Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joanieke schreef:Onderdelen haal ik van internet. In dit geval van iphoneonderdelen punt nl. Ik kijk echter wel naar waar ik originele onderdelen kan kopen en wat voor schroevendraaiers ik nodig heb.
Houd er rekening mee dat je garantie vervalt als je hem zelf opend! Mijn iPhone is ondertussen al verlopen evenals de andere die ik nu zelf heb geopereerd
Armaris schreef:Joanieke schreef:Onderdelen haal ik van internet. In dit geval van iphoneonderdelen punt nl. Ik kijk echter wel naar waar ik originele onderdelen kan kopen en wat voor schroevendraaiers ik nodig heb.
Houd er rekening mee dat je garantie vervalt als je hem zelf opend! Mijn iPhone is ondertussen al verlopen evenals de andere die ik nu zelf heb geopereerd
Bij mij 'verviel' alles :s
Ik wilde een nieuwe achterkant voor mijn Iphone 4S dus ik bestel vol goede moed, ik begin eraan en...
Krijg de achterkant er niet in en hij doet het niet meer
Heb de Iphone 5s nu voor €225
Armaris schreef:Joanieke schreef:Onderdelen haal ik van internet. In dit geval van iphoneonderdelen punt nl. Ik kijk echter wel naar waar ik originele onderdelen kan kopen en wat voor schroevendraaiers ik nodig heb.
Bij mij 'verviel' alles :s
Ik wilde een nieuwe achterkant voor mijn Iphone 4S dus ik bestel vol goede moed, ik begin eraan en...
Krijg de achterkant er niet in en hij doet het niet meer
Heb de Iphone 5s nu voor €225