Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Wel op is op en als ik zakgeld kreeg mocht ik geen eten halen , moest maar werken voor wat extras . Dus later een krantenwijk gedaan en dan kocht ik wel wat , maar mijn moeder was net een feader ze haalde wat ik wou en ben vanaf mijn 14de erg in de breedte gegroeid. Maar chips en fris dat mocht alleen in het weekend , en dat zit er nog in chips is voor speciale momenten. Maar koekjes en snoepjes gaan er door als water , en nog steeds haalt mijn moeder wat ik wil alleen steekt ze nu vaak bij wijze van de middelste vinger op
(ze haalt wat meer verantwoordelijke snacks haha)
De bouillon moet wel vlot op worden gemaakt, want de ene smaak is t.h.t. 19 januari en de andere smaak tot de 24e. Net dus al een grote pan groentesoep gemaakt (de 2 pakken van de 19e zijn nu op), met een deel van de gehaktballetjes natuurlijk
En die andere 2 pakken gaan we ook makkelijk op krijgen en ben ook niet zo bang dat het snel zal bederven als ze wat langer staan. De rest van de producten is behoorlijk lang houdbaar, sommige dingen zelfs tot eind van dit jaar!
Hebben jullie de chocolade croissants ook al eens geprobeerd daar? Anders moet ik daar nog even voor terug

(staat er in het italiaans op)

, scheelt mij weer in alles.