Nanna schreef:@Annemieke: ik zou heel goed de tekeningen en meerwerklijst in de gaten houden. Bij ons hielden ze daar heel erg aan vast als wij foutjes doorgaven. Als het op de tekening staat dan moet het zo worden. Bij ons hadden ze de radiator in de badkamer verkeerd geplaatst. Er waren blijkbaar 2 tekeningen in de omloop en omdat wij een tekening hadden waar hij op de andere plek zat kregen we gelijk en hebben ze hem naar de juiste plek verplaatst.
Ja dat is wel een goeie tip. Vervelend dat er bij jullie meerdere tekeningen waren. Ik heb vandaag akkoord gegeven op alles, en alles goed doorgenomen. Bouwbedrijf denkt gelukkig wel goed mee. Eerst kon ik geen dakraam en 6 zonnepanelen maar na overleg kunnen ze dat toch doen. Dat soort dingen denken ze gelukkig in mee. Maar alsnog alles goed in de gaten houden. Ben zo benieuwd!
Mijn ouders hebben 5 jaar terug een nieuwbouw gekocht. Zij geven nu ook wel aan dat bij mij alles veel beter geregeld is vanuit de bouwer. (Ander bedrijf en regio ook).