weet iemand hoe ik dat programma goed kan installeren? krijg iedere keer als ik het start NPS fout...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xkimmx schreef:Ik heb een aanbieding op superdeal.nl gezien. Meer mensen ervaring met deze aanbieding? Je betaald €8.75 ofzo iets per maand en je krijgt €17.50 p.m. ? En dat 2 jaar lang zonder aansluitingskosten en gratis Samsung Star!
Appelflapje schreef:Iemand hier ervaring met Vodafone meerwaarderen? Heb gewoon prepaid en sms nu voor 23 cent, maar als je (gratis) iets zou kunnen stellen waardoor dat voor 9 cent kan, is dat natuurlijk wel fijn.
Heb alleen het idee dat er ergens een addertje onder het gras zit.
_Daniella schreef:xkimmx schreef:Ik heb een aanbieding op superdeal.nl gezien. Meer mensen ervaring met deze aanbieding? Je betaald €8.75 ofzo iets per maand en je krijgt €17.50 p.m. ? En dat 2 jaar lang zonder aansluitingskosten en gratis Samsung Star!
erg mooie acktie alleen ik dnek dan altijd dat er wat achter zit
9,- pm en gratis telefoon?
tsja ik weet het niet
xkimmx schreef:Oke, ja ik weet dat het 2 jaar is. Opzich best wel vol te houden hoor. En anders doe ik gewoon de simkaart in mijn oude mobiel. Heb nu een nokia en die gaat super lang mee. Maar ben hem alweer zat haha. Maar dan is €8,75 echt niet veel. En als ik €17.50 per maand krijg ga ik daar echt niet over heen.Wil denk wel internet erbij maar vind het logisch dat je daar extra voor moet betalen..
Amy77 schreef:Nou eerste minpuntje ontdekt, haha..alhoewel, het zijn er alweer 2
Van de week, ik te paard, gigantisch regenen, tel gaat, ik moet opnemen, zeiknatte handen, even afvegen aan jas voor ik scherm aanraak..ja hoor, allemaal nattigheid, vettigheid, paardenhaar en zand1 voordeel daarvan is dan weer, t kan niet tussen de knopjes gaan zitten, haha.
2e minpuntje, stiekem opnemen in de auto en m niet gelijk door kunnen sluizen naar luidspreker, eerst zijkant drukken om te ontgrendelen (springt automatisch op ontgrendelen bij bellen of opnemen???) dan op toeter klikken en dan nog op JA bevestigen..sja, had in tussentijd al 3 bekeuringen kunnen krijgen, haha.
IEmand enig idee hoe die luidspreker sneller aankan zonder al die handelingen?
Amy77 schreef:haha, ja een carkity is niet aan mij besteed, doe normaal van die oortjes in, maar die was ik vergeten
Met daarbij is het voor op stal ook wel handig, die luidspreker
x_spekkie_x schreef:Tierania_ schreef:Ik heb deze telefoon ook sinds maandag, leuk ding
Vind het alleen heel irritant om een foto als achtergrond te krijgen maar ik ga dit topic even lezen, misschien dat ik er achter kom hoe het moet.
De resolutie van het scherm is 240x400 (breedte x lengte). Om een foto als achtergrond te krijgen heb je dus een plaatje nodig van 720x400 (720 breed dus). Dit kun je met behulp van tekenprogramma's zelf instellen/veranderen. (Ik gebruik zelf The Gimp, een gratis variant van Photoshop, maar dit vergt wel enige puzzelbereidheid en kennis)
Er zijn verschillende manieren om een plaatje als achtergrond te krijgen:
1. Via de widget "Foto's". Schuif de widget "foto's" naar je scherm. Als je de foto hebt die je wilt klik je op "instellen" waardoor hij de foto automatisch in zijn geheel als achtergrond gebruikt. De foto moet wel op je telefoongeheugen (in de Afbeeldingen map, niet in een submap!) staan en niet op je microSD kaart.
2. Via Menu -> Instellingen -> Display en verlichting -> Achtergrond ->
a. bladeren naar de goede foto -> Instellen (de foto moet dan wel in je Afbeeldingen map staan op je telefoongeheugen en niet in een submap)
b. -> Afbeeldingen -> foto selecteren -> de rechthoek verschuiven over de hele foto (heel frustrerend!)
3. Via Menu -> Mijn bestanden -> Afbeeldingen -> foto selecten -> Instellen als -> Achtergrond -> de rechthoek verschuiven over de hele foto (nogmaals: erg frustrerend!)
Succes
teun schreef:Amy77 schreef:haha, ja een carkity is niet aan mij besteed, doe normaal van die oortjes in, maar die was ik vergeten
Met daarbij is het voor op stal ook wel handig, die luidspreker
Ik heb de Star ook besteld maar nog niet binnen, dus kan je helaas nog niet vertellen hoe je sneller naar de speaker kan.
Of ik dat uit ga vinden weet ik niet aangezien ik wel een carkit heb, maar bel waarschijnlijk ook meer in de auto.