Samsung Star S5230

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MandyL

Re: Samsung Star S5230

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 17:57

Heb deze telefoon ook nu.. vind het best een fijne telefoon :j

weet iemand hoe ik dat programma goed kan installeren? krijg iedere keer als ik het start NPS fout...

Luv_Them

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 18:07

Ik heb ook internet op mijn star, via Vodafone blox (prepaid pakket gewoon), maar hij doet de laatste tijd wat raar. Ligt niet aan de telefoon, maar aan mijn profider (denk ik?). Je kunt ook inzomen door je vinger een paar seconden op dezelfde plek te houden en hem vervolgens (terwijl je blijft drukken) naar boven te bewegen (voor uitzomen naar beneden). Ik heb e-buddy voor mijn mobiel gedownload, werkt erg fijn, veel beter dan gewoon e-buddy op de site zelf zeg maar.

Al met al ben ik wel heel erg blij met mijn Star, beeldkwaliteit en geluid zijn goed, maar vind de oordopjes minder fijn zitten. Voor muziek luisteren etc. gebruik ik dus nog gewoon mijn Ipod.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 20:33

Wat doet hij dan? Ik weet dat Vodafone vandaag vanaf 6 uur vanochtend een storing heeft gehad met het mobiele internet dus dat het vandaag niet goed werkte kan kloppen :)

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 21:34

Iemand hier ervaring met Vodafone meerwaarderen? Heb gewoon prepaid en sms nu voor 23 cent, maar als je (gratis) iets zou kunnen stellen waardoor dat voor 9 cent kan, is dat natuurlijk wel fijn.
Heb alleen het idee dat er ergens een addertje onder het gras zit. :=

hrokur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 21:39

Internetten is gelukt, maar het is op een mobiele telefoon niet mijn ding hoor. Wat een gedoe voor je ingelogd hebt etc. etc.. Deze mogelijkheid van de Star ga ik niet gebruiken.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 21:44

xkimmx schreef:
Ik heb een aanbieding op superdeal.nl gezien. Meer mensen ervaring met deze aanbieding? Je betaald €8.75 ofzo iets per maand en je krijgt €17.50 p.m. ? En dat 2 jaar lang zonder aansluitingskosten en gratis Samsung Star!

erg mooie acktie alleen ik dnek dan altijd dat er wat achter zit

9,- pm en gratis telefoon?
tsja ik weet het niet

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 22:14

Tja dacht ik ook , klikte het ook altijd maar weg als ik hem tegen kwam, dacht dat het toch weer nep zou zijn. Alleen nu hoorde ik van mijn nichtje dat haar vriendin de LG Cookie ook met die actie had besteld. Ze heeft hem van de week binnen gekregen (telefoon) en van de week gaat haar abbonement in dus dan zou ze me laten weten hoe of wat.. Dus dat maakt me wel aan het twijfelen of het echt wel zo onbetrouwbaar is?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 22:17

hmm kweet het niet, vind het altijd maar een beetje gek.. Je kunt ook eens kijken naar Vodafone, heeft momenteel leuke acties lopen!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 22:17

Appelflapje schreef:
Iemand hier ervaring met Vodafone meerwaarderen? Heb gewoon prepaid en sms nu voor 23 cent, maar als je (gratis) iets zou kunnen stellen waardoor dat voor 9 cent kan, is dat natuurlijk wel fijn.
Heb alleen het idee dat er ergens een addertje onder het gras zit. :=

Is geen addertje, even bellen met 1200 en dan kun je aangeven of je gratis belminuten of smsjes wilt, kun je per opwaardering 50 smsjes gratis krijgen en voor 9 cent smsen :)

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 22:21

Dat vind ik zo raar.. Waarom zou dat zoveel schelen?

Wel heerlijk natuurlijk, want scheelt echt behoorlijk. Kom normaal niet eens aan de 50 smsjes per maand. O:)

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 07:35

_Daniella schreef:
xkimmx schreef:
Ik heb een aanbieding op superdeal.nl gezien. Meer mensen ervaring met deze aanbieding? Je betaald €8.75 ofzo iets per maand en je krijgt €17.50 p.m. ? En dat 2 jaar lang zonder aansluitingskosten en gratis Samsung Star!

erg mooie acktie alleen ik dnek dan altijd dat er wat achter zit

9,- pm en gratis telefoon?
tsja ik weet het niet

Waarom zou dit nep zijn?
Ik heb vroeger ook mijn abonnementen via internet afgesloten. Eerst via gsmweb.nl. Had ik een actie van Orange, 5 euro per maand betalen en 30 euro krijgen. Een jaar lang. Waar halen ze het vandaan? Ik weet het niet. Maar ik weet wel dat ik door een stomme fout van Orange twee maanden extra moest betalen, en dus wél 30 euro per maand. Ze hopen natuurlijk dat je vergeet je abonnement op te zeggen en bij de provider blijft ;)

Dat is voor bovenstaande deal net zo. Let wel: je zit TWEE jaar aan een abonnement vast, dat is op zich best lang, aangezien telefoons in deze tijd helemaal niet meer zo lang meegaan ;)

En al doe je een rekensommetje: je betaalt 8,75 x 24 = 210 euro. Die kosten betalen je abonnement, maar ook je telefoon. Waar de provider op hoopt is dat je meer kosten bovenop je abonnement maakt, door bijvoorbeeld teveel te bellen of smsen, of extra bundels er bovenop te kopen (bv internet) of door te bellen in het buitenland. Zij zoeken gewoon een manier waardoor jij klant blijft bij hun, en dat gebeurt dus door dit soort acties. Daar zit echt geen addertje onder het gras :)

Maar lees wel goed de voorwaarden hoe lang het contract duurt en wat wel en niet is inbegrepen. Vaak moet je er bv nog 10 euro per maand bij optellen voor onbeperkt internetgebruik of veel betalen per Mb internetverkeer. Kun je ook uitzetten (ik heb het door Vodafone laten blokkeren), maar wees er wel alert op :)

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 08:30

Oke, ja ik weet dat het 2 jaar is. Opzich best wel vol te houden hoor. En anders doe ik gewoon de simkaart in mijn oude mobiel. Heb nu een nokia en die gaat super lang mee. Maar ben hem alweer zat haha. Maar dan is €8,75 echt niet veel. En als ik €17.50 per maand krijg ga ik daar echt niet over heen. :) Wil denk wel internet erbij maar vind het logisch dat je daar extra voor moet betalen..

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 08:36

xkimmx schreef:
Oke, ja ik weet dat het 2 jaar is. Opzich best wel vol te houden hoor. En anders doe ik gewoon de simkaart in mijn oude mobiel. Heb nu een nokia en die gaat super lang mee. Maar ben hem alweer zat haha. Maar dan is €8,75 echt niet veel. En als ik €17.50 per maand krijg ga ik daar echt niet over heen. :) Wil denk wel internet erbij maar vind het logisch dat je daar extra voor moet betalen..

Je maakt gebruik van het Vodafone netwerk staat er. De vraag is of Vodafone dan ook echt de provider is? Anders kunnen ze namelijk tijdens de periode van netwerk gaan switchen, met ander bereik en ontvangst.

En het gaat blijkbaar om dit abonnement van Vodafone: 100 minuten/smsjes per maand. Dat is dus ook drie keer niks ;)

Ik betaal 8,95 per maand voor 250 minuten en 75 smsjes...

Dat is waarschijnlijk het addertje :+

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 08:37

nou ik ken die telefoon van naam nu ongeveer een week en iedereen heeft hem!
hijn doet het duidelijk goed :j ik houd gewoon mijn schuifertje,
ben daar er ook wel blij mee

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 10:56

Nou eerste minpuntje ontdekt, haha..alhoewel, het zijn er alweer 2 :P

Van de week, ik te paard, gigantisch regenen, tel gaat, ik moet opnemen, zeiknatte handen, even afvegen aan jas voor ik scherm aanraak..ja hoor, allemaal nattigheid, vettigheid, paardenhaar en zand ;) 1 voordeel daarvan is dan weer, t kan niet tussen de knopjes gaan zitten, haha.

2e minpuntje, stiekem opnemen in de auto en m niet gelijk door kunnen sluizen naar luidspreker, eerst zijkant drukken om te ontgrendelen (springt automatisch op ontgrendelen bij bellen of opnemen???) dan op toeter klikken en dan nog op JA bevestigen..sja, had in tussentijd al 3 bekeuringen kunnen krijgen, haha.

IEmand enig idee hoe die luidspreker sneller aankan zonder al die handelingen?

teun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:09

Amy77 schreef:
Nou eerste minpuntje ontdekt, haha..alhoewel, het zijn er alweer 2 :P

Van de week, ik te paard, gigantisch regenen, tel gaat, ik moet opnemen, zeiknatte handen, even afvegen aan jas voor ik scherm aanraak..ja hoor, allemaal nattigheid, vettigheid, paardenhaar en zand ;) 1 voordeel daarvan is dan weer, t kan niet tussen de knopjes gaan zitten, haha.

2e minpuntje, stiekem opnemen in de auto en m niet gelijk door kunnen sluizen naar luidspreker, eerst zijkant drukken om te ontgrendelen (springt automatisch op ontgrendelen bij bellen of opnemen???) dan op toeter klikken en dan nog op JA bevestigen..sja, had in tussentijd al 3 bekeuringen kunnen krijgen, haha.

IEmand enig idee hoe die luidspreker sneller aankan zonder al die handelingen?

Ja carkit nemen, scheelt je een hoop stress

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:18

haha, ja een carkity is niet aan mij besteed, doe normaal van die oortjes in, maar die was ik vergeten ;)
Met daarbij is het voor op stal ook wel handig, die luidspreker :P

teun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:22

Amy77 schreef:
haha, ja een carkity is niet aan mij besteed, doe normaal van die oortjes in, maar die was ik vergeten ;)

Ik heb de Star ook besteld maar nog niet binnen, dus kan je helaas nog niet vertellen hoe je sneller naar de speaker kan.
Of ik dat uit ga vinden weet ik niet aangezien ik wel een carkit heb, maar bel waarschijnlijk ook meer in de auto.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:58

ik heb hem

maar kom er niet uit

ik heb foto's op mijn tel gezet. nu wil ik ze als achtergrond en dan 3 maar dat lukt niet krijgt er maar 1, ook zijn ze veelste groot :P \

hoe krijg ik 3 verschilnde fotos op me achtergrond?

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 21:11

:wave:

Heb al veel positieve reacties gelezen en kan misschien aan een samsung star komen via mijn stiefpapa, het is wel de kleur silver, is dit dan zwart? want ik heb gelezen dat ie alleen maar in 3 kleuren bestaat, dus ik vermoed dat de silver zwart is dan?
x

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 21:45

@plutolover even zoeken in dit topic, iemand heeft helemaal uitgezocht wat je er qua grootte mee moet :)

@Jessol, volgensmij is silver niet zwart, ik kan me zo even niet het doosje voor de geest halen maar ik weet bijna 100% zeker dat bij ons op de zwarte stars noble black op de doos staat en bij de witte snow white :)

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 08:34

x_spekkie_x schreef:
Tierania_ schreef:
Ik heb deze telefoon ook sinds maandag, leuk ding :)

Vind het alleen heel irritant om een foto als achtergrond te krijgen maar ik ga dit topic even lezen, misschien dat ik er achter kom hoe het moet.

De resolutie van het scherm is 240x400 (breedte x lengte). Om een foto als achtergrond te krijgen heb je dus een plaatje nodig van 720x400 (720 breed dus). Dit kun je met behulp van tekenprogramma's zelf instellen/veranderen. (Ik gebruik zelf The Gimp, een gratis variant van Photoshop, maar dit vergt wel enige puzzelbereidheid en kennis ;))

Er zijn verschillende manieren om een plaatje als achtergrond te krijgen:

1. Via de widget "Foto's". Schuif de widget "foto's" naar je scherm. Als je de foto hebt die je wilt klik je op "instellen" waardoor hij de foto automatisch in zijn geheel als achtergrond gebruikt. De foto moet wel op je telefoongeheugen (in de Afbeeldingen map, niet in een submap!) staan en niet op je microSD kaart.

2. Via Menu -> Instellingen -> Display en verlichting -> Achtergrond ->
a. bladeren naar de goede foto -> Instellen (de foto moet dan wel in je Afbeeldingen map staan op je telefoongeheugen en niet in een submap)
b. -> Afbeeldingen -> foto selecteren -> de rechthoek verschuiven over de hele foto (heel frustrerend!)

3. Via Menu -> Mijn bestanden -> Afbeeldingen -> foto selecten -> Instellen als -> Achtergrond -> de rechthoek verschuiven over de hele foto (nogmaals: erg frustrerend!)

Succes :)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 12:09

teun schreef:
Amy77 schreef:

Ik heb de Star ook besteld maar nog niet binnen, dus kan je helaas nog niet vertellen hoe je sneller naar de speaker kan.
Of ik dat uit ga vinden weet ik niet aangezien ik wel een carkit heb, maar bel waarschijnlijk ook meer in de auto.

Oh joh, heb jij dan een carkit waar elke gsm op past? Ik wilde er dus niet aan, daar ik elk jaar een nieuwe gsm heb en dus niet elk jaar een dure carkit wil laten inbouwen?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 12:12

Je kunt toch een carkit met bluetooth nemen? En als je niet wilt inbouwen heb je ook van die zonneklepdingen, wij hebben zelf een Supertooth One (was 70 euro) en die werkt super goed :)

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 17:06

hoe krijg je het klepje eraf. Het lukt echt niet.
Druk aan de achtergrond dat gedeelte met het pijltje in (bij de camera) maar er gebeurd niks