Voor de apollo kan je gratis iets downloaden waardoor dat uitgezet wordt (het downloaden kan wel geld kosten, tenzij je bv. via je thuisnetwerk surft, als ik het goed gelezen & begrepen heb). Heb me al wat ingelezen Nu nog de tijd vinden om voor de foon te gaan
Haha ok, gelukkig, want dat is wel de bedoeling dat dat gebruikt kan worden (als ik in bed lig en niet kan slapen ofzo de laptop dan aanzetten is zo'n gedoe ).
Die is echt net uit en heb niemand er nog over gehoord....
DDDMakkink
Geplaatst: 09-02-11 09:57
ik vind de samsung niet zo mooi ik heb nu een abbo met internet maar dat internet laat ik eraf halen gebruik het al 1,5 jaar van mijn 2-jarig abbo niet meer dus zonde van het geld ga ook mijn abbo naar beneden gooien al met al zal ik dan 20 euro minder kwijt zijn in de maand is toch een leuke besparing heb nog dik 100 euro tegoed over wat ik elke maand mee neem en weer nieuwe bij komt
misschien ook iets om mee te nemen in de keuze van telefoon...
DDDMakkink
Geplaatst: 09-02-11 11:25
nee als het goed is blijft het tegoed gewoon staan aangezien je dat max 2 maanden mag meenemen nou ja en anders is het pech kan er niet echt om wakker liggen bouw het wel weer op met het nieuwe bedrag wat ik elke maand opbouw bel gewoon niet zoveel sms daar in tegen wel aardig dus neem wel gewoon weer zo een sms bundel van 1000 sms'jes voor 10 euro ik hoef ook geen heel uitgebreid toestel maar het oog wil ook wat natuurlijk ik ben heeeeeeel veel thuis dus heb daar mijn computer met internet en als ik op visite ben dan vind ik het onbeleefd om te gaan klooien met mijn telefoon en mijn mail kijk ik dan thuis wel weer
p.s het is gewoon en verlenging en ebdenk met net dat ik toen met verlengen ook mijn saldo mee nam
Laatst bijgewerkt door DDDMakkink op 09-02-11 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt
misschien ook iets om mee te nemen in de keuze van telefoon...
tja het kan dan wel slecht gaan maar dat doet niks af aan een toestel denk ik zelf kkijk maar naar de mensen die een tv of wat dan ook gekocht hebben bij de IT'S zag in het nieuws een jongen die had een 3D tv gekocht op maandag en al volledig betaald en op donderdag is de zaak failliet dat zijn dingen die je toch nooit van te voren weet
Ik zeg ook niet dat je geen Nokia moet nemen, maar je kunt het wel in je beslissing mee nemen, stel dat Nokia failliet zou gaan (wat ik niet 1, 2, 3 geloof) en je toestel gaat kapot heb je een probleem. Het besturingssysteem van Nokia is ook verouderd....dus gewoon afwegen..
DDDMakkink
Geplaatst: 09-02-11 11:58
ja maar dat hadden wij met onze camera gekocht bij een winkel met servicebeurten en bij de eerste servicebeurt was de winkel failliet en konden we nergens meer terecht want de service was van de winkel uit en niet van de fabrikant zelf ik geloof zelf niet echt dat Nokia failliet gaat en wie zegt dat als ik een HTC of een Sony koop dat hun niet een half jaar later failliet zijn? je kan toch nooit vooruit kijken had een Sony experia en die viel heel banketstaaf boven op mijn trui vorige maand en deed helemaal niks meer nou ja geluk dat ik toen nog maar 2 maanden moest voor ik een nieuwe zou krijgen dus heb nu even mijn oude LG Shine
Kido
Geplaatst: 09-02-11 13:27
DDDMakkink schreef:
p.s het is gewoon en verlenging en ebdenk met net dat ik toen met verlengen ook mijn saldo mee nam
Mij is anders verteld dat je je saldo dus niet mee neemt...
DDDMakkink
Geplaatst: 09-02-11 14:03
vorige keer behield ik ook mijn saldo eigenlijk vind ik het ook gewoon diefstal hoor of je nou abbo of prepaid heb je heb er immers voor betaald dus waarom zouden ze het afnemen ergens vind ik het niet kunnen
DDDMakkink
Geplaatst: 09-02-11 14:26
haha lees net op nu.nl dat Nokia juist de meeste telefoons verkoopt weet niet hoe ik de link hier moet plaatsen maar net had sambagirl een link met dat het juist zo slecht ging met Nokia ze weten het zelf niet meer
M'n telefoon geeft nu al de hele dag aan; alleen noodoproepen.
Ik kan niet bellen, smsjes komen niet aan...... Geen idee wat er aan de hand is! Het is nadat ik even de batterij er uit had gehaald.. Heb hem al een paar x aan en uit gezet, maar hij doet het alsnog niet...
Volgens mij wel! Heb hem al paar x er uit gehaald en weer er in gedaan, maar het heeft geen zin.. Ik kan wel smsjes versturen, alleen worden ze niet ontvangen.. (even getest net, naar m'n zus gesmst maar die kreeg niks binnen)