht teveel negatief of postief elektrisch geladen zijn en het zout van die lamp moet dat neutraliseren. (ik hoop dat mn uitleg klopt, heb er me er niet zo in verdiept..) anyway het zal ook wel iets zijn waarin je moet geloven :P

ik vind ze gewoon mooi, dat is de voornaamste reden dat ik ze heb gekocht!

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:48

d0nnaa_dan schreef:
Smeer het eens in de zoveel dagen in haar voorpluk omdat die een beetje pluizig is. Maar verder blijf ik gewoon (dagelijks) equishine gebruiken :).

Voor mijn knollie werkt t ook niet hoor.

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 20:13

Heeft er al iemand het fleecevest uit de reclame van afgelopen week gewassen? Heb het nu net in de was, heb het maar op handwas ingesteld. Ben benieuwd.

Had dat vest trouwens vanmiddag naar stal aan. Mijn paard was er ook helemaal weg van :D Hij heeft er 2x in gebeten (in het vest, niet in mij) en heeft er verschillende keren aan geroken en zijn neus tegenaan geduwd. Raar beest is het ook.

*edit: mijn vest komt net uit de wasmachine en lijkt dit goed overleeft te hebben *\o/* Als ik weer bij de action kom neem ik er nog maar 1 mee als ze nog een mooie kleur hebben. Voor dat geld...

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-11 21:07

Air schreef:
Nee, maar bij de gele staat ook op 6mm, maar het is dus geen 6mm :n
De rode was idd. bekend.

oh sorry, dacht dat die gele wel 6 mm was?

hetlevenwint schreef:
Zidore@ z'n staart wordt niet vet en het is niet dat ik dagelijks 4+ pompjes van dat spul in z'n staart doe (serum of anti-klit). Ik wil alleen zeggen dat ik het vaker nodig heb in de week dan bij een paard met een dunne staart maar dat lijkt me eigelijk wel logisch (mijne heeft staart genoeg voor 3 :) <prachtig)

wat is vaker dan? want ik gebruik het 1x per 2 weken. 4 á 5 pompjes, doorborstelen en klaar.
Voor mij hoeft staart ook niet elke dag helemaal klitvrij te zijn, gaat meer om het zicht. Hier staan ze ook buiten en voor mij werkt het goed. Vind ook dat als je paarden buiten staan ze niet elke dag helemaal hoeven te glimmen, klitvrij en superschoon te zijn ;)

CKR schreef:
Ik wilde eerst het derde borsteltje meenemen voor de hoeven, maar bij nader inzien leek mij het nagelborsteltje toch fijner. :j

hier paard met grote hoeven :D ;)

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 21:32

Roomz schreef:
Heeft iemand hier ervaring met de shampoo die nu uit de aanbieding is? voor blond,zwart rood haar enzo? :)

Ik heb alleen de conditioner en die vind ik erg fijn :)

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 22:01

De gele is even dik als mijn andere 2 touwhalsters die ik heb hangen. En die komen bij Lovelance weg, dus als het goed is 6 mm (of meer). Dus ik denk dat het wel goed zit hoor :).

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 22:02

dwaallicht schreef:
Mirjamsel schreef:

Hij zou de lucht zuiveren, iets met ionen ofzo.. wat ik begreep kan de lucht teveel negatief of postief elektrisch geladen zijn en het zout van die lamp moet dat neutraliseren. (ik hoop dat mn uitleg klopt, heb er me er niet zo in verdiept..) anyway het zal ook wel iets zijn waarin je moet geloven :P

ik vind ze gewoon mooi, dat is de voornaamste reden dat ik ze heb gekocht!

Ahh, oké, thanks! Ik vond hem ook erg mooi ja, hahaha :) Ik ga er van de week nog is naar kijken :)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 22:05

ilse86 schreef:
d0nnaa_dan schreef:

Voor mijn knollie werkt t ook niet hoor.

Hoe gebruiken jullie 't dan? Ik doe flink wat in de manen/voorpluk verdelen, en dan gelijk uitkammen, werkt super!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 22:59

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 11:39

MyLittleLove schreef:
Btw nog de neusstrips gebruikt en die zijn erg goed (behalve bij het eraf halen, dan brand het een beetje)

Neusstrips??? Wat zijn dat, wat doen die?

Trennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 11:43

Die maken je porieen schoon. Halen vooral mee-eters heel mooi weg.
Die maak je eerst nat, dan doe je ém op je neus en wrijf je er goed over.
Kwartiertje wachten, eraf trekken en je staat verbaasd wat er allemaal mee komt. :P

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 13:12

Hoeveel kosten die zoutlampen ? Ik heb geen internet momenteel, behalve op de telefoon, dus ik vind het nergens. :)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 15:43

bij ons verkopen ze die zoutlampen niet meer, ik weet het dus niet!
ben net ook weer even geweest voor nog een fles robijntje :)
en natuurlijk nog meer zooi, zon krabbertje om verf van de ramen te krabben, 3 thermoleggings, verfbakje met roller, postbakjes en nog wat kleine prulletjes ;)

Roomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 15:51

Ze hadden helemaal geen kinder bueno's meer bij ons ;(
En de oneindige sjaal was er alleen maar in lelijke kleuren.