Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nientje78 schreef:Heb hier een pan met bloemkoolsoep staan voor 12 personen.
Vanochtend even op pad voor de bloemkool.
Bij de appie 2,40voor een bloemkool...toch maar even langs de lidl.
Daar hadden ze grotere bloemkolen dan bij de appie voor maar 1,50![]()
wat een verschil zeg....
DebGizmo schreef:Dat scheelt toch wel he als je mee eet met je ouders, hebben wij gisteren ook gedaan!
Ik had voor twee weken boodschappen gehaald (wat een ramp, winkelwagentje is veel te klein voor twee weken eten voor een gezin van 5) en was 175 euro kwijt. Bij de bakker 15 euro voor 9 broden. Heb wel t geluk dat ik, naast dat ik zelf nog 3 pakken luiers had liggen, mijn moeder er ook nog 3 gekocht heeft (grote pakken ook nog eens) dus dat is wel lekker!! Moet waarschijnlijk wel nog natte doekjes halen voor de baby, maar die wil ik ergens in de aanbieding halen
joyce2 schreef:Maar hoe heb je het dan bewaard? Want als je rijst in zo'n opberg ding stop, zou je toch denken dat er niet zomaar beestjes in kunnen komen (althans, dat hoop ik niet).
opisop_shop schreef:joyce2 schreef:Maar hoe heb je het dan bewaard? Want als je rijst in zo'n opberg ding stop, zou je toch denken dat er niet zomaar beestjes in kunnen komen (althans, dat hoop ik niet).
oh jawel hoor, was hier ook het geval. Is een dikke zak en had zo'n grote afsluitknip op en er zat behoorlijk wat beestjes in![]()
Moet dus echt in een afgesloten pot ofzo, maar ja daar past geen 4 kilo rijst in
opisop_shop schreef:joyce2 schreef:Maar hoe heb je het dan bewaard? Want als je rijst in zo'n opberg ding stop, zou je toch denken dat er niet zomaar beestjes in kunnen komen (althans, dat hoop ik niet).
oh jawel hoor, was hier ook het geval. Is een dikke zak en had zo'n grote afsluitknip op en er zat behoorlijk wat beestjes in![]()
Moet dus echt in een afgesloten pot ofzo, maar ja daar past geen 4 kilo rijst in