Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 15:34

MarjanB, waar komen die leuke tafeltjes weg? <3

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 15:45

Fair schreef:
MarjanB, waar komen die leuke tafeltjes weg? <3

Uhh die met t gaas is van de Ikea, de grote ronde is van zuiver en de andere was een pakket met de andere die los staat en die komt bij loods5 vandaan. :)

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 16:38

yvje86 schreef:
Ja die van Intratuin is echt, het is een ijslands schapenvacht.
Toen we hem kochten heb ik hem geïntroduceerd als nieuw lid van de familie/huisdier :+

Meet Hector:
[ [url=m/PZSYdp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie vacht! Ik vind het ook wat weg hebben van de vacht van een Old English Sheepdog :+

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 16:48

Janine1990 schreef:
Waar halen jullie mooie schapenvachten? Echte bedoel ik natuurlijk...

Deze heeft ook mooie en veel keus. http://www.schapenvacht.nl/

Anoniem

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 17:32

Ik kom nog even een keer binnen vallen met een vraag.
Ik wil graag folie op het raam van de achterdeur, het liefst iets waarmee ik wel naar buiten kan kijken maar een ander van een afstandje niet hier naar binnen kan kijken, dit had ik in mijn oude huis ook maar zat er al op liet deels los en was er überhaupt niet helemaal goed opgeplakt.
Nu dus ook de vraag waar ik dit koop en dan het liefst niet super duur..

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 18:20

Iedereen bedankt voor de suggesties! Donkergroen sta ik zeker voor open. Of een mooi licht kleed.

Zwart/wit/beige patronen zijn lastig omdat beige echt heel lelijk staat bij de bank...
De muren zijn inderdaad nog allemaal wit.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 18:25

@Annet_Dottie: dat is zgn spiegelfolie. Werkt overdag goed, maar als je 'avonds het licht aan doet dan kijk je wel weer naar binnen.
Vroeger hadden ze dat bij de Praxis ook liggen.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 18:39

Je moet wel opletten met folie en hr++ glas. Als je de verkeerde erop doet kan het glas breken

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 19:43

Ceetje_bokt schreef:
Janine1990 schreef:
Waar halen jullie mooie schapenvachten? Echte bedoel ik natuurlijk...

Deze heeft ook mooie en veel keus. http://www.schapenvacht.nl/

Wat een geweldig prettige website!!! _/-\o_

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 20:25

Wat een leuk topic!

Wij zijn vorig jaar verhuisd en hebben toen gelijk alles aangepakt.
Ben er zo blij mee

Afbeelding

Afbeelding

Zal kijken of ik vd week fotos van de schouw en onze zelfgemaakte meubelen kan maken. En ga het topic eens rustig doorlezen :D

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 20:32

Ooooooohhhhh.....die hocker!!! <3 Staat hier heel hoog op het verlanglijstje, met vergelijkbaar bankstek. Verder mooie inrichting Splinter!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 20:56

Thanks ben er ook erg blij mee. Aan de andere kant hebben we nog een open haard met steigerhouten meubels <3

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 21:21

Bekende bank.. ik ben er ook nog steeds erg blij mee :D

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 12:29

Waar heb je dat gave bankstel vandaan?

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 12:34

wij zijn ook hard bezig.. ze zijn nu bezig met puin van tussen onze spouwmuur halen en een lood en ventilatie plaatsen.. we hadden een erg groot vochtprobleem in de slaapkamers. Hopelijk is dat hiermee opgelost. Verder ben ik hard bezig geweest met alles in de grond en lak te zetten! We hebben seintje gehad dat onze keuken 20 september word geplaatst. Aankomende maandag begint de stukadoor! Begint nu wel schot in te komen!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 14:05

Iemand vroeg waar je schapenvachten kan kopen, ik heb zelf een tijdje geleden besteld op http://www.naturalskor.nl
Ze verkopen ook vachten met "foutjes". Ik heb deze gekocht voor 20 euro en hij is echt prachtig:

Afbeelding

Het foutje is dat de vacht iets korter is in het midden, ik vind het zelf niet storend.

(Heb geen aandelen ofzo hoor, ben gewoon erg tevreden :') kwam ze een keer tegen op Marktplaats.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 14:36

Afbeelding

Net m'n nieuwe bank op gehaald!
Kivik hoekbank, foto is verkoop foto dus sierkussens heb ik er niet bij. Hierheen gesleept met winkel karretjes en nu eerst alle hoezen in de was :D

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 15:42

Hahaha, dat moet er toch best komisch uitgezien hebben! Maar leuke bank.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 15:53

Mereltje bedankt voor de tip!! *\o/*
Vind dat het foutje het wel een beetje echter maakt... Al ben ik wel een beetje verliefd op Hector <3

Beccy wat spannend! Moet er in de keuken nog veel gebeuren voordat hij geplaatst wordt? Wat een werk he dat verven...

Ik heb net een andere koelkast en fornuis uitgezocht. Aangezien mijn fornuisdeur niet sluit en het rubber van de koelkast ook wat lekt. Nieuwe koelkast is echt zo goed als nieuw en iets groter. Fornuis is ook wat nieuwer en heeft een wokbrander *\o/* Voelt toch even wat safer...

Vrij hilarisch dat ik nu m'n vader mee had en m'n vader kwam op de motor, meneer was nu ineens heel anders. :+

Ander vraagje, hebben jullie een oplossing voor de brievenbus? Als ik post krijg, kom ik niet meer door de voordeur... :') Ik wil nog een andere voordeur, maar dat is nog even een kwestie van tijd en moet maar net tegen een mooie aanlopen. Al wil m'n vader het liefst meteen een ander kozijn er in. (raam loopt door boven de meterkast, waardoor het hout daar verbrand is)
For the time being zoek ik dus een oplossing...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 16:07

Zo'n bak/zak aan de binnenkant van de bus? Dat het niet op de grond kan vallen?

Die site van die vachtjes is echt super! Beschadigde vachtjes zijn gewoon unieke schaapjes geweest :+

KentaroJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 16:09

Janine, dat problemen is heeeeel herkenbaar :P Wij hebben via bol.com zo'n 'zak' gekocht, maar als je wat grotere poststukken hebt, past het niet meer door de brievenbus :+ Vond hem niet ideaal. Wij zitten er ook aan te denken om de brievenbus in de deur dicht te maken en een brievenbus buiten te hangen.

Die vachtjes zijn inderdaad super gaaf zeg!! <3

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 16:19

Janine1990 schreef:
Mereltje bedankt voor de tip!! *\o/*
Vind dat het foutje het wel een beetje echter maakt... Al ben ik wel een beetje verliefd op Hector <3

Hihihi! Ik heb toch wat los gemaakt met mijn schaapje ;-)
Ik kwam hem tegen bij Intratuin, vond hem toen héél duur voor een impulsaankoop (mijn man zag me al met een schaap thuiskomen dacht ik bij mezelf). Toen dus niet gekocht.
Vervolgens een maand later dacht ik er nog steeds aan toen dus maar naar de Intratuin gereden (voor mij 80km verderop) in de hoop dat hij er nog was.
Daar aangekomen geen schaapjes te bekennen, ik een beetje teleurgesteld dus gevraagd aan de verkoopster of er nog waren.
Jawel, bijna aan het eind in de winkel in een grote bak zaten wel 50 schaapjes ongeveer.
Man en ik één voor één de schaapjes eruit gehaald want ik wilde persé een langharige grijze.
En jawel... daar lag hij helemaal op de bodem van de kist mijn lieve Hector...ofwel liefkozend 'Hekkie'.
Ik in de wolken met Hekkie naar de kassa.
Hij mocht niet over de rolband van mij want stel je voor dat zijn mooie haartjes vast komen te zitten. Dus ik zeg tegen manlief 'hou jij Hector even vast?' De kassière lag dubbel van het lachen..

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 19:38

Hoi allemaal, ik heb een praktisch probleem. Hopelijk mag ik gauw tussendoor?

Dit vloerkleed heb ik nu maar wordt verkocht. We hebben hier heel veel grote zwarte dikke monsterspinnen in huis (die snel rennen) en ik wordt helemaal onrustig van dat kleed want ik kan ze daarop niet zien :') daarnaast is het me een te donker geheel met de donkergrijze bank. Ik zit niet graag op de bank.

Wat past er leuk voor in de plaats? Liefts een lichte kleur en niet te drukke print. En in combinatie met de eendenposter... vind het zelf erg lastig!

(We wonen in een engelse cottage (huur) met kleine ramen dus weinig licht, en in het bos, kan niet echt iets tegen die beesten beginnen behalve er mee dealen. Alleen dat kleed blijft me nu nog irriteren. Eigenlijk moet dat keyboard daar ook niet, maar hebben geen andere plek. Manlief en dochter spelen daar ook regelmatig op dus helaas... die lamp stond aan speciaal voor de foto)

Alvast bedankt!

Afbeelding

Afbeelding

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 19:50

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 20:02

Bedankt! Geen ikea op ons eiland helaas :+ was het maar waar!
Grotere is wel een goed idee ja. Dit kleed hadden we in ons vorige huis, een klein flatje, vandaar de maat :+

Nog meer tips?