Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pashon schreef:dat is ook persoonlijk, maar ik zou het niet op prijs stellen. als ik geinteresseerd ben laat ik zelf wel wat weten en wil niet achter mijn kont aan gebeld worden. Dan ben ik er gauw klaar mee.
Als ze vragen of je zelf contact op wil nemen om de redenen die jij noemt vind ik het anders.
Destino schreef:20.000 onder de VP bieden als startbod is toch nog niet zo erg? Wij hebben 30.000 onder de VP geboden en het uiteindelijk voor 17.500 onder de VP gekocht. In de VP was toen al rekening gehouden met de staat van het huis.. Maar omdat de markt nog niet zo goed is, zijn ze toch akkoord gegaan met ons bod.
Ik zou het ook niet heel erg gevonden hebben als ze me zouden bellen hoor. Ze maken toch tijd voor je vrij om mee te gaan. En als je het huis niets vond, dan kun je dat toch zeggen?
Berdien schreef:Makelaar van het huis wat ik uiteindelijk gekocht heb was ook een hele toffedacht met ons mee, was bereid snel te schakelen en uiteindelijk heb ik dus maandag de woning bekeken en was de woning dinsdagavond van mij.
Tjakka