Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bridgetF schreef:En wat als nu blijkt dat er een inbraak komt of er is iets kwijt of beschadigd, wie is er dan verantwoordelijk?
Het is heel lief en aardig van je, maar ik hoop niet voor je dat er gedoe later over komt.
boeflover schreef:Spannend Rinske!
Hier slecht nieuws, we hebben de aankoop geannuleerd. Baal verschrikkelijk, want het is zon tof huis, maar reëel gezien momenteel geen goede keuze. Voor de verkopers ook heel vervelend.
Hopelijk kunnen we op termijn terug op zoek naar een vergelijkbare plek.
tjiftjaf schreef:boeflover schreef:Spannend Rinske!
Hier slecht nieuws, we hebben de aankoop geannuleerd. Baal verschrikkelijk, want het is zon tof huis, maar reëel gezien momenteel geen goede keuze. Voor de verkopers ook heel vervelend.
Hopelijk kunnen we op termijn terug op zoek naar een vergelijkbare plek.
Oh, vervelend voor alle partijen.
Was je eigen huis nog niet in de verkoop?
Citaat:Wij gaan morgen de hypotheekakte tekenen! Dus het huis is officieel van ons en nu kan ik ECHT los op Pinterest![]()
. Zoooo blij dat we nog naar een andere hypotheekadviseur zijn gegaan zeg. We hebben nu een 60.000 euro hogere hypotheek zo kunnen krijgen.
Urona447 schreef:Herkenbaar, hier ook een makkelijke casus maar uiteindelijk 8 uur van te voren nog de betaalrekening moeten blokkeren op rood staan terwijl men wist dat mijn man destijds op uitzending was en avonds om 00.00 de ontbindende voorwaarden verliepen.
Ik was not amused.