Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:ik zit hier al even orienterend wat mee te lezen...
en nu vroeg ik mij zo af,hoe zit het met hypotheken precies?
(ben echt een newbie daarin...)
Móet je perse een eigen deel daarin stoppen,en hoeveel is dat dan gemiddeld...of zijn hier ook mensen die een volledige hypotheek genomen hebben??
MoniqueT schreef:Jullie maken me niet vrolijk
Wij gaan ons huis verkopen, omdat we naar Spanje willen emigreren. Voor ons is het echt een gezondheidsverhaal: mijn man moet naar de warmte en het onderhoud van huis, stallen en 1,5 hectare grond wordt hem veel te veel. Nu ook de kinderen de deur uitgaan, valt alle hulp ook weg.
Kopen is in Spanje geen probleem, maar dat willen we ook pas als ons huis verkocht is. Eventueel huren we hier tijdelijk nog tot de jongste eindexamen heeft gedaan.
Dus .... wie nog een mooi huis zoekt met 1,5 hectare grond, paarden bij huis, rijbak, alles erop en eraan. Even wachten: vanaf 19 april zijn we vrij om te verkopen, dan gaat het voorkeursrecht voor de gemeente eraf en zullen we gaan adverteren.
(Je kan natuurlijk al spieken op onze website ...)
Voor iedereen die zoekt of verkoopt: heel veel succes!
Caye schreef:Vandaag weer een bezichtiging !!
Laat het nu weer zo zijn dat de makelaar belde.. en dat hij 20 minuten op de mensen heeft staan wachten in ons huis.. En de mensen gewoon niet op kwamen dagen![]()
![]()
![]()
![]()
Hij krijgt ze ook niet te pakken
Echt dit is al de 2e keer dat mensen gewoon niet op komen dage![]()
Soms denk ik wel eens....... is dit ons lot? Karma? Of zit iemand mij te fokken?
PFFFF