Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijn paspoort is verlopen. Enkele weken geleden wilde ik deze gaan verlengen, waarop ze mij bij het Stadskantoor vertelde dat ik dat beter vanaf 10 maart kon doen, omdat ze vanaf dan 10 jaar geldig zijn ipv de huidige 5. Op dat moment heb ik nog nagevraagd of dat geen probleem was ivm de aankoop van het huis; Nee dat zou geen probleem mogen zijn, je rijbewijs is een wettelijke legitimatie. Nu krijgen we vandaag bericht van onze tussenpersoon dat ze vanuit de hypotheek toch een paspoort van mij willen hebben.. Nu dus maar gauw een afspraak gemaakt bij het Stadskantoor voor morgen voor een spoedaanvraag van een nieuw paspoort! Hopelijk loopt het niet teveel uit, zodat ik ook niet te lang weg ben van het werk. Hopelijk is dan alles alsnog snel genoeg in werking gezet, voor de 23e moet de hypotheek rond zijn.

24 juni de sleutel, ik ben helemaal happy! Nu nog onder de advieskosten uitkomen. Alles is al uitgezocht enige wat we nodig hebben is een offerte. Ben benieuwd of vriend het voor elkaar gaat krijgen deze zonder gesprek te mogen ontvangen.

Zelf hebben we een huis in Duitsland op het oog, kan mijn pony straks lekker aan huis staan. Met een vriendje natuurlijk!.