Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 20:33

OleJon schreef:
Sting schreef:
@OleJon: Is de moeite om het aan te kaarten bij de Leenbakker hoor! Meestal krijg ik je dan wel de korting alsnog! Heb ik ook gehad met mijn boxspringbed. Ook de week erop in de aanbieding, gewoon 150 euro terug gekregen. Dus proberen kan altijd! Zeker als het besteld is, maar je het nog niet binnen hebt :).

hartsikke bedankt nog voor de tip *\o/* inderdaad het verschil terug gekregen scheelde 82 euro ;)

Mooi zo! :) Vind ze met zulke dingen altijd fijn schappelijk :).

F_inley

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 11:01

Net de jumbo code gebruikt ben nu voor kijn week boodschappen 14,50 kwijt ipv 25,00 toch leuk en het ophaalpunt zit twee straten naast mijn werk dus kan morgen na mijn werk op een gratis tijdstip de boodschappen ophalen.

Ook bij stockon nog even mijn korting gebruikt leuk boodschappen doen zo

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 23:11

Ik heb net hopelijk een bezuiniging op de boodschappen gedaan dmv een “too good to go” aankoop bij de Bakker voor morgen

Ben benieuwd ,

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 23:19

Ik heb een keer good to go geprobeerd op zich voor iets van 4,50 wel oke, maar eigenlijk ook weer niet. We hadden meer een soort lunch pakket terwijl we het dus in de avond moesten halen. Er zat in :

Een choclat chip cookie
Banaan
Appel
Zo'n in plastic verpakte sandwich
Zakje snoepjes
Kleine smoothie

Het is bij een tankstation, helaas geen bakker in de buurt die meedoet.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 23:21

Mijn ervaring met bakkers is best goed, veel brood dat in de vriezer kan en meestal een lekker hartig/zoet broodje.

Je moet altijd goed nadenken over de prijzen die zij hanteren. Dus voorbeeld hierboven vind ik niet zo gek eigenlijk. Het tijdstip waarop je het moet halen geeft ook niet aan of het een avondmaaltijd/lunch bevat.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 23:25

Nee qua prijs is het goedkoop, maar aangezien ze ook verse broden en broodjes verkopen had ik misschien een andere verwachting :o zo'n belegde sandwich doe je ook niet meer in de vriezer dus die moest gezien de houdbaarheid eigenlijk ook die avond nog op. En het was buitenom het fruit ook niets wat ik normaal zou kopen dus zo'n koek is mooi meegenomen maar zou ik normaal ook niet kopen.

Als er ergens anders in de buurt nog een mogelijkheid zou komen zou ik het wel weer proberen. Ik vindt het ook wel een mooi concept.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 08:33

Lees nog steeds mee in de hoop dat er wat in de beurt komt. Maar het komt dichterbij :D Er zit er nu 1 in nagele maar dat is met 12 km nog wat te ver fietsen _O-

Hoop op binnenkort wat in emmeloord dat is 8 km :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 13:42

Fiets je de potentiële kcal er ook gelijk af _O-

Ma heeft woensdag lief gezogen alleen de vriezer niet goed dichtgedaan , alles ontdooit natuurlijk _-:( . 1 pizza leek nog bevroren die eet ik vanavond maar op.. Weekgeld is op dus brood word maandag pas , en zien wat morgen te eten .. Want de zak patat was ook ontdooit , of een potje plunderen die ik in huis heb -O- . Ik baal

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 14:10

Rebecca als je me even een PB stuurt met je rekening nr maak ik €5 naar je over zodat je in ieder geval wat kan eten dit weekend.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 14:12

Is dat je hier niet in de buurt woon anders zou ik zeggen kom maar zakje groente (bonen, bieten of rode kool) halen en je kan er ook nog wel wat aardappels bij krijgen. :o

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 14:12

Ooooh Rebecca dat is echt ontzettend balen zeg :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 14:14

Ik heb altijd moeite met accepteren :o , plunder mijn nieuwe broeken/kleren potje wel .. Jullie zijn schatten , fantastische aanboden :* . Maar wil niet enorm zielig overkomen , beetje creatief omspringen met potjes

Enorm balen -O- , gelukkig laatst vlees naar mijn ouders gebracht dus dat is niet helemaal verspild

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 15:05

Heb je geen voorraad buiten je vriezer dan Rebecca? Ik zou hier enorm balen als er (weer) 1 ontdooid zou raken maar heb dan nog zat andere dingen te eten in huis om niet te verhongeren zeg maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 15:11

Nee niet bepaald , haal wat ik moet hebben en dan zie ik wel hoever ik kom . Heb wel shoarmavlees in de koelkast maar gister laatste bakboter gebruikt en ben een merktrut dus dat zou maandag aan de orde zijn , heb rijstwafels voor vanavond en brood zou voor morgen ochtend zijn en de patat voor morgenavond en voor maandagochtend havermout met yoghurt en de laatste nootjes .

Ben ongeschikt voor falende vriezers :=

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 15:12

vlees kan je na ontdooien maken en dan weer opnieuw invriezen he?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 16:15

Jeetje wat vervelend rebecca!

Misschien l*llig gezegd, maar degene die echt mijn vriezer niet goed afsluit, zou ik hem/haar daar toch op aanspreken.
In geval van eigenlijk niets meer in huis plus geen geld, zou mijn ma dat opgelost hebben.

Maar nogmaals, ik weet de situatie niet.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 17:52

Vlees kun je idd klaar maken en weer in vriezen
Veel andere dingen ook trouwens

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 20:13

Wat enorm balen ! Maar waarom breek je dan niet al je week geld van maandag aan om het hoog nodige te halen?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 20:33

briitje schreef:
Wat enorm balen ! Maar waarom breek je dan niet al je week geld van maandag aan om het hoog nodige te halen?

Moet je dat wel hebben, niet iedereen bedoelt met weekgeld zijn zelf ingedeelde geld, sommigen krijgen het werkelijk per week :)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 20:44

Shoarma vlees kan je prima bakken zonder boter is het genoeg van zichzelf.

Wel balen hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 21:11

Mam verwijt ik niks :) , hoe jammer het kan gebeuren hoe vervelend ook .

Heb even potje geplunderd gelukkig had de bakker nog mijn favo brood :)

Heb bewindvoering dus elke maandag weekgeld ..

Wakkergeschud en zal morgen lijstje maken en weer max 3 keer naar de winkel := , je zal altijd zien ..

Zag dat volgende week het weer hamsteren is bij de AH !

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 21:29

Ik zag afgelopen week dat een betaalrekening bij Moneyou gratis blijft. Nou hadden wij die alleen in gebruik als vakantieportemonnee zeg maar. Maar het systeem is geweldig. Je kan namelijk verschillende potjes aanmaken, maar allemaal onder 1 rekeningnummer, en je kunt vanaf elk potje betalen met 1 betaalpas. Je kunt in de app de pas koppelen aan een willekeurig potje en je kan er dan ook alleen mee betalen als er genoeg in dat potje zit. Ik ben een week geleden begonnen met boodschappengeld en overig weekgeld daarop te zetten en merk dat het voor mij nu veel overzichtelijker is. Ik had het al wel min of meer apart maar dan liep het vaak nog erg door elkaar heen. Doordat je het nu veel duidelijker ziet word ik me er ook weer bewuster van wat goed is voor het (be)sparen.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 21:47

Sorry daar stond ik totaal niet bij stil.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 21:55

Wat vervelend Rebecca.

Alwiene schreef:
Ik zag afgelopen week dat een betaalrekening bij Moneyou gratis blijft. Nou hadden wij die alleen in gebruik als vakantieportemonnee zeg maar. Maar het systeem is geweldig. Je kan namelijk verschillende potjes aanmaken, maar allemaal onder 1 rekeningnummer, en je kunt vanaf elk potje betalen met 1 betaalpas. Je kunt in de app de pas koppelen aan een willekeurig potje en je kan er dan ook alleen mee betalen als er genoeg in dat potje zit. Ik ben een week geleden begonnen met boodschappengeld en overig weekgeld daarop te zetten en merk dat het voor mij nu veel overzichtelijker is. Ik had het al wel min of meer apart maar dan liep het vaak nog erg door elkaar heen. Doordat je het nu veel duidelijker ziet word ik me er ook weer bewuster van wat goed is voor het (be)sparen.

Dat lijkt me inderdaad overzichtelijk en handig dat je niet verschillende passen nodig hebt.

Ik zag inderdaad dat AH hamsterweek krijgt, staan ook leuke aanbiedingen in die ik wil gaan halen.

plantje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 10:43

Er zijn nieuwe Scoupy’s

Ga straks langs de AH gelijk weekboodschappen doen, fijne aanbiedingen.