Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyflame schreef:ik ga binnenkort de galaxy s4 halen, dit vanwege het kosten plaatje nu wil mijn vriend graag de s4 Active hebben mensen ervaring met dit toestel??
LiiNd_Y schreef:ladyflame schreef:ik ga binnenkort de galaxy s4 halen, dit vanwege het kosten plaatje nu wil mijn vriend graag de s4 Active hebben mensen ervaring met dit toestel??
Een toestel dat beter is en ook nog goedkoper dan de S4, is de LG G2, zal daar eens naar kijken
S4 active heeft mijn vader. Prima toestel, is volgens mij alleen bijna niet meer te krijgen?
Quad schreef:Wat wil je in de maand betalen? Vergeet niet dat Vodafone eigenlijk erg prijzig is wanneer je juist in maandbedrag omlaag wilt.
Kido schreef:
ladyflame schreef:Tmobile heeft als je over je mb heen bent dat er geen kosten in rekening gebracht alleen je snelheid gaat omlaag tot je nieuwe maand is aangebroken.
Ik zou een rondkijken en op phonehouse site.
Quad schreef:Je zou eens kunnen kijken op Belsimpel of op Studentmobiel.nl of daar een abonnementsvorm beschikbaar is voor een redelijke prijs die bij je past. Let erop dat je verlenging aangeeft.