Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Phen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 18:11

Jessica_1998 schreef:
Hallo,
mijn telefoon (samsung galaxy y ) is echt op aan het raken.
al mijn samsungs gaan na ongeveer een jaar kapot, en lg l5 ii die ik had heeft het zelfs maar een half jaar gedaan.
ik zou graag een nieuwe willen. mijn eisen zijn:
- goede camera
- ook graag een front camera
- veel intern geheugen(in ieder geval 2 gb)
- en verder niet al te klein maar ook niet mega.
- en graag niet duurder dan 300/350 euro.

weet iemand iets? ik zie door de bomen het bos echt niet meer.

Als ik dit zo lees zou ik een kijkje nemen bij de LG G2. Voldoet aan ej eisen en is een van de betere telefoons op dit moment.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 18:34

Ik heb nu sinds een paar dagen een s4 maar kan m0rgen alweer naar de winkel. Hij geeft ook na handmatig instellen van netwerkoperator de melding " niet aangemeld bij netwerk" wilde ik mijn sim in de s advance prakken... die ziet niet eens dat er een simkaart in zit ...misschien toch de update naar 4 punt nog wat ?
Na googlen kom ik het probleem vaker tegen, maar wat de oplossing nou is?
Geen idee... hopelijk morgen meer duidelijkheid in de winkel. Anders moet ie terug naar samsung want ik kan nu niet meer dan mijn telefoon gebruike als een ieniemienie tablet.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:02

Jessica_1998 schreef:
ik kan geen abbo nemen, het abbo waar mijn lg bij zat die na een half jaar kapot was, duurt twee jaar. nu nog tot augustus 2015.

Je hebt toch garantie?

Jessica_1998

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:09

Nou ik zou m op laten sturen vanwege technische problemen, maar ik ging naar stal, daarna zou ik naar de winkel gaan. Alleen op stal liet ik mn telefoon vallen. Hele barst in t scherm. Dus toen kon ik m niet meer opsturen. En in zo'n turks winkeltje konden ze ook niks doen, die man heeft m uit elkaar gehaald en er zat aanslag ad binnenkant ofzo.

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 23:15

Iemand ervaring met de Sony Xperia Z1 compact?

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 11:34

Marie111 schreef:
Ruby1995 schreef:
Ik weet echt niet wat voor telefoon ik wil straks... Heb nu een Samsung maar die is al op aan het raken en heb hem nog niet eens 2 jaar, met een jaar oud kreeg die al kuren en ben dat een beetje zat.

Ik vind iphone mooi en ik vind ios fijn, heb ook een ipad. Vind 6 het mooiste maar wel duur dus het zou dan eerder de 5s worden.

Of ik wil toch een Samsung en dan de s4, die heeft mijn moeder en het is super mooi helderscherm... Alleen wel weer Samsung.

En had ook de Sony xperia z3.gezien, ook mooi alleen mijn zusje heeft een Sony en de behuizing blijft niet mooi terwijl ze er wel hoesjes om heeft.

Het zou overigens sws om een abbo gaan.

Dus wat zouden jullie kiezen?

Moeilijk. Zelf ben ik al dik 1,5 jaar tevreden met mijn S3-mini (alleen een keer nieuwe batterij) en twijfel zelf of ik bij verlengen over zal stappen naar een S4-mini of een jaar een sim-only abonnement neem (veel goedkoper).
De Sony Xperia Z3 compact lijkt me ook mooi, maar wordt waarschijnlijk te duur (wil niet meer dan € 22,50 per maand aan abonnement betalen).

Trouwens ene dochter is tot nu toe heel tevreden over haar Huawei Ascend P7, is dat ook wat voor je?
Andere dochter is weer tevreden over haar S4.

Dankje voor je reactie :)

Echt lastig hè, aan de ene kant denk ik gewoon iPhone maar twijfel heel erg. Huawei heeft hi volgens mij niet in assortiment, maar ik vind dat ik al genoeg mogelijkheden heb om uit te kiezen anders maak ik het mezelf alleen maar lastiger.

Het mag dus een grote telefoon zijn en abbo mag tot 40 euro zijn, goedkoper is altijd fijn...

Echt lastig!

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 11:57

Bij Belsimpel kun je alle telefoons met zowat alle providers bestellen.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 14:07

Mijn Z3 komt van belsimpel, ik moet zeggen dat ik hun service iedereen aanraad!
Echt helemaal top!

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 15:29

Maar het gaat dan om verlenging dus geen nieuw abonnement. Weet niet of dat ook kan?

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 17:02

Ruby1995 schreef:
Maar het gaat dan om verlenging dus geen nieuw abonnement. Weet niet of dat ook kan?

ja dat kan

lkaw

Woonplaats: Jaaa, in het pittoreske Middenmeer...... maar dan 6 km erbuiten....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 07:33

XiiaaooNaa schreef:
Iemand ervaring met de 'xiao mi red mi note'? :)

Yep, ik heb hem sinds een maandje. Super toestel. Wel een beetje groot.... :o ;) Maar voor wat ik er mee wil doen... prima formaat... *\o/*
Doet alles wat hij moet doen, is snel en gemakkelijk te hanteren.
Ik heb alleen 1 app er opstaan (vanuit de fabrikant) die in het chinees is.... Dus geen idee wat hij doet en wat er gebeurt als ik hem zou activeren.... :+ Dus doe ik dat gewoon niet.

Verder is het toestel gewoon in het engels/nederlands.

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 12:49

Zijn er trouwens ook mensen die hun telefoon verzekerd hebben? Zo ja, waar?

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:15

Zit bij mij in mijn inboedel verzekering.
Heb geen van telefoons apart verzekerd mijn man ook niet trouwens.

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 09:13

Hallo,

Heeft iemand hier ervaring met een huawei ascend G7? Of gewoon met het merk huawei?.

Ik mag mijn mobiel verlengen en twijfel nu welke ik zal nemen. Ik wil geen duur abbonement. Dus als iemand iets weet graag.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 09:40

MaNdiii schreef:
Hallo,

Heeft iemand hier ervaring met een huawei ascend G7? Of gewoon met het merk huawei?.

Ik mag mijn mobiel verlengen en twijfel nu welke ik zal nemen. Ik wil geen duur abbonement. Dus als iemand iets weet graag.

Wat zijn je eisen voor een abonnement? en hoeveel wil je max betalen per maand?

Ik heb zelf geen ervaring met huawei

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 14:52

Mn zusje heeft een Huawei, dat is een prima ding!!

Als je geen duur abonnement wil en niet teveel eisen voor een telefoon kan je mss beter een Sim Omly abonnement nemen en een telefoon los kopen?

Vaak ben je met goedkopere toestellen dan voordeliger uit.

rooz_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 15:35

Heb ook een huawei en is na ruim een jaar een ramp. Loopt vast, toetsenbord verdwijnt terwijl je aan het typen bent en veel apps lopen vast en sluiten dan af. Dit is de y300, ik weet niet of andere modellen beter zijn. Mijn moeder heeft dezelfde en bij haar beginnen nu dezelfde problemen te komen.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 15:39

Je hebt 2 jaar garantie... waarom ga je er dan niet mee naar de winkel? :=

rooz_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 15:42

Het lijkt me niet dat je 2 jaar garantie hebt op het systeem... wel op dat de knopjes aan de buitenkant het blijven doen en dat soort dingen. Maar toch niet op de werking van het toestel/android...?
Anders is dat best een goed idee ja, maar ben eigenlijk wel klaar met dit ding.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 15:44

Ja juist wel!! Volgens mij alleen niet op batterijen of barst in scherm etc

rooz_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 15:49

Heb ze eens gemaild. Maar even buiten de klachten om. Het is een budgetmodel en daardoor gewoon sloom, loopt veel vast e.d. en denk dat dit toch echt aan android ligt. Al mn telefoons lopen na anderhalf jaar zo'n beetje vast.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 16:55

bontesok schreef:
Iemand ervaring met de Sony Xperia Z1 compact?

Mn beste vriendin heeft hem, die is er helemaal weg van.
Ik heb de Z2, vind het een heel fijn toestel :j en dat terwijl ik trouwe apple gebruiker was haha

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 17:21

MaNdiii schreef:
Hallo,

Ik heb sinds gisteren de Huawei Ascend G630; ik raad je deze mobiel echt aan! Hij lijkt heel erg op de Samsung Galaxy S5 en je kan er zo veel mee! Je moet maar eens googlen of op vergelijk.nl kijken wat hij allemaal kan en bezit.

Hiervoor had ik een HTC, maar dit is duidelijk kwalitatief veel beter. Ook staat Huawei nu als beste in de top drie als telefoonmerken. Ze staan er om bekend dat ze kwalitatief zijn en mobiels hebben voor een leuke prijs! (als je naar Samsung of HTC kijk, wordt dit al snel prijzig)

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 17:22

Yunaa schreef:
Ook staat Huawei nu als beste in de top drie als telefoonmerken.

Dat is niet waar, Huawei is de 3e grootste fabrikant ter wereld als het gaat om verkopen, niet de beste.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 17:27

Quad schreef:
Yunaa schreef:
Ook staat Huawei nu als beste in de top drie als telefoonmerken.

Dat is niet waar, Huawei is de 3e grootste fabrikant ter wereld als het gaat om verkopen, niet de beste.

Klopt, dat wilt niet zeggen dat het dan de beste is.
Ook vind ik de Huawei die je noemt niet met de samsung S5 te vergelijken, qua camera toch ook al sowieso al helemaal niet. Tenzij je de mini variant van de S5 bedoeld?