ik smeer het ook niet op de staartwortel maar wel lichtjes over de haren op de staartwortel (lees mijn handen afvegen als ik klaar ben met de lengtes).
Die schoonmaakhandschoen(tenminste als je die met die lussen bedoeld) in verschillende kleurtjes zijn prima voor paarden. Na het rijden lekekr afsponsen of zn koppie schoonmaken of de singel ermee schoonmaken voordat eht leervet eroverheen gaat. Echt Top handschoenen
Zo ik ben geweest, vanmorgen om half 10 stond ik in de Action. Ik heb me helemaal uitgeleefd. Ik ging voor die schoolbordstickers kijken en zag toen whiteboardstickers, echt heel gaaf,Die heb ik dus gekocht!! Verder 2x corrigerend hemdje De blink dweil leder reinigingsdoekjes (heb me eigen helemaal gek gezocht) minimarkers voor de kids oogpotloodjes salade beker slakkencreme babydoekjes antiklitspray reinigingsdoekjes sportlife en nog een paar dingen. Schade 32,67
Maandag moet ik weer werken (bij de action) dus dan zal ik eens opzoek gaan naar de leer doekjes (ik heb van 10 tot 18 de tijd).. Dat lijkt mij wel wat! veel handiger als zo'n losse pot vet en sponsjes.
ik heb de slakkenslijmgel nu op, het is net ingetrokken. M'n huid voelt lekker zacht aan
Thirza
Geplaatst: 23-07-11 23:45
Ik had iets handigs gekocht van de week, een soort clipje waarmee je bh bandjes aan elkaar kunt maken op je rug waardoor je de bandjes niet zit onder een tanktop. Is een setje van 3 (zwart, wit en huidskleur) was iets van €0,80 erg handig! Ligt bij het ondergoed.
Oeh, ik heb al eerder dit topic gevolgd en ik ben fan! Regelmatig ga ik met een vriendin een "Actionnen". Voooral de XXL schoonmaakdoekjes zijn hier favoriet. Kosten geen drol en ze liggen hier altijd op het aanrecht.
dollarcent? hoe zien die clipjes voor je bh er uit? klinkt wel handig
zo ook die schoonmaakhandschoen! slimme tip weer!!!
en het serum idd niet op staartwortel smeren. zoals in de op staat, eerst op je handen uitwrijven en dan heel goed van boven naar beneden met je handen door z'n staart gaan.
Die clipjes heb ik laatst bij de hunkemoller gekocht. Wel wat duurder, maar super handig. Mijn BH-bandjes glijden altijd van Mijn schouder af met rijden. Door die clipjes niet meer.
Sonraffie
Geplaatst: 24-07-11 08:32
Ze hebben bij de action ook bezems met rubbere haren, erg handig als je je dekjes of dekens haarvrij wilt maken, ze kosten volgens mij rond de 2,95, en in de paardenwinkel zag ik rubbere borstels. 4x zo klein voor 6,50..
Ah die clips zijn handig, hebben hebben. Die whiteboard sickers zijn echt leuk!! Ik heb er eentje voor op mijn staldeur gekocht en de rest voor mijn zoontje op zijn muur. Er zitten er drie in een verpakking, met stift erbij. En ze zijn er in allerlei kleuren.
_lieff_
Geplaatst: 24-07-11 10:50
barbar schreef:
ik smeer het ook niet op de staartwortel maar wel lichtjes over de haren op de staartwortel (lees mijn handen afvegen als ik klaar ben met de lengtes).
Ja dat, ik smeer ook niet de hele staartwortel eronder hoor
Xantha
Geplaatst: 24-07-11 10:52
Ik heb gisteren trouwens de anti-klit spray geprobeerd (serum had ik al) en ik moet zeggen dat dat ook fijn spul is hoor. Ik vind sprayen toch handiger dan smeren
ja ik ook maar de 3 eyeliners met puntenslijper vallen erg tegen het is er binnen een half uur al weer af
YvonneV
Geplaatst: 24-07-11 12:13
Xantha schreef:
Ik heb gisteren trouwens de anti-klit spray geprobeerd (serum had ik al) en ik moet zeggen dat dat ook fijn spul is hoor. Ik vind sprayen toch handiger dan smeren
Ik heb ook al zitten denken om de serum te verdunnen met water en dan in een spuitflacon/plantenspuit te doen.
Hier is het sinds kort alle zondagen koopzondag Dus wij gaan vanmiddag maar shoppen (weer valt toch tegen ,dus je moet iets ) Gelijk even naar het kolonisten gebeuren kijken.