Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tilmar schreef:Nou, ik hoop dat die mevrouw van Vodafone niet gejokt heeft. Ze zei dat ze ze gewoon hadden liggen en dat ik hem binnen een paar werkdagen zou ontvangen. We wachten het af..
Neej schreef:@peuk, jouw htc valt uit en loopt vast omdat er windows mobile op draaitDas echt waarschijnlijk de reden
Net als op de PC is windows gewoon een vrij onstabiel OS
Neej schreef:@peuk, jouw htc valt uit en loopt vast omdat er windows mobile op draaitDas echt waarschijnlijk de reden
Net als op de PC is windows gewoon een vrij onstabiel OS
Ik ben echt heel blij met de Hero die ik te leen heb, alleen de accu is na een dagje normaal gebruik (dus eigenlijk niet heel speciaal, 's morgens onderweg naar stage even m'n twitter checken en misschien 4 pagina's nu.nl, de hele dag alleen maar gebruiken als indicator dat ik email heb, en 's middags op de terugweg een beetje bokt kijken en misschien een kort spelletje doen) dan is ie dus gewoon praktisch leeg om 8 uur 's avondsVind ik wel heel snel eigenlijk, is dat normaal of is deze gewoon misbruikt door z'n vorige eigenaar
Ik word verder wel heel vrolijk van de snelheid en het touchscreen is ook erg liefDenk dat het voor mij sowieso een Android wordt in maart als ik een nieuwe mag
Neej schreef:naja mijn eigen nokia N97 z'n batterij gaat bij zulk gebruik zeker 3 dagen mee, dus ik vond het nogal opvallendAfgelopen zomer op vakantie m'n telefoon haast niet gebruikt, ging ie gewoon een week mee op de accu
Maar misschien is de accu van mijn nokia wel gewoon supergoed
bandita schreef:Ik heb de HTC HD 2..... Super toestel! Maar wat een DRAAAAMAAAA om hem tijdens het paardrijden/sporten e.d. in je broekzak te hebben!!Dus toch nog een positief puntje over de winter in aankomst: Jaszakken om mijn htc in te stoppen!!