Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mirjamsel schreef:Heeft die zoutlamp nog een functie? Ik heb wel iets gelezen hier, maar het werd me niet helmaal duidelijk...
d0nnaa_dan schreef:Ik vind dat serum helemaal geen anti-klit werking hebben
Smeer het eens in de zoveel dagen in haar voorpluk omdat die een beetje pluizig is. Maar verder blijf ik gewoon (dagelijks) equishine gebruiken.
Ze loopt 24/7 buiten, dus misschien dat dat het verschil maakt.
Air schreef:Nee, maar bij de gele staat ook op 6mm, maar het is dus geen 6mm![]()
De rode was idd. bekend.
hetlevenwint schreef:Zidore@ z'n staart wordt niet vet en het is niet dat ik dagelijks 4+ pompjes van dat spul in z'n staart doe (serum of anti-klit). Ik wil alleen zeggen dat ik het vaker nodig heb in de week dan bij een paard met een dunne staart maar dat lijkt me eigelijk wel logisch (mijne heeft staart genoeg voor 3<prachtig)
CKR schreef:Ik wilde eerst het derde borsteltje meenemen voor de hoeven, maar bij nader inzien leek mij het nagelborsteltje toch fijner.
dwaallicht schreef:Mirjamsel schreef:Heeft die zoutlamp nog een functie? Ik heb wel iets gelezen hier, maar het werd me niet helmaal duidelijk...
Hij zou de lucht zuiveren, iets met ionen ofzo.. wat ik begreep kan de lucht teveel negatief of postief elektrisch geladen zijn en het zout van die lamp moet dat neutraliseren. (ik hoop dat mn uitleg klopt, heb er me er niet zo in verdiept..) anyway het zal ook wel iets zijn waarin je moet geloven
ik vind ze gewoon mooi, dat is de voornaamste reden dat ik ze heb gekocht!
ilse86 schreef:d0nnaa_dan schreef:Ik vind dat serum helemaal geen anti-klit werking hebben
Smeer het eens in de zoveel dagen in haar voorpluk omdat die een beetje pluizig is. Maar verder blijf ik gewoon (dagelijks) equishine gebruiken.
Ze loopt 24/7 buiten, dus misschien dat dat het verschil maakt.
Voor mijn knollie werkt t ook niet hoor.