Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liekec schreef:Zo, de eerste twee macramé hangers zijn klaar! Inderdaad voor goudkleurige potten gegaan en vind het een geslaagde combi!
[ [url=m/bOFgrq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XE6vzt.jpg]Afbeelding[/url] ]
En detail:
[ [url=m/VVMhCr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gUJb2z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tutti_Frutti schreef:Super leuke combinatie zo! Welk patroon heb jij gebruikt?
liekec schreef:Tutti_Frutti schreef:Super leuke combinatie zo! Welk patroon heb jij gebruikt?
Ik doe eigenlijk maar wat mij goed lijkt![]()
Ik had voor de simpele letterlijk alleen normale knoopjes gebruikt, ben bij die vanaf onderaf begonnen met 8 strings.
De ook simpele maar iets minder simpelewas bovenaan square knots, halverwege halve square knots waardoor ie gaat draaien en rond de pot 2x een enkele square knot voor het echte netje.
Hier heb ik 8 strings van 4 meter gebruikt en die dubbel gebruikt, dus vanaf boven begonnen. Deze pot is overigens veel groter dan die andere, vandaar ook het verschil in simpelheid. Staat niet gek naast elkaar.
Xrlijn, het lijkt enorm moeilijk maar is echt zó simpel!
Tutti_Frutti schreef:Dan zal het wel redelijk warm en vochtig tijd bij jou? Ik werk in de greente en tuinbouw in Ghana en daar zien we dat heel veel
Mijn kennis van beestjes en ziektes komt vooral daar vandaag, godzijdank nog niet op mijn plantjes gevonden!
Air schreef:liekec schreef:
Ik doe eigenlijk maar wat mij goed lijkt![]()
Ik had voor de simpele letterlijk alleen normale knoopjes gebruikt, ben bij die vanaf onderaf begonnen met 8 strings.
De ook simpele maar iets minder simpelewas bovenaan square knots, halverwege halve square knots waardoor ie gaat draaien en rond de pot 2x een enkele square knot voor het echte netje.
Hier heb ik 8 strings van 4 meter gebruikt en die dubbel gebruikt, dus vanaf boven begonnen. Deze pot is overigens veel groter dan die andere, vandaar ook het verschil in simpelheid. Staat niet gek naast elkaar.
Xrlijn, het lijkt enorm moeilijk maar is echt zó simpel!
Die knopen klinken anders ook heel abrakadabra
Heb je een filmpje oid gevolgd? Ben wel benieuwd! Ziet er echt heel leuk uit.
Mijn Begonia Tamaya liet allemaal blad vallen, zag allemaal witte plekjes(nee niet de stippels) zitten, beetje schimmelachtig.
Pas na het schoonmaken een foto gemaakt.. maar herkent iemand dit?:
[ [url=m/PP9LvA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kwam wel meeldauw tegen..
Ben nu wel klaar met die beestjes en ziektes
liekec schreef:Er staan echt enorm veel filmpjes op YouTube, ik heb er een paar gecombineerd maar waar ik het meeste aan heb gehad is deze:
https://youtu.be/AjrCaHAqaBI