Ik haat IKEA spullen in elkaar zetten, want je bent op een heel andere manier aan het denken dan je eigenlijk zou willen (ik dan)
Ash, wat lekker dat het zo opschiet! Wanneer willen jullie definitief over?
Ik heb ook muurstickers in huis, maar kan je nog niet vertellen of het schade achterlaat, want ze zitten nog prima. Binnenkort gaan we de boel verven en moet alles eraf (zonde ) en dan weet ik het!
Zaterdag gaat mijn bed en boekenkast over en dan slapen we er dus ook. Meubel komen iets later maar even op tuinmeubelen zitten is prima, en dan kunnen we de badkamer, slaapkamers, keuken en wc vast inrichten enzo. Anders schiet het niet op. Nu moet ik er heen en wil ik gelijk langere tijd doorgaan en dan kan ik afentoe een doos doen tussendoor.
Ash leuk dat jullie er zaterdag gaan slapen! Kunnen jullie het inwijden .
Vriendjes-figuur en ik maken eigenlijk nooit ruzie, maar als we een Ikea iets in elkaar zetten . We hebben één kast samen in elkaar gezet toen hebben we elkaar bijna vermoord... Dus doe ik het alleen -met de deur dicht zodat vriendjes-figuur niet kan komen 'helpen'
doei
Geplaatst: 15-11-13 11:22
Vandaag wordt de vloer in de keuken en woonkamer gelegd De keuken staat en is af De 3 slaapkamers en zolder zijn klaar incl tapijt
Mijn vriendje heeft gister 5 rollen bloembehang in de woonkamer en hal erop gezet, wat een kanjer, hij heeft het heel mooi gedaan
Zondag trapgat nog 1x sauzen, maandag trap en hal bekleden.... Maandag wonen
Als mijn pc is verkast ga ik jullie stalken met foto's!
Wat fijn Ash dat jullie gaan wonen, nog even uitpakken jullie zijn er bijna, zet hem op!
Doei dat schiet al lekker op! Wat voor bloemenbehang heb je?
Zondag komt het schilderij voor aan de muur (van een creatieve vriendin van mijn wederhelft) binnenkort nog een paar planten neerzetten en nog een lamp ophangen: dan hoop ik dat het niet meer zo galmt
Kentaro
Geplaatst: 16-11-13 00:15
Ash, hebben jullie dan ook een steun in het midden? Ben bang dat ie anders door gaat hangen
kristie, wat voor 'n soort schilderij is het geworden?? Planten maken echt zo'n groot verschil in je huis! Ze maken het echt af vind ik
Kentaro. Ja indd ook een steun in het midden. Gister alleen geslaagd voor de logeerkamer. Maar daar slapen we voorlopig. Dus onze slaapkamer komt van de week wel
Spannend dat t bijna af is dames! Lekker in jullie nieuwe huisje!
Hier is ook alles zo goed als af. Slaapkamer is nu echt af en ben er echt helemaal verliefd op Nu alleen nog wat schilderijen ophangen en de gordijnen in de eetkamer. M'n zus komt zondag helpen laatste dingen opruimen en ophangen. En zij is hoe goed in stylen dus leuke dingen zoeken enzo. En dan foto's maken voor de verkoop. Wel beetje rare volgorde zo hoor
Ash_
Geplaatst: 16-11-13 10:01
Anne ik wist niet dat het voor de verkoop was. Had ik even gemist.
Wij gaan een weekje op tuinmeubels zitten. Maar goed dan kunnen we wel echt door met uitruimen, opruimen en inruimen.
Uitstekend toch! Anders moet je idd nog wel helemaal naar 'huis' ook zo wat. Wel fijn dat t eind in zicht is!
Ja ik woon hier nu met twee huisgenoten maar ik kan t nooit alleen betalen. En heb ook niet zo'n zin om eeuwig met huisgenoten te wonen. Dus heb t deels opgeknapt voor mezelf en deels voor de verkoop. We gaan er namelijk toch wel van uit dat t nog wel een jaar of twee drie duurt, Dus heb ik tot die tijd ook een mooi huisje
kristie, wat voor 'n soort schilderij is het geworden?? Planten maken echt zo'n groot verschil in je huis! Ze maken het echt af vind ik
Geen idee wat het moet voorstellen, ze is heel kunstzinnig en ik zag niet echt wat het is . Wederhelft heeft er een foto van en ik geloof het wel. Als hij hangt maak ik een foto!
Ik vind planten ook leuk, ik hoop alleen dat ze blijven leven
Ash is het vandaag jullie eerste nacht in het nieuwe huis? Joolien gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Moet er veel beginnen?
Ash_
Geplaatst: 16-11-13 16:19
Foto kris? Ik wil ook planten maar dat pas als de meubels erzijn. Wil zowieso een bonzeij boom (schrijf je dat zo?)
Schilderij komt zondag, als hij hangt maak ik een foto! Ik wil graag planten die tegen een stootje kunnen: soms veel water, soms geen water soms veel liefde en soms geen liefde
Bonsai Die wil ik ook graag, misschien wel middenin m'n kistjestafel bedenk ik me nu ... Leuk zeg vandaag je eerste nacht!
Bij ons komt morgen een aannemer kijken voor de badkamer .. heb al een offerte gehad van 7500 euro (excl sanitair etc.) dat vond ik nogal veel. Even kijken of het goedkoper kan dus