Is nu de lichtpaarse in de plek gekomen, zoo niet leuk!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cardy schreef:Zou ik jullie wat mogen vragen? Ben helemaal verliefd geworden op een bijzettafeltje van de action. Volledig hout, 3 poot en het blad Is van een uitgesneden hout.
Deze:
[ [url=m/2uK0TI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zijn deze nog ergens bij een Action verkrijgbaar of ben ik veel te laat?
Cardy schreef:Zou ik jullie wat mogen vragen? Ben helemaal verliefd geworden op een bijzettafeltje van de action. Volledig hout, 3 poot en het blad Is van een uitgesneden hout.
Deze:
xxxmh schreef:Cardy schreef:Zou ik jullie wat mogen vragen? Ben helemaal verliefd geworden op een bijzettafeltje van de action. Volledig hout, 3 poot en het blad Is van een uitgesneden hout.
Deze:
Bij de kwantum kun je zoiets ook kopen! Staat niet online maar als je wilt wil ik er morgen wel een foto van maken!
SpeechLess schreef:Die andere 32 kgDie heb ik vanmiddag gekocht, want die andere hadden ze bij ons niet liggen. Kaartje stond er wel, maar ze lagen er niet.
Klopt het trouwens dat ze die clickers niet meer hebben? Heb het hele honden/katten schap bekeken, maar zag ze niet. Had ook niet zo'n zin om iemand te zoeken om het te vragen
Deze:
Maaike_Kealy schreef:Cardy schreef:Zou ik jullie wat mogen vragen? Ben helemaal verliefd geworden op een bijzettafeltje van de action. Volledig hout, 3 poot en het blad Is van een uitgesneden hout.
Deze:
Idd, kwantum. Nagenoeg het zelfde en €14,-