Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gohya schreef:tootje71 schreef:Goyha jij hebt het vaak wel goed gehad betreft het weer heb je enig idee/gevoel wat er nog gaat komen ?
Ik verwacht winter,sneeuw,niet veel ijs in Januari/Februari.Niet heel lang,paar weekjes maar.
Dit jaar geen sneeuw,en met oudjaarsnacht verwacht ik flink wat regen.Ik hoop het ook!
Cinnepin schreef:van mij mag het ook stortregenen met oudejaars nacht. Heb een hekel aan vuurwerk, de arme dieren
Morrie schreef:Cinnepin schreef:van mij mag het ook stortregenen met oudejaars nacht. Heb een hekel aan vuurwerk, de arme dieren
zo te zien is die kans wel aanwezig, mijn ervaring is dat het geen klap (letterlijk) uitmaakt, ik zit al bijna 10 jaar met oud&nieuw op stal en regen, kou, sneeuw, mist, helder weer, knallen doen ze toch wel. Zit helaas in een buitengebied tussen 3 dorpen in en durf het nog steeds niet aan om er niet te zijn met O&N. De meest gehate nacht van het jaar voor mij, want thuis zit er ook nog een kat te stressen, die zie ik tot half januari niet meer.
Morrie schreef:Cinnepin schreef:van mij mag het ook stortregenen met oudejaars nacht. Heb een hekel aan vuurwerk, de arme dieren
zo te zien is die kans wel aanwezig, mijn ervaring is dat het geen klap (letterlijk) uitmaakt, ik zit al bijna 10 jaar met oud&nieuw op stal en regen, kou, sneeuw, mist, helder weer, knallen doen ze toch wel. Zit helaas in een buitengebied tussen 3 dorpen in en durf het nog steeds niet aan om er niet te zijn met O&N. De meest gehate nacht van het jaar voor mij, want thuis zit er ook nog een kat te stressen, die zie ik tot half januari niet meer.
Morrie schreef:weer of geen weer, het tuig hier knalt al weken, niemand die er iets van zegt (lees: durft te zeggen).
Je bent alleen 's morgens tot een uur of 10 veilig: dan slapen ze nog .....
gohya schreef:Morrie schreef:weer of geen weer, het tuig hier knalt al weken, niemand die er iets van zegt (lees: durft te zeggen).
Je bent alleen 's morgens tot een uur of 10 veilig: dan slapen ze nog .....
Politie doet ook niks? ze zijn best streng w.b.t. knallen vóór 31dec.
Of het moet zó hard gaan vriezen Oudjaarsdag/nacht, dat de vingers vastvriezen aan het vuurwerk.![]()
Of de lonten bevriezen,dat ze het niet meer doen.