Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:32

Alwiene schreef:
Even een snelle vraag, ik wil morgen de felix zakjes uit de Scoupy halen, nu staat er te kopen bij een winkel in Nederland, maar als ik kijk naar welke winkels het verkrijgbaar is zijn het allemaal supermarkten. Ik wilde even hier naar de dierenwinkel. Iemand ervaring of dat gewoon kan of dat dat problemen geeft? :)

Lijkt mij gewoom supermarkt. Anders staat het er wel bij als het bij een dierenwinkel kan. Vaker gebeurd. :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 00:13

Banyu schreef:
Alwiene schreef:
Even een snelle vraag, ik wil morgen de felix zakjes uit de Scoupy halen, nu staat er te kopen bij een winkel in Nederland, maar als ik kijk naar welke winkels het verkrijgbaar is zijn het allemaal supermarkten. Ik wilde even hier naar de dierenwinkel. Iemand ervaring of dat gewoon kan of dat dat problemen geeft? :)

Lijkt mij gewoom supermarkt. Anders staat het er wel bij als het bij een dierenwinkel kan. Vaker gebeurd. :)

Maar er staat in de omschrijving "Koop bij een winkel in Nederland" even kijken bij de gewone site of er staat 'waar je maar wil'. Had gehoopt iemand met ervaring hiermee.

Banyu

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 00:26

Ja, Nederlandse winkels die mee doen waarschijnlijk. ;)

Anders stuur je ze een mail!

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:16

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 10:14

Zit er net naar te kijken, maar op de pagina die ze deelt is de korting er af getrokken voordat de korting van de producten er af is. Zo werkt het volgens mij niet op de site.

Worden de kortingen er in je mandje al af gehaald?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 11:40

Banyu schreef:
Ja, Nederlandse winkels die mee doen waarschijnlijk. ;)

Anders stuur je ze een mail!

Heb ze inderdaad even een facebook bericht gestuurd en vanmorgen keurig antwoord met dat het ook gewoon bij de dierenwinkel mag. Dus weet t nu gelukkig zeker. :)

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 12:07

net ook gebruik gemaakt van de jumbo 10 euro korting, je kunt in het laatste scherm je code invullen en er gaat dan idd 10 euro van het totaal af. Bij mijn afhaalpunt kon ik ook nog gratis afhalen en een euro extra korting als ik na maandagavond 17.00 uur niks meer aanpas aan mijn bestelling voor dinsdagavond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 16:44

mystery1980 schreef:
net ook gebruik gemaakt van de jumbo 10 euro korting, je kunt in het laatste scherm je code invullen en er gaat dan idd 10 euro van het totaal af. Bij mijn afhaalpunt kon ik ook nog gratis afhalen en een euro extra korting als ik na maandagavond 17.00 uur niks meer aanpas aan mijn bestelling voor dinsdagavond.

Ik exact hetzelfde. Net 14 euro mag ik afrekenen.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 11:24

Klopt het dat je bij de Jumbo in de winkel je bestelling moet betalen?
Ik heb net een bestelling geplaatst, maar hoef het nog niet te betalen geloof ik :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 11:43

Coconut schreef:
Ik heb net een bestelling geplaatst, maar hoef het nog niet te betalen geloof ik :)

Klopt. Betaal je ter plekke

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 11:43

Dank je!

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 11:49

Ik mag een pak koekjes testen van Verkade helemaal leuk morgen even halen

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 11:59

Coconut schreef:

Bij bezorging betaal je via de mobiele pin, bij ophalen in de winkel. :)
Vaak veranderen er dingen in je bestelling bijv ondat jij zelf wat wijzigt of omdat iets niet op voorraad is oid, vandaar dat je niet van te voren kunt betalen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 14:12

F_inley schreef:

Ik ook, maar kon het bij Boni niet vinden. :(

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 14:59

F_inley schreef:

Hier ook, twee keer zelfs. :) Dus ga de Peer-Kaneel proberen, ik ben benieuwd!

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:21

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:25

Die vierde in de rij actie bij Jumbo is ook zo krom als wat :=

Ik was vierde in de rij samen met heel veel anderen. Krijgt een mevrouw wel alles zo mee en anderen niet "want ze konden er niks aan doen en die mevrouw had gewoon veel geluk gehad".
Nu Jumbo een Facebook bericht gestuurd en ik krijg via de mail reactie van het desbetreffende filiaal
Ben benieuwd :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:47

Coconut schreef:
Die vierde in de rij actie bij Jumbo is ook zo krom als wat :=

Ik was vierde in de rij samen met heel veel anderen. Krijgt een mevrouw wel alles zo mee en anderen niet "want ze konden er niks aan doen en die mevrouw had gewoon veel geluk gehad".
Nu Jumbo een Facebook bericht gestuurd en ik krijg via de mail reactie van het desbetreffende filiaal
Ben benieuwd :=

Dat slaat nergens op, als je aan alle voorwaarden voldeed (niet alle kassa's open, klant die geholpen wordt telt niet mee, je kon niet aansluiten bij een kortere rij) dan hoor je gewoon je boodschappen gratis te krijgen als je dit aangeeft. Ze kunnen het desnoods nakijken op videobeelden. Niet alleen nr 4 maar ook iedereen erachter trouwens. Ben benieuwd hoe dit afloopt :=

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 20:16

Jumbo neemt binnenkort contact met me op. Ik hou je op de hoogte!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 21:23

Zojuist nog ff snel naar de Aldi geweest. Hadden ze toch weer van alles met 30% korting omdat 't tegen de datum liep! :D

Heb 3 pakken gemarineerde zalmfilet op de huid gehaald, á 250 gram ps en € 3,50 ps tht 3 december

Ze hadden wel héél veel van die pakken liggen, maar ondanks dat ik ze echt ENORM lekker vind, vond ik 3 pakken toch ff genoeg; moet wel ietsjes ruimte in m'n vriezer blijven toch :o

Ook 2 pakken naturel speklappen (doe ik zelf wel marineren) á 200 gram ps en € 0,70 ps, tht 4 december.

En een bakje 150 gram Oesterzwammen voor € 1,40. De mijne van Rotterzwam zijn nog druk met groeien, koffie vreten en mooi pluizig witte schimmels. :j

Van de week ook een complete Swifferset (de stevigere versie, ik had een oude afgedankte van m'n moeder maar die is erg dun) voor € 6,= gekocht.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 18:01

Lekker ingeslagen Joyce!! <3

Hier een hoop Jumbo geluk vandaag, heleboel plakken ham, een kilo bio rundergehakt, wat salades, 50% afgeprijsde glutenvrije kitkats (naja zoiets dan) en nog vruchtensap voor 1 euro van de Scoupy en melk van Eurosparen. :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 18:16

Leuk dat de rotterzwammetjes het bij jou ook goed doen Joycie :D
Bij mij moeten er nog een paar ladingen bij en dan zit ie vol. Spannend!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 15:36

Geen boodschappen, maar wel met flinke korting een Rhino pony wug lite gekocht normaal rond de 150 nu 81 euro. Mn mietjespoowny welsh, ongeschoren, heeft echt nieuwe deken nodig. De Nika is op diverse plaatsen kapot qua gespen, schuift en lekt nu ook wat door.

Bruin met creme geruit, v sluiting voor en met halve hals.
Als t goed is komtie morgen binnen.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 18:39

JoyCiej007 schreef:
Geen boodschappen, maar wel met flinke korting een Rhino pony wug lite gekocht normaal rond de 150 nu 81 euro. Mn mietjespoowny welsh, ongeschoren, heeft echt nieuwe deken nodig. De Nika is op diverse plaatsen kapot qua gespen, schuift en lekt nu ook wat door.

Bruin met creme geruit, v sluiting voor en met halve hals.
Als t goed is komtie morgen binnen.

Oeh waar??

OleJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 19:17

Sting schreef:
@OleJon: Is de moeite om het aan te kaarten bij de Leenbakker hoor! Meestal krijg ik je dan wel de korting alsnog! Heb ik ook gehad met mijn boxspringbed. Ook de week erop in de aanbieding, gewoon 150 euro terug gekregen. Dus proberen kan altijd! Zeker als het besteld is, maar je het nog niet binnen hebt :).

hartsikke bedankt nog voor de tip *\o/* inderdaad het verschil terug gekregen scheelde 82 euro ;)