HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mayo

Re: HTC Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 18:42

Ik heb het ook gehad dat de hotmail instellingen niet meer zouden kloppen. Later deed alles het weer met dezelfde instellingen :?

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 19:42

Iemand trouwens enig idee omtrent het volgende?

Als je iets download uit de market, kun je dat opslaan en installeren op je geheugenkaart? (HTC Desire).
Het geheugen in mijn telefoon is vol. Verplaatsen van telefoon naar geheugenkaart werkt ook bij de meeste programma's niet.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 20:34

Je kunt nog lang niet alle programma's op je geheugenkaart zetten, dat balletje ligt nog bij de makers van de programma's. Dus alles wat op je geheugenkaart kan op je geheugenkaart zetten is het enige wat je kunt doen :=

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:18

:( daar wordt ik niet gelukkig van :(

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:36

Ik wil zo'n siliconen plakkertjes erom heen, heeft iemand die al? Zo ja; waar gekocht enzo?

Ik heb trouwens dat ie wel eens uitvalt zomaar, en dat internet raar doet. Voorderest ben ik tevreden, maar ik ben een noob, ik heb hem grotendeels voor het design. :o Gebruik hem ook alleen maar voor internet, msn, hyves, muziek luisteren en bellen/smsen. Geen ingewikkelde dingen dus. Heb een HTC HD2.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:38

msn krijg ik er dus niet op, moet ik ebuddy app downloaden en dat lukt dus niet..

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:43

Ik heb trouwens dat als ik op msn ben geweest, dat al mijn contacten van msn opeens in mijn contactenlijst van m'n telefoon staan!? Erg irritant! Want dan staat er zoveel in dat het super overzichtelijk wordt enzo. Dus ik kan nu ook niet op msn want dan moet ik het telkens verwijderen. Weet iemand hoe ik dit uit kan schakelen ofzo.

@Loiz; hoezo kun je er niet op dan?

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:14

Nou, ik heb hem hoor!! Ben alles nog een beetje aan het ontdekken.
Nu aan het upgraden naar 2.2 dat was nog niet gedaan. Heb denk ik wel zo'n nieuw scherm, want op de doos staat niks over AMOLED. Maar het ziet er schitterend uit en reageert ook geweldig.
Thuis heb ik wifi en dat gaat lekker snel. Hopelijk kan ik me buiten een beetje inhouden met internet, ik heb geen idee hoe snel dat gaat.

Ik kan nog niet echt antwoord geven op vragen (zoals hiervoor), want ik ben nog niet zo ver.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 11:00

Wat een leuk speelgoed!!! Kan er niet vanaf blijven.
Ging laat naar bed vannacht :Z

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 22:59

Ben ook aan het oriënteren op een HTC nadat ik eentje heb gebruikt afgelopen weekend om een krabbeltje te versturen.

Welk abbo hebben jullie erbij?

Ik hoef pas in maart een abbo, maar ik wil wel tijdig me oriënteren op verschillende telefoons.

Vriendin vindt het een mannentelefoon, wat zeggen jullie?

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 23:07

@peuk, jouw htc valt uit en loopt vast omdat er windows mobile op draait ;) Das echt waarschijnlijk de reden :P Net als op de PC is windows gewoon een vrij onstabiel OS :)

Ik ben echt heel blij met de Hero die ik te leen heb, alleen de accu is na een dagje normaal gebruik (dus eigenlijk niet heel speciaal, 's morgens onderweg naar stage even m'n twitter checken en misschien 4 pagina's nu.nl, de hele dag alleen maar gebruiken als indicator dat ik email heb, en 's middags op de terugweg een beetje bokt kijken en misschien een kort spelletje doen) dan is ie dus gewoon praktisch leeg om 8 uur 's avonds := Vind ik wel heel snel eigenlijk, is dat normaal of is deze gewoon misbruikt door z'n vorige eigenaar :P

Ik word verder wel heel vrolijk van de snelheid en het touchscreen is ook erg lief :) Denk dat het voor mij sowieso een Android wordt in maart als ik een nieuwe mag :)

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 23:41

Tilmar schreef:
Nou, ik hoop dat die mevrouw van Vodafone niet gejokt heeft. Ze zei dat ze ze gewoon hadden liggen en dat ik hem binnen een paar werkdagen zou ontvangen. We wachten het af..

Blijkbaar is het erg moeilijk om te weten of iets op voorraad is :D . Want de mijne is inmiddels onderweg. Kan haast niet wachten :):)

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 10:17

Neej schreef:
@peuk, jouw htc valt uit en loopt vast omdat er windows mobile op draait ;) Das echt waarschijnlijk de reden :P Net als op de PC is windows gewoon een vrij onstabiel OS :)

Nou... op de mijne (Legend) draait Android en ook deze valt steeds uit. Om de paar uur zeker wel. Aangezien ik hem nog geen 2 weken heb ga ik er komende week mee naar de winkel, want dit is echt heel vervelend.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 10:45

Neej schreef:

Ik ben echt heel blij met de Hero die ik te leen heb, alleen de accu is na een dagje normaal gebruik (dus eigenlijk niet heel speciaal, 's morgens onderweg naar stage even m'n twitter checken en misschien 4 pagina's nu.nl, de hele dag alleen maar gebruiken als indicator dat ik email heb, en 's middags op de terugweg een beetje bokt kijken en misschien een kort spelletje doen) dan is ie dus gewoon praktisch leeg om 8 uur 's avonds := Vind ik wel heel snel eigenlijk, is dat normaal of is deze gewoon misbruikt door z'n vorige eigenaar :P

Ik word verder wel heel vrolijk van de snelheid en het touchscreen is ook erg lief :) Denk dat het voor mij sowieso een Android wordt in maart als ik een nieuwe mag :)

Voor een smartphone is het re-de-lijk normaal.. maar mn vriend heeft de Hero ook en die doet er echt wel 2 dagen mee.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 11:06

Als je bluetooth of WiFi niet uitzet zodra je ergens bent waar je dat toch niet gebruikt, blijft je gsm constant verbinding zoeken. Dat vreet ook enorm batterij.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 11:37

naja mijn eigen nokia N97 z'n batterij gaat bij zulk gebruik zeker 3 dagen mee, dus ik vond het nogal opvallend :) Afgelopen zomer op vakantie m'n telefoon haast niet gebruikt, ging ie gewoon een week mee op de accu :P Maar misschien is de accu van mijn nokia wel gewoon supergoed :P

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 12:06

Mijn batterij is ook wel ongeveer elke avond op, maar ik kan er ook niet vanaf blijven :D :D
Wat een wondertje is de desire, ik heb m al helemaal naar m'n zin ingesteld. Heel wat leuke appjes gevonden!

Ik snap niet dat ik het tot nu toe zonder dit prachtige apparaat heb uitgehouden!!

Mijn abonnement is trouwens 22,50 inclusief internet en de prachtige telefoon gratis, bij Vodafone.

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 12:45

Ik heb nu de HTC Legend een paar maanden en i love it :+: ! Echt niks op aan te merken eigenlijk.
Hij is nog nooit uitgevallen of vastgelopen, runt elke app gewoon helemaal goed en de touchscreen is heel fijn!

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 13:09

Pff, ik was zo blij met mijn HTC Hero! Deed het altijd prima tot vorige week. Ineens liep ie vast.. Had een of ander raar beeld, iets met een rood uitroepteken. :=

Ik zat in de trein/bus, dus had geen zin om gelijk de telefoon uit elkaar te halen. (Hij ging niet meer uit met de aan/uit knop.) Eenmaal thuis na opnieuw opstarten zaten er dus 2 rijen dode pixels tussen. :\ Fijn, 2 zwarte strepen over m'n scherm heen!

Heb net maar een mail gestuurd naar pdashop. En dan zal ik hem wel voor veel te veel weken kwijt zijn. Mag ik het met een oude Nokia doen, whoehoe. :')
Hoop dat hij gewoon goed gemaakt kan worden. Wilde met deze telefoon eigenlijk na mijn t-mobile abo overstappen naar een sim-only, maarja, dan moet hij natuurlijk niet allemaal kuren gaan krijgen.

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 13:30

Ah dat is balen zeg marloe! Zal wel even duren inderdaad voor je hem terug hebt!

bandita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 13:39

Ik heb de HTC HD 2..... Super toestel! Maar wat een DRAAAAMAAAA om hem tijdens het paardrijden/sporten e.d. in je broekzak te hebben!! |( Dus toch nog een positief puntje over de winter in aankomst: Jaszakken om mijn htc in te stoppen!! *D

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 13:44

Neej schreef:
naja mijn eigen nokia N97 z'n batterij gaat bij zulk gebruik zeker 3 dagen mee, dus ik vond het nogal opvallend :) Afgelopen zomer op vakantie m'n telefoon haast niet gebruikt, ging ie gewoon een week mee op de accu :P Maar misschien is de accu van mijn nokia wel gewoon supergoed :P

Dan heb je mazzel denk ik want alle geluiden die ik over die telefoon hoor is dat die batterij het nog geen dag vol houdt :P Allemaal klachten over gehad in de winkel..

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 14:22

Oh trust me, verder is het inderdaad een dramatelefoon :') Maar de batterij doet het super :P

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 15:10

bandita schreef:
Ik heb de HTC HD 2..... Super toestel! Maar wat een DRAAAAMAAAA om hem tijdens het paardrijden/sporten e.d. in je broekzak te hebben!! |( Dus toch nog een positief puntje over de winter in aankomst: Jaszakken om mijn htc in te stoppen!! *D

daarom heb ik de HTC HD MINI genomen,pas wel in de zak van een rijbroek :+

FlowerPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 16:49

Ik heb vandaag de HTC wildfire gekocht!
Ik vind hem zoooo mooi! :D