Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemiek80 schreef:ahbasic heb je in kg zakken, surinaamse longgrain 99ct, basmati 1,70 en bruine rijst (prijs geen flauw idee, koop ik niet), snelkookrijst is 400 gr voor 33 ct (geloof ik, zal straks even nakijken), dus 1,2 kg voor 99 ct
C_arola schreef:DebGizmo schreef:Dat scheelt toch wel he als je mee eet met je ouders, hebben wij gisteren ook gedaan!
Ik had voor twee weken boodschappen gehaald (wat een ramp, winkelwagentje is veel te klein voor twee weken eten voor een gezin van 5) en was 175 euro kwijt. Bij de bakker 15 euro voor 9 broden. Heb wel t geluk dat ik, naast dat ik zelf nog 3 pakken luiers had liggen, mijn moeder er ook nog 3 gekocht heeft (grote pakken ook nog eens) dus dat is wel lekker!! Moet waarschijnlijk wel nog natte doekjes halen voor de baby, maar die wil ik ergens in de aanbieding halen
Action heeft de Huggies vaak voor 99 cent, Etos heeft die ook regelmatig in de aanbieding.
DebGizmo schreef:Yep, klopt. Zijn de oranje en gele variant. Zou idd ook nog een optie zijn, de Etos had tm gisteren 12 verpakkingen voor 11,34 maar die waren op en worden ook voorlopig niet geleverd, heb wel een actie cheque gekregen, maar ja, doekjes zijn nu op dus niet handig.
C_arola schreef:DebGizmo schreef:Yep, klopt. Zijn de oranje en gele variant. Zou idd ook nog een optie zijn, de Etos had tm gisteren 12 verpakkingen voor 11,34 maar die waren op en worden ook voorlopig niet geleverd, heb wel een actie cheque gekregen, maar ja, doekjes zijn nu op dus niet handig.
Klopt, ik vind die wat minder fijn, de groene ruiken lekkerder vind ik maar ze werken goed
Heel soms heeft de Action hier de groene ook in de aanbieding maar de Etos heeft die sowieso vaak wel in de aanbieding, heb er al meerdere keren een doos van gekocht waardoor ik een voorraadje in huis heb liggen.
takkie_muis schreef:Ja de blokken waren nu wat te duur , en deze waren nu in de aanbieding ga bij de lidl een blok scoren volgens mij zij ze daar goedkoper. En ja maandverband kan ook beter ergens anders , nood was aan de man (lekker verhuizen maar dat vergeten).
Verder viel het me reuze mee
Edit : klacht verstuurd ik heb op 2 zakken geen korting gekregen , het scheelt me al gauw 4 euro
takkie_muis schreef:saroanda schreef:Welke diepvriesgroenten heb je? Ik dacht namelijk dat het ook op de bloemkool en sperciebonen was, maar die zakken zijn geen kilo maar 750gram. Ik heb dus de rode kool, spinazie en 2x boerenkool meegenomen.
Bloemkool - broccoli - rode kool en boerenkool
Olympia schreef:Gisteren bij de Digros een pot hertog ijs meegenomen van 99 cent eneen zak M&ms en Malthesers meegenomen, die waren ook in de aanbieding, dus voor 2,98 boodschappen gedaan. Hoef nu alleen nog melk te halen a 1,29 en een brood 99 cent en ben ik klaar met boodschappen. Volgende week kan ik ook nog aardig van de voorraad eten , maar moet ik het beetje bij beetje wel weer aanvullen. Vooral qua vriezer spullen zoals paprikas, aardappel schijfjes en vlees
takkie_muis schreef:saroanda schreef:Welke diepvriesgroenten heb je? Ik dacht namelijk dat het ook op de bloemkool en sperciebonen was, maar die zakken zijn geen kilo maar 750gram. Ik heb dus de rode kool, spinazie en 2x boerenkool meegenomen.
Bloemkool - broccoli - rode kool en boerenkool