Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
senna21 schreef:Ik vraag mij af of je hond het wel prettig zal vinden in zo'n afgesloten ruimte.
'A room with a view' vinden ze vaak prettiger.
DubbelDun schreef:@djoena: dus de bovenkant dichtmaken?? Vind je dat niet zonde van de bergruimte onder de trap (het hogere deel). Misschien een idee om de deur er gewoon in te hangen en in de deur een opening voor de hond te maken met op de deur van latten een dakvorm te maken ??
Relaxed schreef:Hebben jullie ervaring met spackwerk over sauzen? Ik had vanavond contact met de stukadoor en vroeg naar de kleuren. Hij raadde aan om het gewoon te sauzen na het spacken ivm de kosten.. Is dat niet een beetje zonde?
Melia schreef:Relaxed schreef:Hebben jullie ervaring met spackwerk over sauzen? Ik had vanavond contact met de stukadoor en vroeg naar de kleuren. Hij raadde aan om het gewoon te sauzen na het spacken ivm de kosten.. Is dat niet een beetje zonde?
Wij hebben ook gesaust nadat de stukadoor geweest is. Zie het probleem niet zo goed? Het ziet er prachtig uit al zeg ik het zelf.
T3mptati0n schreef:Ik heb laatst mn oudste dochter haar kamer opgeknapt, ben benieuwd wat jullie er van vinden
De muren
[ [url=m/27jvUC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MXXcmT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xeZ9SH.jpg]Afbeelding[/url] ]
En inclusief een gedeelte decoratie!
[ [url=m/GcXjVW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zRHhHW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dDzFPY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kind was er enorm blij mee gelukkig
[ [url=m/RBQ6kY.jpg]Afbeelding[/url] ]