Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:23

Gaaf huis zeg!!! lijtk idd al behoorlijk af

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:25

youngster schreef:
Ziet er goed uit Von!! Heb je mooie kruipruimte voor 2 beebies zometeen :D

kunnen we ze onder de keuken verstoppen :P

asjemenou

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:25

Is weer eens wat anders dan achter het behang plakken. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:29

misschien wel net zo effectief haha

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:01

Hee Relaxed ook hier! De RAL 9010 discussie liep hier al een tijdje, ik vind toch plinten e.d. het mooist in ook 9010..

Vonneke, nu kan ik de woning ook weer plaatsen die bij jou hoort, jij had de blauwe keuken!! Ben benieuwd hoe die straks is!! ;)

Wij zaten trouwens toen te twijfelen met het bestellen van de stoelen of we er 6 of 4 zouden nemen.. De stoelen die we nu dus vanaf vandaag hebben, zouden eigenlijk te breed zijn om 3 naast elkaar te doen. Aangezien ze ook vrij prijzig waren, waren we er snel overuit om er dan maar 4 te doen.. 4 dure of 6 goedkopere komt dan toch op hetzelfde neer. :+ Maar nu hebben we ze dus en passen 3 naast elkaar wel ineens en staat het echt super mooi. Geen idee waar het met opmeten mis is gegaan trouwens.. Nu zijn we er eigenlijk wel overuit om nog 2 bij te bestellen. Maar zou je dan nog kleur verschil krijgen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:19

Jaja :D Als je die 2 er meteen bij besteld zal het wel meevallen met kleurverschil toch?

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:39

Ja dat dacht ik ook.. Het duurde nu 9 weken voordat ze er waren, dus lijkt mij ook dat het wel mee zal vallen..

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 06:20

Als je nu bestelt valt het vast wel mee Naath!

Vonneke, ziet er goed uit hoor, hele mooie, ruime ruimtes beneden!
De keuken zal idd wel een ander gezicht worden!

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 09:36

Miseria schreef:
Zijn er hier meer mensen met een 1kamerappartement, oftewel: alles (badkamer/toilet excl) in 1 ruimte? Wij hebben dat dus en proberen echt megacreatief met de ruimte om te gaan (bij interesse kan ik wel foto's plaatsen), maar tips zijn altijd welkom!

ik ook! samen met mijn vriend op 30 m2. We hebben het ook wel praktisch ingedeeld vind ik, zal wel een keer foto's plaatsen.
Wij hebben wel een relatief 'grote' badkamer.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 09:38

Ben ook wel heel benieuwd hoe dat dan ingedeeld is in zo'n relatief kleine ruimte.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 10:09

Toad schreef:
Miseria schreef:
Zijn er hier meer mensen met een 1kamerappartement, oftewel: alles (badkamer/toilet excl) in 1 ruimte? Wij hebben dat dus en proberen echt megacreatief met de ruimte om te gaan (bij interesse kan ik wel foto's plaatsen), maar tips zijn altijd welkom!

ik ook! samen met mijn vriend op 30 m2. We hebben het ook wel praktisch ingedeeld vind ik, zal wel een keer foto's plaatsen.
Wij hebben wel een relatief 'grote' badkamer.

Wat leuk om te lezen dat er nog meer mensen zo klein wonen!

Ben jij ook tevreden ermee Toad? Of zou je liever groter wonen?

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 13:01

Ik woon ook (onofficieel) samen met m'n vriend, 2 honden en poes op een klein oppervlak.

Wel iets groter dan 30 m2, maar ik sta inmiddels wel ingeschreven bij de woningbouw om eens naar een grotere woning uit te kijken ;)

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 13:06

Ziet er goed uit Vonneke! Sta je met je rug naar het raam bij het foto's maken van de woonkamer?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 13:56

Liep net in het centrum langs de blokker, en kon het niet laten om naar binnen te lopen, en heb toch weer wat kleine dingetjes gekocht voor in ons nieuwe huisje:
- een heel leuk poezenkookwekkertje
- snijplank
-onderzetters

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 14:46

Ziet er ruim uit Vonneke! Ben benieuwd als het straks klaar is!

Wij zijn weer thuis van het klussen vandaag! Vloeren liggen, morgen en maandag de plinten nog doen. Die is vriendlief nu halen. Kunnen we ze morgen deels al op maat maken en lakken waar nodig is en maandag komt de laminaatleghulp helpen met de plinten beneden en het afwerken van de keuken want daar zit nog wat zaagwerk in de plinten en die kan het super netjes (en wij niet haha)

Zal straks weer eens foto's uploaden. Volgende week komen de schutting en schuur. Vooral naar de schuur kijk ik uit. Kan tenminste alle verfzooi daar in.... het stinkt en ik ben bang dat wel vlekken op de vloer krijgen dus het liefst zo snel mogelijk die kratten het huis uit!

De eerste 2 kastjes heb ik al oververhuisd, dadelijk weer even dozen inpakken zodat ik vanaf nu iedere keer met een volgepropte stationwagen daar heen kan rijden. Het kan er maar vast staan is mijn motto!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 16:41

veerledec schreef:
Ziet er goed uit [naam]! Sta je met je rug naar het raam bij het foto's maken van de woonkamer?

Welke foto bedoel je hihi

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 17:14

Citaat:
Wat leuk om te lezen dat er nog meer mensen zo klein wonen!

Ben jij ook tevreden ermee Toad? Of zou je liever groter wonen?

We zijn er wel tevreden mee, het is eigenlijk prima wonen! Toch zou ik wel heel graag groter willen wonen, omdat ik dan mijn grote eettafel als eettafel kan gebruiken ipv als bureau/eetplek.
Ik vind een grote ruimte leuk om zo echt hoekjes te maken, zoals een zithoek en eethoek. Nu staat het toch allemaal best wel dicht op elkaar.

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 11:46

ons huisje gaat helaas niet door, vriendlief krijgt zijn werkgeversverklaring niet...
Dus helaas ;(

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 13:49

Huh, hoe kan je die nou niet krijgen?

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 14:33

Om even een lang verhaal kort te maken :j

Mijn vriend is leerling,dus doet werken en leren.
omdat hij pas in december ( i.p.v september) zijn opdrachten van school kreeg, was het totaal niet gemotiveerd om die opdrachten te maken. Begin februari had ik hem eindelijk zover dat hij zijn opdrachten ging maken, Hij had ook het probleem met begeleider van hoofdkantoor besproken,die had dus gezegd je moet 4 opdrachten ( competenties) per maand af hebben+ de rest inhalen voor 6 april , in combinatie met de hoeveel uren die werkt en huiswerk van school is dit hem niet gelukt. Daarom krijgt hij nu geen werkgeversverklaring omdat ze bang zijn dat hij niet overgaat. Als hij eind mei al zijn opdrachten af heeft krijgt die hem wel.

Ergens geef ik ze wel gelijk dat ze hem niet geven, aan de andere kant er kunnen verder geen rechten aan worden verleend en gezien het laatste gesprek is die al veel harder er aan gaan werken. maar jammer vind ik het wel. stiekem maar hopen dat het huis over 2 maanden ook nog te koop staat

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 16:00

Ik wil ook niet lelijk doen maar ik zou hem eerst ook zijn motivatie maar laten bewijzen in plaats van een verantwoordelijkheid, zoals een huis, op je nemen...

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 16:36

ik snap je antwoord,

Maar inmiddels is die ook erg gemotiveerd bezig,hij heeft het alleen niet allemaal af wat die in moest halen.

fantastique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 16:42

Is er iemand die in de omgeving van Son (Eindhoven) leuke winkels weet met leuke meubels? (niet al te duur)
Ikea ken ik van binnen en buiten.
Goossens ken ik ook.
Maar iemand nog meer leuke zaakjes waar ze leuke (morderne, strakke) meubelen verkopen?

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 22:02

Ik kan me wel goed voorstellen dat ze nog even geen zekerheid af willen geven. Bij het afgeven van een werkgeversverklaring gaat er toch een soort hoop uit dat hij er kan blijven werken. (tenminste dat heb ik wel ;) ) En als hij zich eerst nog moet bewijzen, dan snap ik het bedrijf wel.
En een huis kopen is een hele verantwoordelijkheid.... eerst maar even zaken op orde stellen denk ik :)

Zit er een WoonXL in de buurt? die is niet zo duur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 22:10

Volgens mij in Waalwijk? Verder eigenlijk geen idee hihi.

Vandaag zijn we hard opgeschoten in huis! De keuken is gedemonteerd op een paar kastjes na die niet mee hoeven om gespoten te worden.
Boven zijn alle slaapkamers en de overloop geschilderd. Enkel in onze slaapkamer en de baby'skamer moet nog 1 wand antraciet. Maar dat doen we maandag wanneer alle witte muren goed gedroogd zijn.

De ral9010 is nat op de muur best donker! De plafonds zijn gewoon wit en de ral9010 op de wanden is dan nat heel beige! Gelukkig zagen we aan het einde van de middag dat het in het eerste kamertje heel mooi wit geworden is!!

Vriendlief gaat morgen op de onderverdieping aan de gang. Woongedeelte, hal en keuken moetende wanden nog gedaan worden.

Ben zeer benieuwd naar het resultaat!!