[centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:25

Ariebombarie schreef:
Nicky__ schreef:
Hoi!
ik heb een vraag aan de vele experts hier. ik heb sinds 26 mei een 2ehands iphone 3gs.
helemaal blij ermee, tot hij gistermorgen niks meer deed, niet aan, niet rebooten helemaal niks.
na een paar minuten kwam ik erachter dat hij het nog wel deed, maar het scherm extreem donker was ( ik zie alleen iets in ene felle lamp en dan nog met moeite).
toen ging ik natuurlijk googlen, sommige mensen zeiden dat ze dit vaker hadden, maar dat de helderheid dan gewoon laag stond, nou ik kon hem hoog of laag zetten er veranderde niks. andere mensen zeiden dat rebooten moest helpen, maar dit had ik inmiddels als een stuk of 8 keer gedaan zonder succes.
weer andere zeiden dat het aan de software lag, dus ik nieuwe software erop ( dag jaillbreak en whatsapp :Y) ) maar dit haalde ook niks uit
ik had eigenlijk de hoop al opgegeven, en probeerde het van morgen nog een keer, en jahoor het lampje ging weer aan! ik dolgelukkig, tot hij na 5 seconde weer donker werd. en bleef :+
na nog 3 keer rebooten deed hij het nog niet. hij geeft alleen een miliseconde licht als ik op de unlock knop druk.
iemand enig idee wat dit kan zijn?
alvast bedankt!!!

backlight kapot, kost wat als je het wilt laten maken... ik zou ermee terug gaan naar de verkoper. je mag het binnen 30 dagen terug brengen en je geld terug krijgen volgens de wet.

okeee ik ga hem gelijk bellen! hoop dat mn ouders hem niet al heel lang hadden voor ik hem kreeg!
heb je misschien een idee hoe het kan komen? of kan dat gewoon opeens stuk zijn?

ik ben trouwens gister naar de Istore in hoorn geweest en die wisten niet wat het was maar ook niet echt naar gekeken... toch vreemd dat zij dat niet weten en ik het van een bokker moet horen! in ieder geval bedankt!

Ariebombarie

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:27

blacklight kapot kan bijvoorbeeld door waterschade zijn. bel de apple helpdesk eens, die kunnen je de geschiedenis van het apparaat vertellen. als de vorige eigenaar gebeld heeft over het backlight probleem weet je dat hij er van af wist bij verkoop en dan kan je de koop dus ontbinden, binnen die 30 dagen ;)

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 21:44

Marieke_K schreef:
Misschien dat iemand mij hier kan helpen :) Ik heb nu ruim een jaar een Iphone 3GS, provider is T-mobile. De laatste weken heb ik 'last' van het feit dat ik oproepen mis.

Ik heb volledig bereik, iemand belt mij en krijgt direct mijn voicemail. Ik krijg ook geen gemiste oproep te zien, alleen een tijdje later een sms van T-mobile dat ik een oproep heb gemist van persoon x.

Ik heb al een beetje op internet zitten zoeken, maar ik kom er niet echt uit. Ik heb altijd 3G aan staan en thuis WiFi. Zowel thuis als buitenshuis heb ik dit probleem. Mobiele data heb ik nu maar uitgezet, van internetfora begreep ik dat het iets kan zijn met GRPS ofzo? :o?

Iemand ervaring? Softwareversie 4.3.3 is geïnstalleerd.

Volgens mij ligt dat aan T-mobile.
Mijn vader heeft dat ook gehad, hij is toen weer terug gegaan naar Vodafone en heeft nergens meer problemen mee.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 08:27

@Iris_b: dat heb ik inderdaad inmiddels begrepen.. Ga die T-mobile eens achter de broek zitten voor een vergoeding :+

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:36

Ik had er eentje met stukke boxen, door de oortjes kwam wel geluid. Heb nu een nieuwe gekregen en deze werkt wel zoals het hoort. Vind het ideaal dat je de contacten er direct weer op hebt na aansluiting met de pc. Scheelt een hoop invoer werk haha.

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:30

Vraagje voor de mensen met een iphone, wat voor abonnement hebben jullie er bij en dan gaat het vooral om internet? Ik ben aan het rondkijken voor een iphone, alleen ik zie dat je niet meer een bundel onbeperkt internet er bij kiest naast je 'gewone' abonnement maar er nu bijvoorbeeld 1000mb bij je abonnement in is begrepen? Is dit wel genoeg per maand?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:32

1 gig is wel redelijk genoeg, gewoon genoeg gebruik maken wifi netwerken en minder 3G dan is het zeker goed te doen.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:35

Hangt er ook wat van af wat je ermee doet, niet?

Ik heb nu géén wifi op m'n telefoon (Samsung star txt) maar wel 3G
Gebruik die enkel om wat te facebooken en op de hoogte te blijven van het nieuws, en kom goed toe.
Heb 10 mb per maand gratis en meestal nog zo'n 2000 kb over.

Denk wel dat als ik een andere foon aanschaf (wss BB, sorry :D) ik dan niet meer ga toekomen met die 10 MB, maar hey, dan heb ik wifi.

hafjesliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:35

hier altijd op internet via de internetverbinding waar onze computers opstaan (wifi denk ik) buiten huis gaan we dan gewoon niet op internet ;)

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 14:45

Stomme vraag misschien, maar kan ik ook mijn notes overzetten van mijn phone (3GS) naar de pc? :)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 17:23

Meiden...
Nu hebben vrienden ut erover dat ik me iphone moet jailbraiken maar ik weet ut niet!
Wat zouden jullie doen?
voordelen/nadelen??

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 19:22

Zijn er ook mensen die hiervoor een 3G hadden en nu een 4 hebben?

Mijn vader wil mijn bb overnemen en ik heb nog een prima 3G liggen die ik twee jaar heb gebruikt. Alleen zit een beetje in dubio of ik eerst sim-only zal nemen tot volgend jaar zomer en dan de iPhone 5 of eerst 2jaar de iPhone 4 en dan pas de 5.. Sim-only is de goedkoopste optie alleen de 4 is toch wel heel verleidelijk.

Mijn 3G doet het prima, ziet er keurig uit alleen de batterij is wat snel leeg en is soms wat traag met schakelen tussen sms/bellen.

Wat zijn de echte verschillen met de 3 en de 4? :)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:58

de snelheid :j

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 23:24

mensen red me
iphone 3 gekocht en wil apps dowloaden gewoon eerst die gratis zijn
bij mijn apple id kan ik niet aanvinken dat ik geen creditcard heb?
grrr wil ze zo graag!!!!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 23:31

Dan moet je een click and buy account aanmaken. Andere oplossing weet ik ook niet.

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 23:35

oke en dan?
want dat staat ook niet bij de optie's

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 23:37

Volgens mij wel. Moet je onderaan de pagina kijken geloof ik.

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 23:40

alleen visa mastercard amex en itunes cadeaubonnen en certificaten

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 09:03

Is er al een click and buy aangemeld? Hoewel dat jou aanmelding niet zo mogen weigeren..

Toen ik m aansloot stond die optie gewoon bij de credit card opties.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 11:46

Nog geen 2 dagen overgestapt en nu al gezeik met T-Mobile. Hoop niet dat dat een voorbode is.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:03

Wat voor gezeik?

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:07

Gisteren sim in telefoon gedaan. Geen service. Vandaag weer. Dus gebeld. Zou mijn abonnement in september ofzo ingaan. Nee, dat klopt niet. Zou gisteren zijn. Dus nu heeft dat meisje (die overigens heel zeurderig en verveeld klonk en mij de indruk gaf een zeikerd te zijn en zelfs opperde dat ik het waarschijnlijk niet goed had begrepen...) mijn abonnement als het goed is nu geactiveerd. Alleen met nummerbehoud is iets mis gegaan. Was ik laatst over gebeld en zou geregeld worden, maar het is er nog niet. En je kunt die winkels niet bellen, dus moet ik morgen weer langs...

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:27

Ik moest 2 weken wachten tot mijn nummer was omgezet. (vodafone naar T-mobile)

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 21:18

Ik ben dit topic doorgerend maar kon zo gauw geen antwoord vinden op mijn vraag. Als hij al beantwoord is, excuses. Als iemand mij dan kan laten zien waar, dan heel graag.

De vraag: ik heb iTunes op een oude pc staan, die eigenlijk al een tijdje aan het overlijden is. Het einde is nabij, ben ik bang. Nu wil ik dus alles wat ik er in heb staan graag overzetten naar een andere laptop. Hoe kan ik dat gedaan krijgen?

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 21:20

Volgens mij kan je de bibliotheekinhoud opslaan en overzetten...