Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb van de AH ook een probeer gratis aanbod van Pringles maar deze variant zitten gluten in. Ga hem dus wel halen maar geef hem dan weer weg aan iemand die er wel wat aan heeft.

Alleen ik ben ook geen hele makkelijke eter en ik heb geen ervaring in wat je in kan vriezen.
Moet dus ineens alles opnieuw gaan uitzoeken. En gewoon uitproberen. Prei vind ik vreselijk bijvoorbeeld, behalve rauw.
Bloemkool en brocoli heb ik al enorm lang niet meer gegeten nadat ik dat bij ex schoonouders weken achter elkaar elke avond kreeg.
Aanbiedingen inslaan kan veel schelen. Zo geef ik met gemak een half maandbudget uit als de vleesvervangers van de Coop voor 1 euro in de aanbieding zijn, en daar doe ik dan weer een half jaar mee
Zo voer ik mijn vriend bloemkool, en voor mezelf verstop ik er de spruitjes in
En die zijn makkelijk in te vriezen als je wat meer klaar maakt.
Voor de hond, maar die zit nooit helemaal vol met zijn voer en kan ik makkelijk ook voor mezelf gebruiken.moonsparkle schreef:Ik vraag me dan nog af of een pakje goedkoper is dan bijvoorbeeld saus maken van een blikje tomaten puree en zo'n blikje tomatenblokjes met Italiaanse kruiden uit een potje waar je heel lang mee kunt doen.