Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hhilde schreef:Echt een heel mooie ruimte![]()
Onze verbouwplannen hebben een tegenslag, namelijk dat we een nieuw dak moeten. Dus moet de binnenkant nog even wachtenZo balen dat je zoveel geld kwijt bent aan iets wat wel functioneel en fijn is, maar voor de sfeer en het oog niets doet.
boeflover schreef:Heel mooi San! Zou zo in een showroom kunnen staan!
_San87_ schreef:Mijn vriend werkt in het staal (dat bedrijf maakt kunstwerken, echt waar), en stalen deuren zijn echt gewoon goed te openen door kinderen. Ze hebben alleen meer momentum omdat ze inderdaad zwaar zijn. Dus als ze dichtvallen dreunt dat wel door.
Dus als je staal wil, gewoon voor gaan.
(Mijn vriend vindt aluminium voor deuren dan weer rotzooi.)
(En wat is walvisgraat orka?)
flooooo schreef:_San87_ schreef:Mijn vriend werkt in het staal (dat bedrijf maakt kunstwerken, echt waar), en stalen deuren zijn echt gewoon goed te openen door kinderen. Ze hebben alleen meer momentum omdat ze inderdaad zwaar zijn. Dus als ze dichtvallen dreunt dat wel door.
Dus als je staal wil, gewoon voor gaan.
(Mijn vriend vindt aluminium voor deuren dan weer rotzooi.)
(En wat is walvisgraat orka?)
Hoe heet het bedrijf waar hij werkt?
flooooo schreef:[ [url=m/mnvEPD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even een voorbeeld gezocht maar zo heet deze vloer toevallig. Geeft een beetje beeld van wat wij mooi vinden.
kosseh schreef:DubbelFun & Malenka, tweedehands zijn er zeker leuke dingen te vinden. Ik wil m'n hoofdmeubels alleen wel nieuw.
De eettafel, salontafel, tv kast en hoge/boekenkast die ik wil moeten wel bij elkaar passen. Als in het liefst vanuit de zelfde set. Geen kleur verschil in het hout en zelfde greepjes op alles. Ik hou er van als alle het zelfde is, straalt voor mij veel rust uit.
Het hoeft ook niet heel goedkoop. Het is meer dat de bank in de stof die ik mooi vind al +/-6000 euro is. Hele mooie eetkamerstoelen gezien, 469 euro per stuk en ik wil er 6...
Dat wordt dan een beetje te veel van het goede. Maar het moet er ook zeker goedkoper zijn, maar die uitvoering moet ik nog vinden.
Malenka, wat gaaf om zo inspiratie op te doen. Het bad en de muur bij die eerste, zo gaaf!
kosseh schreef:DubbelFun & Malenka, tweedehands zijn er zeker leuke dingen te vinden. Ik wil m'n hoofdmeubels alleen wel nieuw.
De eettafel, salontafel, tv kast en hoge/boekenkast die ik wil moeten wel bij elkaar passen. Als in het liefst vanuit de zelfde set. Geen kleur verschil in het hout en zelfde greepjes op alles. Ik hou er van als alle het zelfde is, straalt voor mij veel rust uit.
Het hoeft ook niet heel goedkoop. Het is meer dat de bank in de stof die ik mooi vind al +/-6000 euro is. Hele mooie eetkamerstoelen gezien, 469 euro per stuk en ik wil er 6...
Dat wordt dan een beetje te veel van het goede. Maar het moet er ook zeker goedkoper zijn, maar die uitvoering moet ik nog vinden.
Malenka, wat gaaf om zo inspiratie op te doen. Het bad en de muur bij die eerste, zo gaaf!
Silenna schreef:Hi allen, ik kom me ook graag meldenWij hebben ons eerste huis gekocht en gaan begin februari verhuizen, dus ben druk bezig met inspiratie opdoen voor de inrichting en meubels kopen. Ik hou ook echt van wat kleur in een interieur, prachtig en heel origineel die bedachte badkamer hierboven! Onze slaapkamer wordt bijna volledig donker aubergine, ik denk erover zelfs het plafond mee te schilderen
Maar voor nu een andere vraag. Ik ben verliefd geworden op eetkamerstoelen die mooi zijn én lekker zitten (die combi zie je niet vaak, naar mijn mening), alleen ze zijn alleen verkrijgbaar in boucle stof.. Vinden we prachtig, maar er zullen in de loop van volgend jaar ook 2 kittens in huis komen. Iedereen raadt ons boucle af met katten, maar ik kan gewoon geen andere stoelen vinden die naar smaak zijn en in een "kat proof" stof.
Zijn hier toevallig mensen met katten én meubels in boucle? Hoe bevalt dat?
De stoelen in kwestie (en bestelde eettafel):
[ [url=m/CmyM7N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Silenna schreef:Hi allen, ik kom me ook graag meldenWij hebben ons eerste huis gekocht en gaan begin februari verhuizen, dus ben druk bezig met inspiratie opdoen voor de inrichting en meubels kopen. Ik hou ook echt van wat kleur in een interieur, prachtig en heel origineel die bedachte badkamer hierboven! Onze slaapkamer wordt bijna volledig donker aubergine, ik denk erover zelfs het plafond mee te schilderen
Maar voor nu een andere vraag. Ik ben verliefd geworden op eetkamerstoelen die mooi zijn én lekker zitten (die combi zie je niet vaak, naar mijn mening), alleen ze zijn alleen verkrijgbaar in boucle stof.. Vinden we prachtig, maar er zullen in de loop van volgend jaar ook 2 kittens in huis komen. Iedereen raadt ons boucle af met katten, maar ik kan gewoon geen andere stoelen vinden die naar smaak zijn en in een "kat proof" stof.
Zijn hier toevallig mensen met katten én meubels in boucle? Hoe bevalt dat?
De stoelen in kwestie (en bestelde eettafel):
[ [url=m/CmyM7N.jpg]Afbeelding[/url] ]